Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژوزه مورینیو انگار تحت هیچ شرایطی علاقمند به استفاده از دله آلی در ترکیب ثابت تیمش نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شرایط همچنان برای دله آلی به بدترین شکل ممکن پیش می رود و ستاره 24 ساله اسپرز جایی در اندیشه های مورینیو ندارد. تاتنهام امشب در لیگ برتر به مصاف برنلی خواهد رفت و سرمربی پرتغالی یک بار دیگر نام دله آلی را از لیست تیمش خط زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دله آلی از ابتدای فصل جدید لیگ برتر تنها 21 دقیقه در دیدار اول فصل مقابل اورتون بازی کرده و در ادامه حتی یک دقیقه هم راهی زمین نشده است. البته او در بازی هفته گذشته تاتنهام در لیگ اروپا برابر لاسک برای دقایقی وارد زمین شد، اما اوضاع در لیگ برتر مانند گذشته بوده و دله آلی تبدیل به بازیکنی سکونشین شده است.

با ورود گزینه های جدید مانند گرت بیل، مورینیو دیگر علاقه ای به استفاده از دله آلی ندارد و این موضوع را به وضوح به او نشان داده است. در اواخر فصل نقل و انتقالات تابستانی بود که پاری سن ژرمن برای خرید این ستاره جوان انگلیسی اقدام کرد، اما در نهایت این انتقال منتفی شده و دله آلی در تاتنهام ماند. اما ادامه این روند قطعا منجر به جدایی دله آلی خواهد شد. بعید است در این شرایط گرت ساوتگیت جایی برای دله آلی در ترکیب تیم ملی انگلیس در نظر بگیرد و احتمالا او جام ملت های اروپای سال بعد را از تلویزیون تماشا خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دله آلی فوتبال تاتنهام مورینیو دله آلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا روبروی اینتر به میدان رفت و با نتیجه 1-2 برابر این حریف قدیمی شکست خورد که باخت تلخی هم برای آنها به حساب می‌آمد.

شاگردان سیمون اینزاگی با کسب سه امتیاز شیرین و حساس این دیدار موفق شدند قهرمانی‌شان در رقابت‌های این فصل سری ایتالیا را مسجل کنند که اتفاق بسیار مهم و بزرگی برای آنها بود و رخ دادنش در دربی شهر میلان شیرینی آن را دوچندان کرد.

هر دو تیم شهر میلان در واقع از یک ورزشگاه برای میزبانی مقابل رقیبانشان استفاده می‌کنند اما شب گذشته میلان میزبان این بازی بود و به همین دلیل تعداد هواداران اینتر که در ورزشگاه حضور پیدا کرده بودند بسیار کم و در حدود ۷۵۰۰ نفر بود.

بازیکنان اینتر پس از سوت پایان بازی شروع به جشن گرفتن در زمین کردند و مدیران میلان که از این اتفاق چندان خوشحال نبودند به مقابله با این رفتار برخاستند. در حالی که هواداران اینتر در ورزشگاه سعی در همراهی با بازیکنان در زمین داشتند صدای موسیقی به حدی بلند شد که دیگر هیچ صدایی شنیده نمی‌شد تا ادامه برگزاری این جشن برای اینتر تقریبا غیر ممکن شود.

دیگر خبرها

  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • فیلم لجبازی و دعوای اتوبوس و پژو در جاده‌های ایران
  • (ویدئو) لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان
  • خط و نشان ستاره انگلیسی: رقیب امباپه، هالند نیست!‏
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)
  • دستینی اودوگی تحت عمل جراحی قرار گرفت؛ رویای حضور در یورو 2024 بر باد رفت!
  • شواین اشتایگر: مورینیو مرا به تیم زیر 16 ساله‌های منچستریونایتد تبعید کرد!