Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@09:57:05 GMT

وزیر خارجه رژیم‌صهیونیستی با لاوروف دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۹۰۸۷

وزیر خارجه رژیم‌صهیونیستی با لاوروف دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، «گابی اشکنازی» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه در پیامی توئیتری از دیدار با «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه خبر داد.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در این خصوص ادعا کرد که دیدار مذکور در شهر آتن پایتخت یونان با موضوع جلوگیری از حضور نظامی ایران در سوریه و انتقال سلاح به حزب‌الله لبنان به انجام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین افزود که درباره مبارزه با شیوع کرونا هم با لاوروف گفتگو کرده است.

کد خبر 5056995

منبع: مهر

کلیدواژه: گابی اشکنازی سرگئی لاوروف سوریه ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 عادی سازی روابط با اسرائیل ویروس کرونا ایران سودان فلسطین فرانسه عربستان سعودی روسیه مناقشه قره باغ وزیر خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید وزرای خارجه ایران و عمان بر آتش‌بس فوری در غزه و ارسال کمک‌های انسانی

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، سید بدر بن حمد البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان در تماس تلفنی با حسین حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران آخرین تحولات منطقه را مورد بررسی قرار داد.   وزیر خارجه سلطنت عمان در این تماس با محکوم کردن اقدام های بی ثبات کننده رژیم صهیونیستی در منطقه تاکید کرد تنها راه بازگشت امنیت به منطقه توقف جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه است.   حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این گفت وگوی تلفنی از مواضع قوی سلطنت عمان در خصوص تحولات اخیر در منطقه تشکر و قدردانی کرد.   وزیران خارجه جمهوری اسلامی ایران و عمان همچنین تحولات اخیر در نوار غزه را مورد بررسی قرار داده و بر ضرورت تلاش‌های بین‌المللی برای خاتمه دادن به جنایات رژیم صهیونیستی، آتش بس فوری و ارسال کمک های انسانی برای مردم غزه تاکید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس| جلوی ایران را بگیرید، قبل از اینکه خیلی دیر شود/ توییت معنادار وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی
  • لاوروف: جهان در آستانه درگیری بین قدرت‌های هسته‌ای قرار دارد
  • لاوروف: غرب در آستانه درگیری نظامی بین قدرت‌های هسته‌ای است
  • امیرعبداللهیان: ایران به دنبال تنش نیست | رژیم صهیونیستی، ریشه بحران در منطقه
  • پاسخ ترکیه به گستاخی وزیر خارجه صهیونیستی درخصوص استقبال آنکارا از هنیه
  • قدردانی امیرعبداللهیان از مواضع قوی عمان در منطقه
  • تأکید وزرای خارجه ایران و عمان بر آتش‌بس فوری در غزه و ارسال کمک‌های انسانی
  • وزیر خارجه عمان: تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، توقف جنایات رژیم صهیونیستی است
  • تماس تلفنی وزیر امور خارجه سلطنت عمان با وزیر امور خارجه کشورمان
  • تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان