Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، محمدباقر نوبخت، با اشاره به آخرین وضعیت خصوصی سازی و واگذاری‌ها گفت: درحوزه‌ تیمهای ورزشی باید واگذاری‌ها انجام شود تا دولت دیگر تیم دار نباشد.

وی افزود، همین طور تناسب بین حقوق بازنشستگان و شاغلان ادامه دار خواهد بود و ما توقف نخواهیم داشت.

رییس سازمان برنامه و بودجه  گفت: در حقوق خانواده‌های شهدا نیز افزایش حقوق انجام شد و حدود 140 هزار میلیارد تومان به بنیاد شهید پرداختیم تا همسان سازی برای آن‌ها نیز انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رییس جمهور گفت: جلسات ستاد اقتصادی از مدت ها پیش شروع کرده ایم و درزمان‌مقرر لایحه بودجه تقدیم مجلس خواهد شد. خبر خوش اینکه مجلس هم آمادگی کامل اصلاح ساختار بودجه را دارند. برنامه اصلاح ساختار را دو سالی است آماده کرده ایم و مشتاقیم این را اعمال کنیم در لایحه بودجه سال آخر دولت دوازدهم، قول می دهم لایحه به ریز تقدیم مجلس خواهد شد. امیدوارم مجلس اجرا کند.

وی‌تاکید کرد: علت اجرا نشدن اصلاح ساختار بودجه بلد نبودن نیست بلکه اجرای آن مشکل است، چون به تضاد منافع دستگاه‌ها برخورد می‌کنیم.لایحه بودجه 1400 را با اصلاح در زمان مقرر به مجلس تقدیم خواهیم کرد.

پربیننده ترین زمان اعطای کارت اعتباری سهام عدالت مشخص شد ۴عامل مؤثر بر تورم ایران ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۳۹۹/۸/۴ ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۳۹۹/۸/۵ جزئیات وام ۵۰میلیون تومانی بازنشستگان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: برنامه و بودجه بودجه حقوق خصوصی سازی دستگاه های اجرایی سازمان برنامه و بودجه بازنشستگان محمدباقر نوبخت حقوق بازنشستگان سازمان برنامه و بودجه کشور اصلاح ساختار بودجه قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت اصلاح ساختار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۷۰ هزار میلیاردی درامدهای مالیاتی در بخش دوم بودجه

در بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ دولت درامدهای مالیاتی مصوب شده در بخش اول را حدود ۷۰ هزار میلیارد تومان کاهش داده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،  در بخش دوم لایحه بودجه 1403 درامدهای مالیاتی  دولت حدود 1148همت ذکر شده است این درحالی است که در بخش اول لایحه بودجه که به تصویب مجلس رسیده و قانون شده درامدهای مالیاتی حدود 1220 همت ذکر شده بود.

بر این اساس سقف درامدهای مالیاتی مندرج در بخش دوم بودجه با کاهش 72 هزار میلیارد تومانی مواجه شده است.

نکته حائز اهمیت اینکه درامدهای گمرکی یا مالیات بر واردات هیچ گونه تغییری نسبت به بخش اول بودجه 1403 نداشته است.

گفتنی است، در سال گذشته درامدهای مالیاتی قانون بودجه 740 همت بود که با تحقق 108 درصدی حدود 806 هزار  میلیارد تومان به خزانه واریز شد.

نکته دیگری که در اینجا باید به آن پرداخت این است که بر اساس اعلام نمایندگان مجلس در بخش دوم بودجه،  حدود 85 هزار میلیارد تومان به منابع ناشی از فروش اوراق افزوده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • سوق دادن سرمایه‌ها به بخش تولید با اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم/ فشار را از دوش تولید کنندگان بر داریم
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • کاهش ۷۰ هزار میلیاردی درامدهای مالیاتی در بخش دوم بودجه
  • همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • پیش بازی آرسنال - چلسی؛ دو همشهری، دو هدف متفاوت و منافع همیشه در تضاد