Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، مجمع اسلامی- جهانی نمایندگان پارلمان ها با محکوم کردن اقدام نظام حاکم در سودان در عادی سازی کامل روابط با رژیم صهیونیستی، آن را خیانت به ملت سودان و تاریخ این ملت و نیز خیانت به ملت و آرمان فلسطین توصیف کرد.

از سوی دیگر، این مجمع، حادثه قتل یک معلم فرانسوی به دست یک جوان مسلمان را اقدامی تروریستی توصیف کرد که اسلام آن را نمی‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجمع همچنین از سخنان امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه و تصمیمات او درباره مسلمانان این کشور انتقاد کرد و افزود: این اقدامات تحریک آمیز و خصمانه، نه تنها تروریسم را از بین نمی‌برد، بلکه باعث تشدید کشمکش می‌شود و به سود تندروهاست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» موجب صلح در منطقه است

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست مشترک مجمع پژوهشگاه‌های ملی کشور با پژوهشگاه جنگ، همزمان با روز ارتش و با هدف افزایش تعاملات بین پژوهشگاه‌های عضو مجمع و پژوهشگاه جنگ در محل دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

در آغاز این نشست طاهری نیا، معاون وزیر و رئیس مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: اقدام غرورآفرین و بسیار دلنشین مجموعه امنیتی کشور در ادامه تلاش دانشمندان این کشور در حوزه‌های مختلف کاری کردند کارستان و دوستانمان را خوشحال و دشمنان را عمیقاً نگران کردند.

وی افزود: یکی از شعار‌های اصلی نظام اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون استقلال بوده و این خطی است که در تمام این مدت رهبر معظم انقلاب و مردم و مسئولین همیشه باور داشته و از این خط هیچ‌گاه عبور نکردند و باعث افتخار است که محصول استقلال جمهوری اسلامی ایران در ادامه درخشش در عرصه‌های مختلف این اقدام غرور آفرین بود که دشمنان را حیرت‌زده و دوستانمان را امیدوار کرد.

دبیر مجمع پژوهشگاه‌های ملی کشور افزود: احساس غرور ملی که ایجاد شد محصول عزیزانمان در حوزه‌های امنیتی، ارتش و سپاه است که باعث شد عمیقاً واژه خودباوری را درک کنیم. محصول اعتماد به خود و چشم دوختن به بازوی جوانان این کشور را در این عرصه دیدیم و علی‌رغم اینکه برخی از دشمنان اعلام می‌کردند که این اقدام در راستای ایجاد تنش در منطقه خواهد شد خودشان اعتراف کردند که این اقدام در راستای صلح منطقه‌ای قابل تفسیر است. چون کسی که منبع تنش بود دید که یکه تاز نیست و از این پس بیشتر مراعات می‌کند لذا باید از فرماندهان پرأفتخار سپاه، ارتش و مجموعه دانشمندانمان تجلیل کنیم.

در ادامه امیر حسین مسلمی رئیس پژوهشگاه جنگ دانشکده فرماندهی و ستاد ارتش نیز با اشاره به عملیات وعده صادق و تبریک مناسبت‌های گذشته گفت: این رویداد باعث بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و جهان شده و مهم‌ترین وجه بازدارندگی دفاعی اقدام عملی است که در سطح منطقه نشان داده شد.

وی افزود: هر اقدامی که انجام می‌شود یک پاسداشتی دارد و باید از آن مراقبت شود و مراقب از این اقدام وحدت و همگرایی در کلیه ارکان قدرت ملی است و باید از این موضوع به خوبی مراقبت شود تا خود را نمایان کند.

وی ادامه داد: عملکرد نهاد‌های دفاعی ما زیر نظر فرماندهی معظم کل قوا براساس خودباوری داخلی است و تأکید معظم له بر قطع وابستگی در همه زمینه‌ها است و ما نیز مطابق با این فرمان تمامی فعالیت‌های خود را تنظیم کردیم و پرواز پهپاد‌ها و تمامی سیستم‌ها همه محصول خودباوری جوانان این مرز و بوم است.

در ادامه به تاریخچه تشکیل دانشگاه دافوس اشاره کرد و گفت: پژوهشگاه دارای هفت پژوهشکده لجستیک، بازی جنگ، سایبر پلتیک، جنگ شناختی، فناوری‌های نوپدید، دفاع مقدس و سرمایه انسانی است و اندیشکده‌های صلح، نظام مسائل دفاعی، دفاعی منطقه محور، اندیشکده دانشجویی نیز در دانشگاه فعالی هستند که‌امیدواریم با ظرفیت‌های موجود در مجمع پژوهشگاه‌های ملی کشور و پژوهشگاه جنگ دانشگاه دافوس روش‌های همکاری تنظیم و ادامه یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بودجه ستاد امر به معروف در سال گذشته چقدر بود؟
  • پارلمان استرالیا ایلان ماسک را یک گاوچران خودشیفته توصیف کرد!
  • توصیف دقیق عملیات وعده صادق از زبان رهبر انقلاب
  • عملیات «وعده صادق» موجب صلح در منطقه است
  • نیروهای واکنش سریع به دنبال تاسیس دولت در غرب سودان
  • ایران تلاش‌های جدّی در پیشبرد اهداف جهانی مربوط به زمین پاک را در دست اقدام دارد
  • واکنش کنعانی به اقدامات ضد محیط زیستی رژیم اسرائیل
  • بیانیه مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • واکنش کرملین به لایحه ضد‌روسی مجلس نمایندگان آمریکا
  • بعد از عملیات وعده صادق ساختار قدرت جهانی به هم ریخت