Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، جوابیه سازمان هواپیمایی کشور به شرح زیر است: 

«با احترام، پیرو انتشار مطلبی با عنوان ”بلیت پروازهای داخلی نجومی شد“ در تاریخ ۱۸ مهر ۱۳۹۹ در سایت همشهری‌آنلاین، خواهشمند است دستور فرمایید جوابیه زیر براساس ماده ۲۳ قانون مطبوعات و خبرگزاری‌ها به منظور تنویر افکار عمومی و اطلاع‌رسانی صحیح در آن رسانه محترم درج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به دنبال افزایش بی‌رویه نرخ ارز و همچنین ابلاغ دستورالعمل ستاد ملی کرونا مبنی بر الزام رعایت سقف ۶۰ درصدی پذیرش مسافر از اول آبان‌ماه جاری، انجمن شرکت‌های هواپیمایی نسبت به افزایش نرخ بلیت پروازهای داخلی اقدام نمود. لیکن با دستور وزیر محترم راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری‏، افزایش نرخ تا اول آبان لغو شد و در حال حاضر قیمت تمامی پروازهای داخلی کماکان به قیمت قبل خواهد بود و هیچ شرکت هواپیمایی مجوز افزایش نرخ را نخواهد داشت. همچنین جهت بررسی مشکلات عدیده شرکت‌های هواپیمایی و راهکارهای برون‌رفت از آن جلساتی در سازمان با متولیان امر و در ادامه با حضور وزیر محترم راه و شهرسازی در حال برگزاری است تا حتی‌الامکان از افزایش نرخ جلوگیری شود. قطعا سازمان هواپیمایی کشوری مساعی خود را جهت جلوگیری از افزایش نرخ نامتعارف با وجود مشکلات عدیده شرکت‌های هواپیمایی به کار خواهد گرفت تا درصد بیشتری از مردم عزیز کشورمان بتوانند از این صنعت بهره‌مند گردند». 

رحمت‌الله فرهادی
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی
 

کد خبر 560323 برچسب‌ها هواپیما - بلیت هواپیما - سازمان هواپیمایی کشوری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هواپیما بلیت هواپیما سازمان هواپیمایی کشوری سازمان هواپیمایی کشوری پروازهای داخلی افزایش نرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،برای اطلاع از تاخیر یا تغییر برنامه پروازی شیراز به سایت فرودگاه به نشانی https://shiraz.airport.ir مراجعه کنید.

ورودی پروازهای داخلی:

خروجی پروازهای داخلی:

ورودی پروازهای خارجی:

خروجی پروازهای خارجی:

 

دیگر خبرها

  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • حذف واسطه‌های فروش بلیت هواپیما؟
  • واسطه‌های فروش بلیت هواپیما در شرکت هواپیمایی ایران حذف شده‌اند