Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@02:17:26 GMT

اشکان کمانگری « درآینه» را خواند

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۹۷۴۳

اشکان کمانگری « درآینه» را خواند

رونمایی آنلاین از آلبوم موسیقی «در آینه» آیین رونمایی آلبوم «در آینه» به آهنگسازی حسین بهروزی‌نیا و خوانندگی اشکان کمانگری روز سه‌شنبه ششم آبان‌ماه در قالب یک ویژه برنامه آنلاین برگزار خواهد شد.

به گزارش گره فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، دست‌اندرکاران آلبوم موسیقی «در آینه» به آهنگسازی حسین بهروزی‌نیا و خوانندگی اشکان کمانگری، آیین رونمایی این اثر موسیقایی را به صورت آنلاین برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، مراسم رونمایی آلبوم «در آینه» ساعت ۱۳ روز سه‌شنبه ششم آبان‌ماه با حضور حسین بهروزی‌نیا، اشکان کمانگری و هنرمندان اثر با اجرای سعید بیابانکی پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

آلبوم «در آینه» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار منتشر شده توسط مرکز موسیقی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی است که از روز ششم آبان‌ماه در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

در توضیح این آلبوم آمده است: «در آینه» اثری در حوزه موسیقی کلاسیک ایرانی که حاصل ذوق و قریحه حسین بهروزی‌نیا نوازنده بربت و اشکان کمانگری خواننده ایرانی است. بهروزی‌نیا مانند دیگر آثارش کوشیده است تا از موسیقی دهه‎های گذشته چندان فاصله نگیرد و همواره در خلق و تنظیم آن اصالت را مد نظر داشته باشد. تجربه سال‌ها نوازندگی در اجراهای زنده و همچنین آثار ضبط شده در استودیو، در این آلبوم کاملا مشهود است.

«مقدمه و آواز» با شعر مولوی، «ادامه مقدمه»، «در آینه» با شهر نظامی، «آواز حجاز و ارکستر» با مولوی، «چهار پاره (بی کلام)»، «آواز چهار پاره» با شعر محتشم کاشانی، «تک نوازی سنتور» و «ای دوست» با شهر نظامی، اسامی آثار منتشر شده در این آلبوم هستند.

حسین بهروزی‌نیا آهنگساز و تنظیم کننده و نوازنده بربت، اشکان کمانگری خواننده، حمید بهروزی نیا نوازنده تار، مسلم علی‌پور نوازنده کمانچه، سعید مهرپیما نوازنده سنتور، بهنام معصومی نوازنده تمبک و سازهای کوبه‌ای، مصطفی موسوی نوازنده نی، نگار اعزازی نوازنده دف، گروه نوازندگان آلبوم «در آینه» را تشکیل می‌دهند.

ضمن اینکه ساره هاشم خانی گرافیک، مهدی فلاح خوش‌نویس، معین هاشمی نسب عکس، حمید خداپناهی ترجمه، کاوه صادقی آزاد ویراستار، محراب الله‌یاری صدابردار، کامیار باتمانی میکس و مسترینگ، یاسر فلاح‌پور پردازش صدا، دیگر عوامل اجرایی این اثر موسیقایی که در استودیوهای «گل‌ها» و «پژواک» ضبط شده را تشکیل می‌دهند.

آلبوم موسیقی «در آینه» با شماره ثبت اثر به شماره ۹۹- م/۳۷۵ در مرکز موسیقی حوزه هنری از روز سه‌شنبه ششم آبان‌ماه سال ۱۳۹۹ به صورت فیزیکی و دیجیتالی پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

مراسم رونمایی آنلاین آلبوم به صورت همزمان از صفحات مرکز موسیقی حوزه هنری به آدرس music.center.hh  ،موسسه سپهر سوره هنر به آدرس sepehrsoorehonar ، حسین بهروزی‌نیا به آدرس  hosseinbehroozini   و اشکان کمانگری به آدرس ashkankamangari در اینستاگرام پخش خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشکان کمانگری حسین بهروزی نیا آلبوم در آینه حسین بهروزی نیا اشکان کمانگری ششم آبان ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند افزایش دما در استان قزوین

مریم بهروزی کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: جو استان تا فردا بعد از ظهر پایدار است و با توجه به این موضوع احتمال انباشت آلاینده‌های جوی در مناطق پرتردد استان پیش بینی می‌شود.

بهروزی افزود: برای فردا روند افزایش دما در پیش رو داریم.

وی ادامه داد:، اما از بعد از ظهر فردا تا دوشنبه با توجه به گذر امواج، در پاره‌ای از مناطق استان بارش باران، رعد و برق، گاهی وزش باد‌های لحظه‌ای خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: دیروز در گرمترین ساعات دمای قزوین به ۲۵ درجه رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • روند افزایش دما در استان قزوین
  • روند افزایش دما ادامه دار است
  • پاکبان مشهدی که نوازندگی دوتار را با قوطی روغن نباتی شروع کرد
  • بازی «۶۴۱۰ روز بی‌آینه» روایتی از شهید «حسین لشگری»
  • بازی رایانه‌ای «۶۴۱۰ روز بی‌آینه» و روایت اسارت شهید حسین لشگری
  • آمار صدور مجوزهای سه ماه پایانی ۱۴۰۲ منتشر شد
  • در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ چند مجوز موسیقی صادر شد؟
  • آمار مجوز‌های دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی سال قبل اعلام شد