Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@13:35:30 GMT

دیاباته به ایران رسید

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۹۶۲۱

مهاجم خارجی استقلال وارد ایران شد.

خبرگزاری میزان - با اعلام باشگاه استقلال؛ شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال دقایقی قبل از طریق سی ای پی فرودگاه حضرت امام (ره) وارد تهران شد.

این بازیکن که چندی قبل به دنبال انجام مقدمات سفرش به ایران بود، بعد از اینکه جواب تست کرونایش مفقود شد، مجبور شد تا چند روز دیگر برای انجام آزمایش مجدد صبر کند و سرانجام امشب وارد تهران شد تا در تمرینات استقلال شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

برچسب ها: شیخ دیاباته استقلال دیاباته

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شیخ دیاباته استقلال دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین خسارت سیل به جاده‌ها وارد شده است

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه با فعالیت سامانه بارشی در این استان بیشترین آسیب به جاده‌ها وارد شد، گفت: بخش‌های خصوصی و دستگاه‌های دولتی در حال تلاش برای برطرف کردن مشکلات هستند.

 محمد کرمی عصر امروز در جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سیستان و بلوچستان در چابهار که با حضور دکتر احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد، بیان کرد: در برخی شهرستان‌های جنوبی این استان مانند ایرانشهر، سراوان، دلگان، بمپور، قصرقند و نیکشهر بارندگی‌هایی رخ داد و خسارت‌هایی به جاده‌ها و برخی زیرساخت‌ها وارد شد و حجم زیادی از آب به سمت دریا هدایت شده است.

وی افزود: به دلیل حجم بالای بارش‌ها برق تعدادی از روستا‌ها قطع شده و برخی منازل دچار آبگرفتگی شدند، همچنین اختلالاتی در ارتباطات به وجود آمد که بخش‌های خصوصی و دستگاه‌های دولتی در حال تلاش برای برطرف کردن معضلات فوق هستند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: با وجود تذکرات مبنی بر عدم تردد‌های غیر ضروری؛ اما روز گذشته شاهد گرفتار شدن سه دستگاه اتوبوس در سیلاب بودیم که با تلاش متولیان امر و عنایت الهی آسیبی متوجه فردی نشد و مسافران نجات یافتند.

وی اظهار کرد: با فعالیت سامانه بارشی در سیستان و بلوچستان بیشترین آسیب به جاده‌ها وارد شد، همچنین با ورود آب به برخی منازل بخشی از وسایل زندگی مردم از بین رفته که باید کمک برای جایگزینی آنها انجام شود.

کرمی گفت: برق تعدادی از روستا‌ها به علت وزش شدید باد و باران قطع شده که باید هرچه سریعتر مشکل برطرف شود، پست کهیر نیز دچار مشکل شده که تلاش تیم‌ها برای رفع ایراد تداوم دارد.

وی تاکید کرد: تامین آب آشامیدنی مردم یکی از مهم‌ترین وظایفی هست که باید به درستی انجام شود، در این زمینه یکی از اقدامات آبرسانی توزیع آب معدنی در نقاط درگیر سیل است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق شکست سنگینی به اسراییل وارد کرد
  • استقلال در مرز کسب سریعترین قهرمانی تاریخش
  • وضعیت عجیب ارسلان مطهری در تراکتور
  • داوری ها به سود پرسپولیس فاجعه است | من را در استقلال وارد جهنم کردند
  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!
  • بیشترین خسارت سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • دلیل اصلی گلزنی و درخشش مهاجم آرژانتینی استقلال چه بود؟
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم