Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، اوایل تابستان سال ۹۸ جسد خونین مردی جوان در باغی در ملارد پیدا شد .دست و پا و دهان این مرد با شال بسته شده و شواهد نشان می‌داد با دو ضربه چاقو از پا درآمده است.جسد مرد ناشناس با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل و رازگشایی جنایت آغاز شد .

پشت پرده کشف جنازه خونین در باغ

ماموران پلیس در نخستین گام از بررسی‌ها دریافتند جسد مردناشناس متعلق به یوسف ۳۰ ساله است که در ملارد میوه فروشی داشت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسر یوسف گفت : من چند سال است با هم ازدواج کرده ایم و مشکل خاصی با هم نداشتیم .من نمی دانم چه کسی و با چه انگیزه‌ای شوهرم را کشته است.

ردیابی زوج خلافکار پرشیا سوار

تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا اینکه صاحب مغازه ای در ملارد به پلیس گفت : روزی که جسد یوسف در باغ پیدا شد من مقابل مغازه ایستاده بودم که پرشیا سفیدی را دیدم که یوسف را تعقیب می کرد .حرکات مرد راننده و زنی که کنار او نشسته بود عجیب بود. به همین خاطر توجه ام جلب شد.

اظهارات این مرد کافی بود تا تحقیقات وارد مرحله تازه ای شود. مأموران پلیس با بررسی تماس‌های تلفنی یوسف به رابطه پنهانی وی با زن ۲۸ ساله ای به نام رویا پی بردند. آنها پیامک های زیادی با هم رد و بدل کرده بودند .

با به دست آمدن این سرنخ رویا و همسر 35 ساله اش به نام فرهاد دریابی و بازداشت شدند و به قتل اعتراف کردند .

اعتراف به قتل خونین در باغ

فرهاد گفت: مدتی بود متوجه شده بودم همسرم با یک نفر در رابطه است .به همین خاطر تلفن او را گرفتم و شماره ها را بررسی کردم. آنجا بود که فهمیدم همسرم و یوسف با هم در رابطه هستند و برای یکدیگر پیام های صوتی ارسال می کنند. من از رویا خواستم تا با یوسف قرار بگذارد .آنها در باغی در ملارد با هم قرار گذاشتند. من و همسرم با پرشیا یوسف را دنبال کردیم و به داخل باغ رفتیم.

این متهم ادامه داد :وقتی یوسف در باغ با من روبرو شد به سمتم حمله کرد و من برای دفاع از خودم یک مشت به صورتش زدم .اما نمی دانستم مشت من موجب مرگ او می شود.من و همسرم بلافاصله باغ را ترک کردیم و من نمی دانم چه کسی دست و پای قربانی را بسته و او را با چاقو کشته است.

رویا نیز گفت :من اصلا نمی دانستم همسرم قصد دارد با یوسف درگیر شود .او گفته بود می‌خواهد یوسف را ملاقات کند تا دست از سرم بر دارد. من با یوسف هیچ رابطه ای نداشتم و او مدتی بود مزاحمم شده بود .

زن جوان ادامه داد: وقتی من و شوهرم به داخل باغ رفتیم یوسف یکباره به سمت همسرم حمله کرد و همسرم هم برای دفاع از خودش او را زد.

به دنبال اعترافات این زن و شوهر برای فرهاد به اتهام قتل و برای همسرش به اتهام معاونت در جنایت کیفرخواست صادر و پرونده آنها به دادگاه کیفری فرستاده شد تا به جرم آنها رسیدگی شود .این در حالی است که اولیای دم برای آنها اشد مجازات خواسته اند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: چاقو پزشکی پلیس قتل جرم اخبار حوادث اتهام محاکمه زوج پرشیا جنایت در باغ سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس جوان فیلم کرونا تهران تلگرام ایران ساعت آسیب پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان تفاوت تحصیلات زن و شوهر تا چه اندازه مطلوب است؟

زهرا پورسیدآقایی مشاور خانواده گفت: مدرک تحصیلی از معیار‌های فرعی ازدواج محسوب می‌شود و بیشتر از آنکه تأثیر واقعی بر زندگی بگذارد، اثر روحی و روانی دارد، اما این موضوع زمانی مشکل‌ساز می‌شود که یکی از طرفین برای مثال زن به ویژه در فرهنگ ما به دلیل بالاتر بودن تحصیلات بخواهد نوعی حکمرانی و تحکم بر مرد داشته باشد. در این صورت احتمال بروز تعارض بسیار زیاد خواهد بود.

وی افزود: اگر کسی تحصیلات را برای رشد زندگی به کار گیرد، بسیار مطلوب است ولی اگر آن را وسیله تفاخر و به رخ کشیدن قرار دهد، تعارض ایجاد خواهد کرد.

این عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا با بیان اینکه مهمترین مسئله در ازدواج رعایت تناسب زوجین است، تاکید کرد: هرچه زن و مرد در ویژگی‌های مختلف شخصیتی و امکانات زندگی هماهنگ‌تر باشند، احتمال سازش بیشتری خواهند داشت بنابراین درباره تحصیلات نیز توصیه بر رعایت تناسب است.

پورسیدآقایی در پاسخ به سوالی درخصوص زمانی که تفاوت در میزان تحصیلات هر یک از طرفین وجود دارد نیز اینطور توضیح داد: اگر اختلافی هم وجود دارد، بهتر است در حد یک مقطع تحصیلی باشد، چون اگر این تفاوت خیلی زیاد باشد ممکن است همفکری بین زن و شوهر در عمل حاصل نشود البته باید مسئله تحصیلات در کنار عوامل دیگر و شرایط فرد همچون سطح درآمد، نوع شخصیت و... مورد توجه قرار گیرد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • دغدغه فراز: بازکردن قفل پای ریکانی و علی یوسف
  • ماجرای سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی
  • بدترین عید زندگی مسعود پزشکیان
  • برادر شوهر پاریس هیلتون در لیگ دسته دوم پرتغال!
  • شکیرا: جدایی از پیکه؟ از بند شوهر آزاد و رها شدم!
  • شوخی‌های دوپهلوی مهران مدیری و یوسف تیموری
  • رویا یا واقعیت؛ استقلال و پرسپولیس در سال جدید عاقبت به خیر می‌شوند؟
  • میزان تفاوت تحصیلات زن و شوهر تا چه اندازه مطلوب است ؟
  • میزان تفاوت تحصیلات زن و شوهر تا چه اندازه مطلوب است؟
  • حرف‌های تلخ بهاره رهنما درباره شوهر دومش