Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم باقری در مورد مصاحبه اخیرش به صحبت پرداخت.

کریم باقری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس‌ با اشاره به برداشت اشتباه از بخشی از مصاحبه اخیرش اظهار کرد:

در آخرین مصاحبه‌ای که داشتم از من درباره شجاع خلیل‌زاده پرسیده شد که من گفتم قرار بود قبل از رفتن تیم به قطر برای تمدید قراردادش به باشگاه برویم که این اتفاق به دلایلی میسر نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از بازگشت از قطر هم دوباره این موضوع پیش آمد اما شجاع به من گفت شما لطف دارید ولی از باشگاه کسی با من تماس نگرفته و من هم دارم روی پیشنهادی که از قطر دارم فکر می‌کنم.

به گزارش طرفداری، باقری در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه، ادامه داد:

اما در مصاحبه‌ای که با من شده اینطور درج شده که شجاع به من گفته قبل از رفتن تیم به قطر قراردادش را فسخ کرده که اصلا درست نیست و من چنین حرفی نزده بودم. ضمن اینکه این موضوع هم غیرممکن بوده که شجاع قراردادش را فسخ کرده و با تیم به قطر آمده باشد.

 

همچنین بخوانید:

کریم باقری: قبل از تماس من، شجاع قراردادش را فسخ کرده بود!  

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریم باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته بعد از بازی تراکتور - سپاهان که در ورزشگاه یادگار امام برگزار شد، کمیته انضباطی احکام مربوط به این مسابقه را اعلام و کاپیتان تیم تبریزی را هم توبیخ کرد.

بر این اساس، شجاع خلیل‌زاده به دلیل آنچه رفتار غیر ورزشی قلمداد شده، توبیخ شده که کمترین میزان حکم انضباطی است که می‌تواند علیه بازیکنی صادر شود.

شجاع در پایان این بازی درگیری لفظی کوتاهی با ژوزه مورایس داشت که البته او در میکسدزون از مورایس به‌خاطر این درگیری عذرخواهی کرد.

دیگر خبرها

  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • (ویدئو) صحبت کردن یک محیط‌بان با خرس قهوه‌ای با لهجه مازنی
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی
  • مدیر عامل بایرلورکوزن: اشتباه کردم که روی فلوریان ویرتس قیمت گذاشتم
  • پشت‌پرده انتشار یک مصاحبه قدیمی علیه هادی چوپان؛ چه کسی می‌خواهد هادی چوپان را تخریب کند؟
  • من هنوز منتظرم سینیور امباپه حرف بزند
  • اشتباه عجیب لونین: گلزن غیرمنتظره بارسا! (عکس)