Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-17@00:01:17 GMT

دیاباته سرانجام آمد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۹۴۹۷

دیاباته سرانجام آمد

به گزارش افکارنیوز،

شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال دقایقی قبل از طریق سی ای پی فرودگاه حضرت امام (ره) وارد تهران شد.

شیخ دیاباته پس از پایان کار استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به کشور فرانسه رفت و از آن زمان به استقلال بازنگشت.

باشگاه استقلال توانست در این مدت بخشی ازمعوقات این مهاجم گلزن و آقای گل فصل پیش لیگ برتر را بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فرودگاه حضرت امام ره شیخ دیاباته استقلال لیگ برتر فرودگاه حضرت امام ره شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانجام دهکده ورزشی در پایتخت چه شد؟

رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران گفت: با گذشت بیش از ۴ ماه از تاریخ تصویب لایحه و تنظیم صورتجلسه داخلی، هنوز اقدام موثری در خصوص معرفی و واگذاری املاک معوض به سازمان ورزش صورت نگرفته است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام آقامیری؛ رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در جریان دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران، اظهار کرد: شهرداری تهران (معاونت فنی عمرانی) بنا دارد پروژه‌ای را در قالب تقاطع غیرهمسطح بر روی اتوبان شهید باقری اجرا کند که کارهای مطالعاتی آن انجام شده اما اخیر اهالی تهرانپارس و این محدوده در قالب فیلم، عکس تقاضا کردند که این پروژه در این محدوده عملیاتی و اجرا نشود.

وی افزود: دلیل اهالی تهرانپارس برای عدم اجرای این پروژه این است که آنها عنوان کردند که اجرای این پل ضرورتی در این محدوده ندارد و به همین جهت بنده از معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران درخواست می‌کنم که با توجه به موارد مطرح شده توسط اهالی تهرانپارس یک بار دیگر امکانسنجی ترافیکی را در قالب این پروژه انجام بدهند تا در صورت نیاز این پروژه اجرا شود و در غیر این صورت این پروژه علیرغم در بودجه 1403 برای آن ردیف و بودجه پیش‌بینی شده است اجرا نشود.

به گزارش تسنیم، زهرا شمس‌‌احسان؛ عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در تذکری بر اجرای تبصره مصوبه "مجوز واگذاری و انجام معامله 7 فقره املاک متعلق به شهرداری تهران با ملک موسوم به ورزشگاه تختی متعلق به وزارت ورزش و جوانان" تاکید کرد.

وی افزود: در تاریخ 1402/07/01 بر اساس صورتجلسه شماره 724959 که فی‌مابین شهردار تهران و وزیر ورزش و جوانان تنظیم و امضا شده است، شهرداری تهران در راستای اجرای طرح آزاد راه شهید شوشتری و پروژه خط 7 متروی تهران، اقدام به انجام معامله‌ای کرد که بخشی از زمین مجموعه ورزشی تختی را از وزارت ورزش تحویل گرفت و در ازای ملک مذکور، 7 مجموعه ورزشی را به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تحویل داد.

رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران گفت: در این راستا شهرداری تهران لایحه ای تنظیم و به صحن شورا ارسال کرد و اعضای شورای شهر تهران در دویست و پنجمین جلسه رسمی خود در تاریخ 1402/10/12 به منظور اجرای طرح‌های ترافیکی و توسعه شبکه حمل و نقل شهری (تکمیل بزرگراه شهید شوشتری و توسعه خط 7 مترو تهران)، به شهرداری تهران اجازه داد نسبت به واگذاری و انجام معامله 7 فقره املاک متعلق به خود به وزارت ورزش و جوانان اقدام کند.

وی افزود: اما در تبصره این مصوبه که با شماره 21388 به شهرداری تهران ابلاغ شد که شهرداری تهران مکلف شد در ازای املاک واگذار شده، نسبت به تامین زمین معوض و همچنین اعتبار مورد نیاز در لایحه بودجه سال 1403 جهت ساخت مجموعه‌های ورزشی جایگزین اقدام کند.

شمس‌‌احسان با بیان اینکه علاوه بر تبصره مندرج در مصوبه موصوف، در جلسات و توافقات اولیه‌ای که در شهرداری تهران در راستای انجام تهاتر مذکور تشکیل شده بود، حسب دستور شهردار تهران سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران موظف شده تا پایان آذر ماه 1402، اراضی مناسبی در مناطق 13 ، 18 ، 19 ، 20 و 22 به مساحت حداقل 30 هزار متر مربع به منظور ساخت مجموعه‌ها و دهکده‌های ورزشی به عنوان معوض در اختیار سازمان ورزش شهرداری تهران قرار دهد، گفت: اما با گذشت بیش از 4 ماه از تاریخ تصویب لایحه و تنظیم صورتجلسه داخلی، هنوز اقدام موثری در خصوص معرفی و واگذاری املاک معوض به سازمان ورزش صورت نگرفته است.

رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران گفت: شایسته است اقدامات لازم‌ نسبت به اجرای این تبصره صورت گیرد و گزارش آن به شورای اسلامی شهر تهران ارسال شود.

به گزارش تسنیم، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به تبلیغات طرح نوماد از سوی سازمان مدیریت پسماند در بیلبوردها و عرشه‌ها در سطح شهر تهران گفت: این کار خوبی است و حتما این کار را لازم داشتیم تا مردم از چنین اقدامات شهرداری تهران مطلع شوند.

وی همچنین به تذکر آقامیری عضو شورای شهر تهران درخصوص درخواست اهالی تهرانپارس برای عدم اجرای پل تقاطع غیرهمسطح در اتوبان شهید باقری اشاره کرد و گفت: در دوره قبل مدیریت شهری نیز پلی در محدوده فرجام عملیاتی و اجرا شد که اجرای این پل نیازی برای منطقه نبود و ای کاش این پل در اتوبان شهید سلیمانی عملیاتی و اجرا می‌شد.

نادعلی ادامه داد: با توجه به اهالی تهرانپارس مجددا از معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران درخواست می‌شود که اجرا یا عدم اجرای این پل را مورد بررسی قرار بدهد تا تجربه قبلی در فرجام تکرار نشود.

به گزارش تسنیم، سید احمد علوی؛ عضو شورای شهر تهران نیز از ریاست شورای شهر تهران خواست تا شرایطی را فراهم کنند تا حوزه‌های مختلف شهرداری تهران با حضور در صحن شورا، گزارشی را از عملکرد سه ساله خود در بخش‌های متعدد ارائه کنند تا مردم از این گزارش‌ها مطلع شوند.

به گزارش تسنیم، مهدی اقراریان در جریان دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: متاسفانه از شهرداری تهران فشارهای جدی به منتقدان عملکرد آقای زاکانی شهردار تهران وارد می‌شود. البته ناگفته نماند که منتقدان عملکرد زاکانی، به هیچ عنوان به موضوعات شخصی، فردی و خصوصی وی ورود ندارند.

وی با اشاره به اینکه شهردار تهران منتخب اعضای شورای شهر تهران است و مطابق قانون باید پاسخگوی سوالات و تذکرات اعضا باشد افزود: برای چندمین بار است که بنده از شما (ریاست شورای شهر تهران) درخواست می‌کنم که تذکرات اعضا، بویژه منتقدین شهرداری تهران،‌ به شهردار تهران منتقل شود.

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه هم اکنون اعضای شورای شهر تهران به دو قسمت منتقدین و مدافعین شهرداری تهران تقسیم‌بندی شده است گفت: بارها 9 نفر از اعضای شورای شهر تهران در قالب منتقدین شهردار تهران تذکراتی را در حوزه‌های مختلف مطرح کرده‌اند اما هیچ اتفاقی در رفع مشکلات صورت نگرفته است.

اقراریان با اشاره به برنامه‌ریزی شهرداری تهران برای ورود خودروهای جدید به عنوان تاکسی‌های برقی در سطح شهر تهران تصریح کرد: در این بخش سوالات متعددی وجود دارد؛ نخست اینکه چه توجیه فنی و اقتصادی برای انتخاب این خودروها وجود دارد؟ آیا طول عمر این خودروها که قرار است به عنوان تاکسی مورد استفاده قرار بگیرند با توجه به موقعیت جغرافیایی پایتخت بررسی شده است یا خیر؟ ضمن اینکه آیا این خودروها استانداردهای لازم را دارند یا خیر؟ در ادامه آیا اینکه خدمات پس از فروش و شیوه‌های نگهداری برای این خودروها پیش بینی شده یا خیر؟

وی ادامه داد: حتما درخواست می‌کنیم که کارشناسان حوزه خودرو و حوزه مربوطه، این موارد را ارزیابی و اقدامات شهرداری را در این حوزه مورد بررسی و کنکاش قرار بدهند.

عضو کیمسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با بیان اینکه در سالیان گذشته اعضای شورا و شهرداران مختلفی آمده و رفته‌اند گفت: قطعا پرسنل در مجموعه شهرداری تهران باقی خواهند ماند و نگران اقدامات در شهرداری نباشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مورایس سرانجام درخواست مهم سپاهانی‌ها تن داد!
  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!
  • سرانجام دهکده ورزشی در پایتخت چه شد؟
  • تیم ملی فوتسال ایران سرانجام راهی بانکوک شد
  • کاروان تیم ملی فوتسال سرانجام عازم تایلند شد
  • سرانجام زیر گذر روستای داودآباد قرچک
  • نکته آماری جالب در جدول گلزنان لیگ برتر
  • از سرانجام حریم تئاتر شهر تا چالش‌های جشنواره‌ها
  • موتور مهاجم آرژانتینی استقلال به‌موقع روشن شد
  • از سرانجام حریم تئاتر شهر تا چالش‌های جشنواره ها