Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@21:29:38 GMT

توقف برایتون در غیاب جهانبخش

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۹۵۰۰

توقف برایتون در غیاب جهانبخش

وینگر ایرانی برایتون در جریان تساوی تیمش برابر وست‌برومویچ حضور نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر انگلیس امشب پیگیری شد که در یکی از بازی‌ها، تیم برایتون در حالی که علیرضا جهانبخش  را برای سومین مسابقه متوالی جزو فهرست نداشت، از ساعت ۲۱ در استادیوم فالمر با تیم وست‌برومویچ دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برایتون در دقیقه ۴۰ روی سه شوت پیاپی و در نهایت پاس در عرض طارق لمپتی، با اشتباه مدافعان وست‌برومویچ و گل به خودی جک لیورمور پیش افتاد و به برتری در نیمه اول دست یافت.

 

وست‌برومویچ در دقیقه ۸۳ کار را به تساوی کشید و در نهایت یاران جهانبخش با نتیجه یک بر یک این مسابقه خانگی را پشت سر گذاشتند تا روند ناکامی‌هایشان در کسب پیروزی به ۴ هفته برسد؛ برایتون با این تساوی ۵ امتیازی شد و همچنان در جایگاه شانزدهم جدول لیگ برتر انگلیس ماند.

 

علیرضا جهانبخش، بازیکن ایرانی برایتون که در سه مسابقه این فصل لیگ برتر انگلیس و سه بازی جام اتحادیه به میدان رفته و نمایش خوبی ارائه کرده بود، همانند دو دیدار اخیرشان امشب هم به‌خاطر مصدومیت از ناحیه کشاله ران در فهرست جدال با وست‌برومویچ حضور نداشت.

علیرضا جهانبخش برایتون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش برایتون وست برومویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: علاقه‌ام به دی‌زربی هر فصل بیشتر می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فردا در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس باید به مصاف برایتون برود.

آرسنال پس از برد مقابل چلسی 77 امتیازی شد و در صدر جدول قرار دارد. منچسترسیتی با دو بازی کمتر نسبت به آرسنال 73 امتیازی است. سه امتیازی بازی فردا تاثیر زیادی روی شانس قهرمانی تیم گواردیولا خواهد داشت.

پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از این بازی تایید کرد که ارلینگ هالند به بازی فردا نمی‌رسد اما جان استونز و فیل فودن مشکلی برای این بازی ندارند.

گواردیولا در توضیح غیبت هالند گفت:"مشکلی جدی وجود ندارد، او فقط برای بازی فردا در دسترس نیست."

روبرتو دی‌زربی؟

علاقه من از او، هر فصل بیشتر می‌شود... نحوه بازی آن‌ها همیشه خاص است. او در برایتون خیلی باورنکردنی کار کرده و هنوز هم این روند ادامه دارد.

بازی مقابل برایتون؟

فردا یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل را داریم. اگر به تقویم من نگاه کنید، به دلیل نحوه‌ای که بازی می‌کنند این یکی از سخت‌ترین بازی‌هاست.

داوران لیگ برتر؟

آن‌ها کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند. تحت نظارت هستند و دوربین‌ها کاری که می‌کنند را ضبط می‌کند. می‌خواهند کار خود را به خوبی انجام دهند و این بسیار دشوار است چون یک بازی می‌تواند خیلی سرعت بالایی داشته باشد.

اتهامات به داوران؟

من هیچ شکی در یکپارچگی عملکرد داوران یا رقابت‌ها ندارم. اگر داوران اشتباه کنند، درست مثل هرکس دیگری احساس بدی دارند. ما به داوران احترام می‌گذاریم.

دیگر خبرها

  • جلسه سرنوشت‌ساز بارسلونا در غیاب لاپورتا
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)
  • گواردیولا: علاقه‌ام به دی‌زربی هر فصل بیشتر می‌شود
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • اعلام ماموریت حمید مطهری در غیاب یحیی
  • بازگشت غول زرد لیگ برتر به فرم قهرمانی
  • در غیاب احمدی‌نژاد
  • شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود