Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری قم به منظور تحقق راهبرد جهش تولید، روز دوشنبه  با حضور استاندار قم و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی در خانه صنعت و معدن استان قم آغاز به کارکرد.

بهرام سرمست،استاندار قم در این آیین گفت: مرکز بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی قم در ادامه گام‌هایی است که برای حمایت عملی از حوزه تولید و سرمایه‌گذاری استان برداشته‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: علاوه بر حضور میدانی در واحد‌های تولیدی استان و بررسی مشکلات این بخش از نزدیک، در تمام روز‌های هفته جلسه‌های کارشناسی لازم را برای حل مسائل تولیدکنندگان فعال در قم برگزار می‌کنیم.

استاندار قم ادامه داد: انتظار ما از این‌گونه اقدام‌های عملی، حل مشکلات تولیدکنندگان در کمترین زمان و جذب حداکثری سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به انجام فعالیت اقتصادی در استان است.

او تاکید کرد: تقویت ارتباط میان مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با فعالان بخش خصوصی ازجمله نکات مورد توجه در طراحی برنامه‌های اقتصادی در قم است و بنده در تصمیم‌گیری‌های این بخش به نظر‌های تولیدکنندگان به‌عنوان افسران جنگ اقتصادی توجه زیادی دارم.

سرمست گفت: با ایجاد مرکز بررسی مشکلات تولیدکنندگان استان، مسائل این بخش به‌صورت هماهنگ میان دستگاه‌های مختلف بررسی و در کوتاه‌ترین زمان حل خواهد شد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهش تولید رفع موانع تولید واحد های تولیدی بررسی مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان

وزیر صنعت، معدن و تجارت از حمایت ویژه این وزارتخانه از صادرکنندگان خبر داد و خطاب به تولیدکنندگان استان سمنان گفت: صادرکننده شوید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، عباس علی‌آبادی شامگاه چهارشنبه در دیدار صمیمی با اعضای اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی استان سمنان که در محل سالن همایش‌‌های این تشکل برگزار شد، اظهار داشت: همه صادرکنندگان کشور زیر چتر حمایتی وزارت صمت قرار گرفته و ما با همه قوا از آنان حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با تولیدکنندگان و بازرگانان کشور، تصریح کرد: به‌زودی مشکلات مربوط به "ثبت سفارش" و "ال.سی." در کشور رفع خواهد شد و وزارت صنعت، معدن و تجارت پیگیر این مهم است، چرا که ثبت سفارش نبض تولید است و اگر با مشکل مواجه شود، تولید در کشور خواهد مرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت خطاب به تولیدکنندگان استان سمنان گفت: با توجه به این حمایت ویژه وزارت صنعت، معدن و تجارت از صادرکنندگان، همه شما صادرکننده شوید.

علی‌آبادی با اشاره به یکی دیگر از مشکلات فعالان بخش تولید در کشور عنوان کرد: فقدان نظام دادرسی ویژه بخش صنعت و تولید سبب شده است تا تولیدکنندگان با مشکلات زیادی مواجه شوند.

وی "آیین‌های دادرسی" کیفری و مدنی را شایسته دعاوی تولیدکنندگان در کشور ندانست و با تأکید بر اینکه باید توجه داشت که نباید به تولیدکنندگان کشور به چشم "بزهکار" یا "کلاهبردار" نگاه شود، تصریح کرد: باید آیین دادرسی ویژه بخش تولید تدوین شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ظرفیت‌های ارزشمند صنعتی و معدنی موجود در استان سمنان، خاطرنشان کرد: استان سمنان باید مدل و الگوی توسعه سنعتی و معدنی ایران شود.

علی‌آبادی با تأکید بر اینکه رویکرد وزارت صمت بر مسیر است تا استان سمنان به مدل موفق توسعه صنعتی و معدنی کشور بدل شود، از فعالان این بخش در استان سمنان خواست تا نظام مسائل حوزه صنعت و معدن استان خود را تدوین کرده و مشکلات این بخش را به صورت اولویت‌بندی شده به وزارت صنعت، معدن و تجارت منتقل کنند.

وی نقدینگی را یکی از مهم‌ترین مشکلات امروز تولیدکنندگان دانست و تصریح کرد: برای حل مشکل نقدینگی صنایع می‌توان به سمت استفاده از سرمایه‌های خرد مردم رفت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت مهم‌ترین رویکرد و هدف‌گذاری این وزارتخانه را صنعت دانش‌بنیان صادرات محور مبتنی بر "درون‌زایی" و برون‌گرایی" دانست.

به گزارش تسنیم، در این جلسه تعدادی از فعالان بخش تولید استان سمنان مشکلات خود را با علی‌آبادی درمیان گذاشتند.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • رفع مشکلات تولیدکنندگان، نیازمندهمکاری تمام دستگاه های اجرایی در سطح ملی است
  • بررسی مسائل و مشکلات مرکز علم و فناوری خوی
  •  قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید است/ رشد تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • تاکید استاندار خوزستان بر تامین پوشاک مورد نیاز صنایع استان از تولیدکنندگان داخلی
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود
  • وضع برخی قوانین موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات