Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول تغذیه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد: حرارت دادن به غذا به میزان حداقل 50 تا 60 درجه سانتیگراد باعث از بین رفتن ویروس کرونا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ انیسه وطن دوست گفت: هر غذایی که آلوده به قطرات تنفسی فرد مبتلا باشد، عامل انتقال خواهد بود.

وطن دوست افزود: حرارت 56 درجه به مدت 90 دقیقه  ، حرارت 67 درجه به مدت 60 دقیقه و حرارت 75 درجه به مدت 30 دقیقه می تواند ویروس کرونا را به طور کامل غیر فعال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان این که گوشت ها باید به طور کامل پخته شوند، اظهار داشت: میوه و سبزی ها نیز باید پس از شستشو با آب و مواد ضدعفونی کننده مصرف شوند و بهتر است تا حد امکان غذا بیرون از منزل سرو نشود.

وی مصرف محصولات پروبیوتیک را در تقویت سیستم ایمنی و بالا بردن مقاومت بدن در مقابل انواع بیماری ها موثر دانست و خاطرنشان کرد: شیر و فراورده های لبنی به دلیل دارا بودن موادغذایی ضروری محیط مناسبی برای رشد باکتری های پروبیوتیک به عنوان یکی از موثرترین عوامل ارتقای کیفی به شمار می رود.

وطن دوست یادآور شد: افزایش سیتوکین ها، ایمنوگلبولین ها، تکثیر مونوکلئاز، فعال کردن ماکروفاژها و ... از فواید مصرف فرآورده های لبنی پروبیوتیک است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد برد

یک نویسنده اسرائیلی اعلام کرد، رویکردی که نتانیاهو در پیش گرفته منجر به نابودی اسرائیل خواهد شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، آیال ماجید در مقاله‌ای که در روزنامه جروزالم پست منتشر شد اعلام کرد، نتانیاهو امروز به عامل فروپاشی و از بین رفتن اسرائیل تبدیل شده است.

ماجید شاعر و ادیب اسرائیلی که روزگاری به عنوان دوست بنیامین نتانیاهو معرفی می‌شد، در یادداشتی نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به دلیل آن که اسیر جنون عظمت خود شده و مالکیت اسرائیل را آن خود می‌داند به سوی از بین بردن اسرائیل پیش می‌رود.

به اعتقاد این شاعر صهیونیست، نتانیاهو آنقدر به حکمرانی عادت کرده که هیچ شرایطی که فرد دیگری جایگزینش شود را تاب نمی‌آورد.

نویسنده بر این بار است که خروج از قدرت از منظر نتانیاهو همچون نقل و انتقال مالکیت است، بیبی خود را همانند یک زور غیرتمند دانسته و کابینه را همسر خود می‌داند، این یک مشکل و اضطراب روانی غیر قابل بهبود است.

من روزی او را دوست خود و فردی که به دنبال حفظ امنیت اسرائیل است می‌دانستم اما اکنون از اینکه نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل است احساس شرمندگی می‌کنم چون نتانیاهو این روزها نسبت به توصیف‌‌هایی که مردم علی او به کار می‌برند احساس شرمندگی نمی‌کند.

نتانیاهو هر بهایی را از جیب و به ضرر مردم برای حفظ جایگاه خود و عدم سرنگون شدن پرداخت خواهد کرد، آنچه که در این میان وحشت برانگیز است آن است که هیچ فرصتی برای پایان جنگ در آینده نزدیک وجود ندارد، نه به شکل داوطلبانه و در چارچوب منطق این کار امکان پذیر نیست، چون تنها ادامه دار شدن جنگ است که باعث می‌شود نخست وزیر از فاجعه شخصی دور بماند، پس تنها راه پایان جنگ در غزه سرنگونی نتانیاهو است.

هاآرتص رسوایی‌های نتانیاهو و کابینه‌اش را لیست کردادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزهنانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کندمعترضان مقابل اقامتگاه نتانیاهو آتش به پا کردندلاپید: نتانیاهو هم باید استعفا کند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد برد
  • بهترین دمنوش ها برای دفع سنگ کلیه
  • هشدار جدی/ اگر این 7 غذا را دوباره گرم کنید و مصرف کنید مرگ آور خواهد بود
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • درمان سرماخوردگی و آنفولانزا با این روغن
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرا آداپتور هایمان زود به زود خراب میشوند ؟
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • کلوپ: سیتی با این چیزها تحت فشار قرار نمی‌گیرد!
  • غذا‌هایی که ما را نابود می‌کنند