Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین حاج محمدی ، مدافع اسبق استقلال می گوید از پرسپولیس و چند تیم دیگر پیشنهاد دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امین حاج محمدی که سابقه دو سال حضور در استقلال را دارد، در لیگ های هجدهم و نوزدهم عضو سایپا بود اما مصدومیت رباط صلیبی باعث شد این بازیکن هفته های زیادی از فصل گذشته را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال امروز شایعه عجیبی در مورد حاج محمدی در خصوص این که این بازیکن با پیشنهادی از باشگاه پرسپولیس روبرو شده و گل محمدی قصد دارد او را جانشین شجاع خلیل زاده کند مطرح شد.

حاج محمدی در گفتگوی کوتاه نسبت به این موضوع واکنش نشان داد:

حالا که این خبر پخش شده می گویم که این مساله صحت دارد و با من صحبت هایی شده است. البته من از چند تیم دیگر هم پیشنهاد دارم و باید ببینم چه اتفاقی رخ می دهد و هنوز در مورد آینده ام تصمیمی نگرفته ام.

طرفداری

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس استقلال امین حاج محمدی پرسپولیس لیگ برتر حاج محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی همزمان سه تیم عربستانی برای مذاکره با محمد صلاح

سه باشگاه سرشناس عربستانی آماده جذب محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول انگلیس می‌شوند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه‌های متمول عربستانی همچنان می‌خواهند حضور قدرتمندی در بازار نقل‌وانتقالات فوتبال جهان داشته باشند. پنجره پیش‌روی تابستانی می‌تواند گام دیگری از سوی عربستانی‌ها برای جذب ستاره‌‌های مشهور فوتبال جهان تلقی شود.

لاپورت به دنبال ترک النصر عربستان

بر اساس گزارش تلگراف؛ محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول همانند فصل گذشته یکی از اهداف عربستانی‌ها در نقل‌وانتقالات تابستانی است. سه باشگاه مشهور عربستانی یعنی الهلال، النصر و الاتحاد خود را آماده شروع مذاکره برای جذب محمد صلاح می‌کنند.

انتظار می‌رود جدایی محمد صلاح از لیورپول و انتقالش به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان درآمد 70 میلیون یورویی برای تیم انگلیسی به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • آمار عجیب ستاره سابق پرسپولیس در لالیگا دو
  • تمجید ویژه هافبک سابق استقلال از ستاره ازبک!
  • واکنش تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل‌محمدی
  • آمادگی همزمان سه تیم عربستانی برای مذاکره با محمد صلاح
  • واکنش رسمی تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل محمدی | همه چیز در ۴۸ ساعت اتفاق افتاد
  • ماجرای یحیی گل محمدی و تراکتور پایان یافت
  • واکنش ستاره ذوب‌آهن به پیشنهاد پرسپولیس یا استقلال
  • واکنش ستاره‌های استقلال و پرسپولیس به حمله موشکی به اسرائیل + عکس
  • آخر و عاقبت بمب نقل و انتقالات استقلال؛ ستاره‌ای که خاموش شد!
  • توقع مربی پرسپولیسی از ستاره مورد علاقه گل‌محمدی!