Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@22:10:41 GMT

مواد غذایی ضد کرونا

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۹۷۲۰

مواد غذایی ضد کرونا

به گزارش افکارنیوز،

ودود خوش طینت متخصص تغذیه در پاسخ به این پرسش که «چه مواد غذایی در پیشگیری از ابتلا به کرونا موثرهستند؟»، گفت: ویروس کرونا طبع سرد دارد و افراد برای مبارزه با این بیماری باید غذاهایی که طبع گرم دارند مصرف کنند؛ در نتیجه مصرف مواد غذایی حاوی سیر، دارچین، زنجبیل، رازیانه و زیره در این دوره پیشنهاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی متذکر شد: مصرف ۳ تا ۵ گرم زنجبیل در روز، هویج، ترکیب سیاه دانه و عسل، مالیدن روغن شامل ترکیب نعنا و بادام شیرین، بادکش گرم کتف و ریه، مصرف جوشانده شامل زنیان، نعنا، شوید همراه عسل و مخلوط یک واحد نمک،  5 واحد عسل و ۳ واحد لیمو ترش بسیار مفید خواهد بود.

این متخصص تغذیه با بیان اینکه مصرف آب سیب هر ۸ ساعت یکبار توصیه می‌شود، از مردم درخواست کرد: حتما از ماسک و دستکش استفاده کنند و از ترددهای بیجا اجتناب کرده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: متخصص تغذیه کرونا ویروس کرونا ویروس کرونا کرونا متخصص تغذیه مواد غذایی ضد کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصول تغذیه سالم در خانواده + فیلم

اصول تغذیه سالم شامل خوردن مقدار زیادی از سبزیجات، میوه‌ها و غلات کامل، انتخاب محصولات لبنی بدون چربی یا کم‌چرب، ماهی، لوبیا، آجیل و روغن‌های گیاهی، محدود کردن مصرف گوشت‌ها و لبنیات پرچرب، محدود کردن نوشیدنی‌ها و مواد غذایی حاوی قند اضافه، محدود کردن مصرف سدیم به کم‌تر از ۲۳۰۰ میلی‌گرم در روز می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • رژیم‌های سم‌زدایی از بدن؛ دروغ یا واقعیت؟
  • حذف قند از رژیم غذایی چه عوارضی دارد؟
  • اصول تغذیه سالم در خانواده + فیلم
  • مواد غذایی سالمی که می‌توانید جایگزین قند و شکر کنید
  • غذا‌های مفیدی که بدن هر بیماری را تقویت می‌کند
  • ممنوعیت بردن حیوانات خانگی به برخی اماکن عمومی
  • خروج هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در بوکان از چرخه مصرف
  • هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی در بوکان از چرخه مصرف خارج شد
  • ویژگی رژیم غذایی سالم چیست؟
  • مصرف غذاهای سوخته یا گرم کردن مجدد موادغذایی سرطان‌زا است؟