Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال در واکنش به اطلاعیه باشگاه تراکتور پیرامون پرونده رشید مظاهری اطلاعیه ای را صادر کرد.

به گزارش ایمنا، به نقل از باشگاه استقلال، پس از انتشار حکم قطعی صادره از سوی کمیته انضباطی میان باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتور تبریز و رشید مظاهری دروازه‌بان فصل گذشته این تیم و فعلی استقلال، شاهد بی‌اخلاقی رسانه‌ای از سوی باشگاه محترم تبریزی در صدور بیانیه رسمی بودیم که در آن صریحاً به اتهامات و عناوینی به اشخاص ثالث منتسب شده که ذکر مطالبی ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱- اتهام تبانی نیازمند مدارک و مستنداتی است که به طور قطع مسئولان باشگاه تراکتور باید در دادگاه آن‌ها را ارائه دهند. اقدامات حقوقی در این زمینه از سوی باشگاه استقلال آغاز شده و قطعاً تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهد شد.

۲- ظاهراً سکوت نجیبانه باشگاه استقلال قبل و بعد از فینال جام حذفی باعث این فضا شده که برخی باشگاه‌ها به خود اجازه دهند به جای پاسخگویی به هواداران‌شان، باشگاه استقلال را مورد حملات خود قرار دهند.

۳- مسئولان باشگاه تراکتور و سرمربی وقت این تیم قبل از فینال جام حذفی هم با انتشار اخباری مبنی بر تلاش‌های پشت پرده برای قهرمانی استقلال، جو مسمومی را ایجاد کرده بودند و در نتیجه، این جو مسموم باعث اشتباهات محرز داوری علیه استقلال و به نفع تراکتور شد.

۴- در پرونده حقوقی میان رشید مظاهری و باشگاه تراکتور، رکن قضائی ذی‌صلاح بعد از شنیدن اظهارات طرفین و مشاهده مستندات اقدام به صدور حکم کرده و بهتر است مالک باشگاه تراکتور ضمن جلوگیری از اقدامات برخی مدیران این باشگاه که به مسموم‌سازی فضای فوتبال و دامن زدن به حواشی و نهایتاً منجر به خسارت به فوتبال کشور می‌شود، اقدام به بررسی دلایل محکوم شدن باشگاه خود کند.

۵- مدیریت، رفتار حرفه‌ای، اخلاق‌گرایی، احترام به قوانین و احکام ارکان قضائی نه تنها ارزش بلکه یک ضرورت است. پس بهتر است مدیران باشگاه تراکتور با شجاعت به جای پنهان کردن خود در پشت بیانیه‌ها و اتهام‌پراکنی به دیگران، صادقانه به هواداران خود توضیح دهند چگونه و توسط چه کسی متن قرارداد جعل شده است؟
انتساب اتهام به همه، حتی به ارکان قضائی فدراسیون، جهت برائت خود، روش قانونی و صحیحی برای توجیه اعمال و اقدامات اشتباه گذشته نیست.

۶- به مسئولان باشگاه تراکتور یادآور می‌شویم پیش‌تر در خصوص دروازه‌بان وقت خود هم ادعاهایی مشابه انجام داده بودند که در نهایت منجر به شکست‌شان شد و این تیم تراکتور بود که پس از آن ادعا نه تنها از کورس قهرمانی بلکه از کسب سهمیه آسیایی هم بازماند. مطمئناً باشگاه تراکتور و هواداران پرشورش شایسته مدیرانی هستند که مشکلات و اشتباهات خود را می‌پذیرند و در صدد حل آن‌ها برآیند نه کسانی که تا وقتی اوضاع بر وقف مرادشان است، همه چیز را خوب می‌بینند و در اولین شکست، به اتهام زنی علیه دیگران مشغول می‌شوند.

۷- بار دیگر تاکید می‌کنیم باشگاه استقلال حق تعقیب قانونی به حقوق تعرض شده خود از سوی باشگاه تراکتور از مراجع ذی‌صلاح را برای خود محفوظ دانسته و از طرق صحیح قانونی این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

کد خبر 451903

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ورزش ایران تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال فوتبال ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق باشگاه استقلال باشگاه تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به حکم دادگاه آرژانتینی در پرونده «آمیا»

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن رد ادعا‌های بی‌اساس و غیرمستند مندرج در حکم منتشره از سوی دادگاه کیفری فدرال آرژانتین در ارتباط با پرونده «لاپوشانی مستندات مربوط به پرونده آمیا»، این اقدام را معطوف به اهداف و اغراض سیاسی دانست و آن را محکوم کرد.

به گزارش ایرنا، ناصر کنعانی تاکید کرد: از دیدگاه جمهوری اسلامی ایران ورود دادگاه مذکور به موضوع انفجار ساختمان آمیا و اعلام نظر نهایی در خصوص انگیزه‌ها و عوامل اصلی انفجار، اقدامی ناشیانه و بدور از حزم حقوقی - قضایی است.

وی خاطر نشان کرد: در حالیکه پرونده مذکور در مراحل رسیدگی و تحقیق در دادگاه دیگری است، صدور حکم مزبور، نشانه واضحی از تلاش برای ایجاد انحراف دیگری در جریان تحقیقات برای کشف حقیقت است.

کنعانی افزود: این امر حاکی از اجرای پروژه سیاسی جدیدی از سوی دشمنان جمهوری اسلامی ایران و مشخصا رژیم صهیونیستی است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشور با یادآوری اینکه جمهوری اسلامی ایران طی سی سال گذشته در ارتباط با انفجار مقر آمیا در بوئنوس آیرس، از هرگونه ابتکار سازنده از جمله امضا یادداشت تفاهم ایجاد کمیسیون حقیقت‌یاب پشتیبانی کرده است، افزود: متأسفانه اقدامات یادشده، از سوی کسانی که خواهان کشف حقیقت نبوده و همواره اجرای عدالت را قربانی اهداف سیاسی و گروهی خود در داخل آرژانتین کرده‌اند، عقیم مانده و به نتیجه‌ای نرسیده است.

کنعانی تصریح کرد: بر همگان روشن است در ماه‌های اخیر که رژیم صهیونیستی به دلیل ارتکاب جنایات جنگی و کشتار فجیع غیرنظامیان بویژه کودکان و زنان فلسطینی در نوار غزه، نزد افکار عمومی جهان شدیدا محکوم شده و به نظرات مجامع بین‌المللی از جمله شورای امنیت و شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد وقعی ننهاده و همچنان به ارتکاب جنایات بین‌المللی خود - جنایات جنگی و نسل‌کُشی - ادامه می‌دهد، به شیوه نابخردانه‌ای تلاش می‌کند که به طرق مختلف اذهان عمومی جهانی را از جنایات خود منحرف سازد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با رد اتهامات بی‌اساس منتسب به کشورمان و با یادآوری تلاش‌های دیپلماتیک دوجانبه و همچنین فراخواندن دولت و دستگاه قضایی آرژانتین برای تلاش‌های دوجانبه برای کشف حقیقت، نسبت به هرگونه اقدام ایران ستیزانه که از سوی رژیم صهیونیستی دنبال می‌شود، هشدار داد.

دیگر خبرها

  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس
  • مسیر بقا برای چهار تیم قعرنشین لیگ بیست و سوم
  • واکنش ایران به حکم دادگاه آرژانتینی در پرونده «آمیا»
  • واکنش ایران به حکم صادره از سوی دادگاه آرژانتینی
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • سند واگذاری استقلال و پرسپولیس منتشر شد + جزئیات | متقاضیان تا چه روزی فرصت دارند؟
  • انتشار اطلاعیه واگذاری استقلال و پرسپولیس در فرابورس + عکس
  • اطلاعیه فرابورس برای واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • انتشار اطلاعیه واگذاری استقلال و پرسپولیس در فرابورس
  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ