Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@21:45:56 GMT

دادستان پلدختر: مصوبات ستاد کرونا لازم الاجرا است

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۹۰۶۴

دادستان پلدختر: مصوبات ستاد کرونا لازم الاجرا است

مرید شیخی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات و عدم ارائه خدمت به ارباب رجوع  بدون ماسک از مصوبات ستاد مبارزه با کرونا است و تمام مدیران دستگاه ها سطح شهرستان نهادها و بانک ها ملزم به اجرای کامل آن هستند.

وی افزود: کلیه سالن ها و اماکن ورزشی سطح شهرستان در شهر و روستا براساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا تا اطلاع ثانوی حق هیگونه فعالیت ورزشی ندارند و با مسوولان خاطی برخورد قضایی می شود و سالن پلمب خواهدشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، اماکن عمومی به ویژه تجمع در مراسم های عروسی و عزا را از مهمترین عوامل انتشار ویروس کرونا در شهرستان پلدختر دانست و بیان کرد: با عوامل برگزاری این گونه اجتماعات پر جمعیت در راستای حفظ سلامت مردم و کاهش شیوع کرونا برخورد قانونی می شود.

شیخی یادآورشد: با توجه به شرایط حاد وضعیت کرونا و افزایش آمار مبتلایان و تکمیل ظرفیت بیمارستان درصورت عدم اهتمام به رعایت دستورالعمل ها و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا ، چارچوب ها و روش های سخت گیرانه تری مبنی بر محدودیت های کرونایی در شهرستان اعمال می شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا پلدختر فاصله گذاری اجتماعی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پلدختر فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا پلدختر فاصله گذاری اجتماعی اخبار کنکور مصوبات ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار آذربایجان‌غربی بر ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمدصادق معتمدیان عصر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز استان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه برگزار شد، با اشاره به اینکه دستگاه‌های مختلف موظف به اجرای مصوبات این ستاد هستند، افزود: مصوبات ستاد اقامه نماز الزام‌آور بوده و دستگاه‌های اجرایی و نهادها مکلف به اجرای این مصوبات بوده و ضروری است جلسات ستاد اقامه نماز به صورت مستمر برگزار شود.

وی همچنین با تاکید بر استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مختلف به ویژه شهرداری ها برای ترویج فرهنگ اقامه نماز در سطح استان، خاطرنشان کرد: از ظرفیت شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در راستای فضاسازی محیطی و ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه بیشتر استفاده شود.

معتمدیان همچنین با اشاره به اهمیت تولید محتوا در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه، اضافه کرد: رسانه ها و به ویژه صداوسیما و فعالان فضای مجازی با تولید محتوای مناسب می توانند در ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه نقش ایفا کنند.

وی در پایان بر فعال نمودن ظرفیت نمازخانه های راهدارخانه ها، پمپ بنزین ها و پایگاه های امدادی هلال احمر در مسیرهای تردد بین شهری و آماده سازی این نمازخانه ها برای استفاده مسافران تاکید کرد.

 

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار آذربایجان‌غربی بر ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه
  • حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم‌آباد
  • دستگاه‌های امدادی لامرد برای مقابله با سیلاب در آماده‌باش هستند
  • چهره شهر تهران از اعتیاد و توزیع مواد مخدر پاک شده است
  • با عوامل خسارت‌زای گندم و جو در مازندران مبارزه شد
  • اجرایی شدن بیش از ۷۰ درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید در استان بوشهر
  • مبارزه با عوامل خسارتزا در ۱۰۵ هزار هکتار مزارع گندم و جو مازندران
  • برخورد با اخلالگران در نظام اقتصادی در قزوین
  • با اخلالگران نظام اقتصادی و فضای مجازی برخورد می‌کنیم
  • برگزاری چهارمین ستاد گیاهپزشکی در راستای بررسی بیماری زنگ زرد گندم