Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@17:12:04 GMT

دورود تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۹۶۷۳

دورود تعطیل شد

ایسنا/لرستان فرماندار دورود از تعطیلی ادارات، بانک‌ها و مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ خبر داد.

مجتبی بیرانوند، شامگاه پنجم آبان ماه، اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز و هشدار شیوع ویروس کرونا در شهرستان دورود فعالیت تمامی ادارات، شرکت‌ها، سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های این شهرستان تا پایان هفته جاری تعطیل اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این تصمیم با هماهنگی استاندار لرستان و به دلیل وضعیت بحرانی و کمبود تخت بستری بیماران کرونایی در دورود و همچنین به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهر اتخاذ شده است.

بیرانوند تصریح کرد: این تعطیلی شامل ادارات خدمات‌رسان آب، برق، گاز و مخابرات و مراکز درمانی، بیمارستان و کلینیکی، آزمایشگاهی و بهداشتی و شهرداری و آتش‌نشانی نمی‌شود و این دستگاه‌ها موظف به استمرار  خدمات‌رسانی به مردم هستند.

فرماندار دورود تاکید کرد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز تا پایان هفته جاری می‌بایست در حالت آماده‌باش در سطح شهرستان حضور داشته باشند.

وی یادآور شد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا تا دوشنبه ۱۲ آبان همه مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ در شهرستان دورود تعطیل خواهند بود و در صورت عدم اجرای مصوبه فوق با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

بیرانوند از شهروندان دورودی خواست تفریحات، مهمانی‌ها و تجمعات خود را به صفر برسانند و در خانه بمانند و به هشدار و توصیه‌های ستاد کرونای کشور، استان و شهرستان پای‌بند باشند تا بتوانیم با کمک یکدیگر این ویروس را شکست دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها کروناویروس همه با همه علیه کرونا همه علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس این شهر فردا تعطیل شد

به گزارش خبرآنلاین،‌با دستور فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان زرند به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل می‌باشد.

مهر نوشت: فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898858

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می‌شود
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • تاکیدفرماندار اشنویه برافزایش بهره وری منابع آب
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان