Web Analytics Made Easy - Statcounter

لائوتارو مارتینز گفت عصبانیتش در دیدار مقابل جنوا پس از تعویض، از خودش بوده است. 

لائوتارو مارتینز پس از ماه ها شایعات در مورد جدایی از اینتر و پیوستن به بارسلونا، در این تیم ماندگار شده و فردا به تیمش برای پیروزی مقابل شاختار دونتسک در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا کمک می کند. مهاجم آرژانتینی اینتر در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت:

من هر روز برای پیشرفت، کار می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز من بازیکن اینتر هستم و می خواهم بهترین عملکرد را برای تیم بگذارم. از حضور در اینتر خوشحالم. ما هر روز کار می کنیم. در پی پیروزی و بالا بردن اینتر تا حد ممکن هستیم. نمی دانم فردا چه پیش می آید. امروز می توانم بگویم من در اینتر هستم و خوشحالم. از هواداران به خاطر محبت شان ممنونم. همچنین از تمام کسانی که برای باشگاه کار می کنند و همیشه نزدیک به من بوده اند، ممنونم. 

لائوتارو در نیمه دوم دیدار مقابل جنوا از بازی خارج شد و مشخص بود که از چیزی عصبانی است و چند بار روی نیمکت مشت زد. او در این مورد گفت:

من از خودم عصبانی بودم زیرا آنطوری که می خواستم، بازی نکردم. آن حرکت را انجام دادم اما امروز خوشحالم و برای بازی فردا آماده ام. 

بیشتر بخوانید:

 

پیش بازی شاختار دونتسک-اینتر؛ اوکراینی ها حریفان مورد علاقه نراتزوری 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیلیانو مارتینز چرا با وجود دریافت ۲ کارت زرد مقابل لیل از بازی اخراج نشد؟

امیلیانو مارتینز یکی از قوانین فراموش شده فوتبال را زنده کرد.

در جریان دیدار برگشت لیل و استون ویلا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ کنفرانس اروپا ۲۰۲۳/۲۴، امیلیانو مارتینز دو کارت زرد از داور دریافت کرد اما از زمین اخراج نشد.

همان همیشگی؛ امیلیانو مارتینز بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها

در نگاه اول به نظر می رسید که داور دچار اشتباه بزرگی شده است اما در واقع یکی از قوانین کمترشناخته شده فوتبال در مورد این دروازه بان آرژانتینی به اجرا درآمده است. مارتینز یک کارت زرد در جریان بازی دریافت کرد و کارت زرد دیگر به دلیل حرکات معروف او در ضربات پنالتی به ثبت رسید. به نقل از وبسایت گل؛ طبق قوانین فیفا در بازی هایی که به ضربات پنالتی می رود، کارت های زرد در دو بازه مجزا محاسبه می شود؛ بازه جریان مسابقه و بازه ضربات پنالتی. به این ترتیب اگر بازیکنی با کارت زرد در جریان بازی وارد ضربات پنالتی شود و در جریان ضربات پنالتی هم کارت زرد بگیرد، از بازی اخراج نمی شود اما هر دو کارت زرد در کارنامه انضباطی او برای دیدارهای بعدی ثبت خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • امیلیانو مارتینز چرا با وجود دریافت ۲ کارت زرد مقابل لیل از بازی اخراج نشد؟
  • پیولی به آخر خط رسید؛ میلان حالا در جهنم
  • نمایشی دیگر از گلر دیوانه با دو کارت زرد!
  • بلینگام: خوشحالم که برای رئال مادرید بازی می‌کنم
  • از مطرح شدن به عنوان جانشین کلوپ خوشحالم!‏
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است
  • دوناروما: روزهای سختی را پشت سر گذاشتم؛ از بازی برای پاری سن ژرمن خوشحالم
  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟
  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم