Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون کنسولی،مجلس وامور ایرانیان وزارت امور خارجه از مراسم ادای سوگند نخستین گروه از کارشناسان، مدیران و مشاوران معاونت کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه خبر داد.

خبرگزاری میزان – حسین جابری انصاری با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود از مراسم ادای سوگند نخستین گروه از کارشناسان، مدیران و مشاوران معاونت کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این پیام آمده است:

مراسم سوگند کنسولی

مراسم ادای سوگند نخستین گروه از کارشناسان، مدیران و مشاوران معاونت کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه با حضور حسین جابری انصاری معاون وزیر امور خارجه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: جابری‌انصاری: با بازگشت مجید طاهری ورق دیگری از کتاب قطور ظلم آمریکا علیه ایران بسته شد

در این مراسم تعدادی از مدیران، مشاوران و کارشناسان حوزه کنسولی و ایرانیان بر اساس شیوه‌نامه جذب، اعزام و نظارت معاونت کنسولی، مجلس و ایرانیان که به تایید وزیر امور خارجه رسیده است، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پیشگاه قرآن کریم و پرچم جمهوری اسلامی ایران برای خدمت به کشور و مردم سوگند خوردند.

مدیران و کارشناسان کنسولی و ایرانیان وزارت امور خارجه قسم یاد کردند که در انجام وظایف محوله همواره خداوند را حاضر و ناظر دیده و با عمل به قوانین موضوعه کشور، تمام همت خود را به کار گیرند تا نهایت رضایتمندی را در میان مردم به وجود آورند و درخواست مراجعه کنندگان را به صورت عادلانه و در چارچوب قوانین و مقررات و ضوابط پیگیری و اجابت نمایند. مدیران و کارشناسان کنسولی و ایرانیان همچنین در سوگند خود نسبت به محور قرار دادن کرامت انسانی و تکریم مراجعین، حذف تشریفات زاید اداری و بهره‌گیری از شیوه‌های روز‌آمد اداری متعهد شدند.

مراسم ادای سوگند، گامی نو در چارچوب تحولات اخیر وزارت امور خارجه و معاونت کنسولی، مجلس و ایرانیان این وزارت است که با محوریت ارتقای کیفیت منابع انسانی و تسهیل ارائه خدمات به مردم، برداشته شده است. کمتر از دو ماه قبل نیز پروژه جدید میز خدمت کنسولی وزارت امور خارجه با حضور دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه افتتاح شد که تحولی نوین در فرایند ارائه خدمات آسان و سریع کنسولی به هموطنان عزیز است.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت امور خارجه حسین جابری انصاری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت امور خارجه حسین جابری انصاری ایرانیان وزارت امور خارجه کنسولی و ایرانیان مراسم ادای سوگند مجلس و ایرانیان معاونت کنسولی جابری انصاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود

به گزارش خبرنگار مهر، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری، در مورد اقدامات دیپلماتیک ایران در رابطه با حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق، اظهار کرد: جنایتی که رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری ایران در دمشق انجام داد، نقض مفاد منشور ملل متحد و نقض حاکمیت و تمامیت ارضی یک کشور عضو سازمان ملل متحد بود.

وی افزود: از وظایف حرفه‌ای دستگاه وزارت خارجه بود که این اقدام را در سطح بین‌المللی مورد پیگیری قرار دهد؛ در کمتر از ۲۴ ساعت بیانیه‌ای تنظیم و توسط روسیه در شورای امنیت به بحث گذاشت؛ لذا ایران در این چارچوب عمل کرد.

کنعانی تصریح کرد: متأسفانه به رقم اقدام حرفه‌ای ایران، سه کشور آمریکا، انگلیس و فرانسه مانع تصویب بیانیه محکومیت رژیم اسراییل شدند؛ در سایه نقش منفی این سه کشور، شورای امنیت نتوانست نقش خود را به درستی انجام دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان افزود: دستگاه دیپلماسی ایران، در یک دیپلماسی کاملاً فشرده و فعالیت شبانه‌روزی سفارت‌خانه‌ها در خارج از کشور و همچنین برگزاری جلسات توجیهی دو یا چندجانبه با سفرای کشورهای خارجی در ایران، تلاش کرد این اقدام جنایت‌آمیز را محکوم کند.

وی ادامه داد: این اقدامات نتیجه بسیار درخشانی را برای دولت جمهوری اسلامی ایران به ثبت رساند. بیش از ۳۰ مکالمه تلفنی وزیر امور خارجه با مقامات خارجی مشتمل بر این رویکرد بود که آنچه ایران انجام داد، یک اقدام قانونی و مشروع بوده است.

در حال تکمیل...

کد خبر 6085216 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس
  • واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به حادثه اصفهان
  • تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم
  • پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود
  • پخش زنده| نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه
  • کمیته بین‌المللی صلیب سرخ شفاخانه های افغانستان را تجهیز کند
  • برگزاری اولین همایش حضوری سال ۱۴۰۳ ائمه جمعه استان آذربایجان شرقی
  • حمایت وزارت صمت از تولیدکنندگان صنایع ریلی