Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: کمیته تولید محتوای پیش‌گیری از کرونا باید از ظرفیت دانشجویان بهره‌مند شود چون خلاقیت بسیار مهم است و باید با موضوعات جدید جامعه را از آفات کرونا آگاه کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید موسی حسینی کاشانی امروز در بیست و هشتمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی و کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی ستاد مبارزه با کرونا که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: از روز نخست شیوع ویروس کرونا در استان قم مجموعه شهرداری درزمینهٔ اطلاع‌رسانی و تبلیغات محیطی ظرفیت خوبی را به کار گرفت و اقدامات بسیار خوبی انجام داد که شایسته تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: قرار بر این شد سازه‌هایی که در اختیار سپاه و بنیاد شهید استان است درزمینهٔ اطلاع‌رسانی برای مقابله با کرونا استفاده شود.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت رسانه‌ها برای مقابله با ویروس کرونا بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر شد که دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت تولیدات محتوایی خود را درزمینهٔ ویروس کرونا در اختیار رسانه‌های استان قرار بدهند.

معاون وزارت بهداشت: برخی داروهای درمانی کرونا اثر که ندارند "مضر" هم هستند!واکاوی تجارب روان شناختی دانشجویان در قرنطینه خانگی کروناپدافند غیرعامل قم در حوزه مقابله با کرونا اعتباری دریافت نکرده است

حسینی کاشانی ادامه داد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با اعضای ستاد مقابله با کرونا فرمودند که آموزش همگانی درزمینهٔ پیشگیری از کرونا به‌صورت محله محور با  بهره‌مندی از ظرفیت بسیج و البته محوریت وزارت بهداشت و همکاری وزارت ارشاد و صداوسیما مدنظر باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تصریح کرد: درزمینهٔ اطلاع‌رسانی برای مقابله با کرونا باید با بهره‌مندی از منویات مقام معظم رهبری اقدام به فعالیت کنیم.

حسینی کاشانی ادامه داد: در کمیته تولید محتوای پیش‌گیری از کرونا موضوعی که مهم است خروجی جلسه به‌گونه‌ای باشد که قابل‌اجرا باشد، شرکتی که فعالیت تولیدی خود را آغاز می‌کند با شرکت تبلیغاتی همکاری می‌کند تا مردم را قانع کند جنس را بخرند.

 کمیته تولید محتوای  مقابله با کرونا خلاقیت را مدنظر فعالیت های خود قرار دهد

وی افزود: کمیته تولید محتوای پیش‌گیری از کرونا باید از ظرفیت دانشجویان بهره‌مند شود چون خلاقیت بسیار مهم است و باید با موضوعات جدید جامعه را از آفات کرونا آگاه کرده و آن‌ها را ترغیب به استفاده از ماسک کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم بیان کرد: در جلسه تولید محتوا و بحث خلاقیت‌هایی که مطرح می‌شود نباید آرمان‌گرایانه نگاه کره بلکه متناسب با ظرفیت‌های موجود تصمیم‌گیری شود چون برخی از پیشنهادات نیازمند هزینه است و باید به این نکته توجه شود که پیشنهادات به سمتی برود که عملیاتی شود.

حسینی کاشانی با تاکیدبر اینکه خروجی جلسات تولید محتوای مقابله با کرونا باید به‌گونه‌ای  باشد که عملیاتی شود، عنوان کرد: افرادی که درگیر بیماری کرونا می‌شوند ازجمله سوژه‌های مناسبی هستند که این سوژه‌ها باید در اختیار اصحاب رسانه قرار بگیرند.

وی گفت: از نظر اطلاعات دستمان خالی است، در کل کشور آمار مربوط به کرونا به‌صورت جزیی اعلام می‌شود ولی قم این‌گونه نیست، تأکید کرده‌ایم که گفته شود مناطق پرخطر قم کدام مناطق است تا مردم رعایت کنند ولی این موضوع اعلام نمی‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: هرچه اطلاعات درزمینهٔ آمار کرونا بیشتر باشد تصمیم‌گیری‌ها درزمینهٔ کرونا بهتر خواهد بود.

انتهای پیام/452/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم مقابله با کرونا اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنر ظرفیت تحول یک جامعه را دارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه هنر ظرفیت تحول یک جامعه را دارد گفت: نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌آفرین است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، اعظم روانشاد_ روز پنج‌شنبه، سی‌ام فروردین_ با اشاره به حمایت هنرمندان استان لرستان از عملیات «وعده صادق» و قدردانی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در انجام موفقیت‌آمیز این عملیات راهبردی اظهار کرد: هنرمندان، سینماگران و اهالی فرهنگ لرستان با واکنش‌های خود در بزنگاه‌های مختلف ثابت کرده‌اند به رسالت بزرگ انسانی و تاریخی خویش همواره پایبند هستند.

وی با اشاره به جایگاه والای هنرمندان در جامعه، گفت: زبان هنر ماندگار است و اگر بخواهیم موضوعی ماندگار شود و اثرگذاری بیشتری داشته باشد، باید با زبان هنر آن‌را بیان کنیم.

روانشاد افزود: اگر به هر موضوعی نگاه هنرمندانه و هدفمندی وجود داشته باشد، مفاهیم و ارزش‌ها نیز به خوبی منتقل خواهد شد و هم‌گرایی عمیق‌تری در دستیابی به هدف شکل خواهد گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به نقش اصحاب فرهنگ و هنر در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی و هنری جامعه اشاره کرد افزود: جامعه فرهنگ و هنر استان نگاه مطالبه‌گر به مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد که این نگاه، یک نگاه اثرگذار است و می‌تواند در حوزه فرهنگ و هنر استان نقش‌آفرین و تحول‌آفرین باشد.

اهمیت جایگاه والای هنر برای تحول جامعه

وی با تاکید بر اینکه هنر ظرفیت تحول یک جامعه را دارد، بیان کرد: باید ارزش و جایگاه والای هنر را در رشته‌های مختلف درک کرده و برای توسعه و اعتلای نام فرهنگ و هنر استان گام‌های جدی برداریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تاکید بر تولیدات هنری در اجرای طرح شهید آوینی در استان گفت: حمایت از آثار فاخر و اثرگذار، اجرای برنامه‌های هنری در سطح محلات به منظور اجرای عدالت اجتماعی و افزایش نشاط اجتماعی، توسعه کمی و کیفی خدمات فرهنگی و هنری در دستور کار شورای هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار بگیرد.

تاکید بر بهره‌گیری از توان اصحاب اندیشه و هنر در آسیب‌شناسی جامعه

روانشاد همچنین بر مشارکت هدفمند و بهره‌گیری از توان اصحاب اندیشه و هنر در آسیب‌شناسی جامعه تاکید کرد و گفت: تقویت ترویج گفتمان اخلاق‌مدار در اولویت قرار دادن مسائل صندوق هنر هنرمندان و طرح‌های وابسته آن از دیگر برنامه‌های شورای هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان است که روند اجرای آنها بررسی خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: جلسات شورای فرهنگی، هنری و مالی این اداره کل به صورت هفتگی در دستور کار قرار گرفته است که این جلسات به منظور بررسی، آسیب‌شناسی و ارائه برنامه‌های پیش رو و شناسایی نقاط ضعف و قوت برنامه‌ها برگزار خواهند شد.

کد خبر 745802

دیگر خبرها

  • خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۳۱ فروردین
  • باید از ظرفیت «بخش خصوصی» برای تحقق شعار سال بهره گرفت
  • بهره گیری از ظرفیت مغفول سازمان بورس در اردبیل
  • دستگیری و احضار اعضای باند تولید و اتتشار محتوای مبتذل در بوشهر
  • سردار حاجی‌زاده: با توان حداقلی به مقابله با ظرفیت حداکثری اسرائیل رفتیم
  • هنر ظرفیت تحول یک جامعه را دارد
  • بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • آموزش: توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • فیلم| خبر خوش وزیر ارشاد برای دانشجویان و اساتید