Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-24@06:01:34 GMT

ابزار جاسوسان شوروی به حراج گذاشته می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۹۷۸۷

ابزار جاسوسان شوروی به حراج گذاشته می‌شود

وسایلی که در زمان جنگ سرد در اختیار جاسوسان اتحاد جماهیر شوروی بود، به‌زودی در یک حراجی به فروش می‌رسند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، رژ لبی که قابلیت هفت تیرشدن» دارد یا «یک کیف زنانه که در اصل یک دوربین عکاسی جاسوسی و دقیق است» و اشیا و وسایل دیگری که در زمان جنگ سرد در اختیار جاسوسان اتحاد جماهیر شوروی بود، به‌زودی در یک حراجی به فروش می‌رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حراجی توسط گالری آمریکایی «جولین» به‌صورت آنلاین رگزار خواهد شد.

حراجی که در میانه ماه ژانویه سال ۲۰۲۱ آغاز و در سیزدهم فوریه، کمتر از یک ماه بعد، پایان می یابد.

دست‌کم ۴۰۰ فقره از وسایلی که پیش تر مورد استفاده جاسوسان قرارگرفته به فروش می‌رسد. این ابزار اولین بار توسط موزه خصوصی «کا گ ب» در نیویورک به نمایش گذاشته شدند. نمایشی که سال گذشته بدلیل شیوع ویروس کرونا مدت کوتاهی برقرار بود. چرا که به جز موزه‌های بزرگ، موزه‌های کوچک و خصوصی شهر نیویورک ناگزیر درهایشان را به‌روی بازدیدکنندگان بستند.

مارک نولان، یک کارشناس هنری می گوید: «قرار نیست وسائل مورد استفاده جاسوسان در زمان اتحاد جماهیر شوروی، با قیمت گزاف به فروش برسند. مثلا قیمت تخمینی رژ لبی که هفت تیر می شود بین ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ دلار برآورد شده است.»

در میان وسایلی که به حراج گذاشته می‌شوند یک نامه از فیدل کاسترو وجود دارد که در آن «طرح فتح هاوانا» در سال ۱۹۵۸ را به رشته تحریر درآورده است.

قیمت این نامه هم به هزار تا ۱۵۰۰ دلار تخمین زده شده است.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: جنگ سرد شوروی ابزار جاسوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۲.۷ تن طلا در ۲۰ حراج/ امروز چقدر طلا فروخته شد؟

حراج حضوری شمش طلا از ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت ۳ ماه و برگزاری ۲۰ حراج، ۲۷۱۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار معامله شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با برگزاری بیستمین حراج حضوری شمش طلای مرکز مبادله ایران، حجم معاملات این تالار طی 3 ماه از مرز 2,7 تن گذشت.، حراج حضوری شمش طلا از 27 دی ماه 1402 در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت 3 ماه و برگزاری 20 حراج، 2716 کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل 995 در هزار معامله شد.

چشم انداز قیمت سکه و طلا صعودی نیست

 

 امروز چهارم اردیبهشت ماه بیستمین حراج شمش طلای  مرکز مبادله ایران با خرید 80 کیلوگرم شمش از سوی صنعتگران طلا به پایان رسید. طی دوره حراج بیستم، 193 کیلوگرم شمش طلا ویژه رفع تعهد ارزی صادرکنندگان عرضه شد که در دو بخش عمده و خرد مجموعا 80 کیلو گرم شمش توسط حاضرین خریداری شد.

در این روز، ارزش ریالی هر شمش طلا با عیار 995 در هزار ، به طور میانگین 4 میلیارد و 657 میلیون تومان بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فروش ۲.۷ تن طلا در ۲۰ حراج؛ امروز چقدر طلا فروخته شد؟
  • فروش ۲.۷ تن طلا در ۲۰ حراج/ امروز چقدر طلا فروخته شد؟
  • فروش بیش از ۱۱۷ هزار سکه در مرکز مبادله
  • ادعای عجیب اسنایپر برتر آمریکایی: سلاح‌های زمان شوروی بهتر هستند!
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد | فروش ۲۶۳۶ کیلو طلا در ۱۹ حراج
  • بزرگترین حراجی دمپایی در قم را از دست ندهید + اطلاعات تماس
  • حراج بیش از ۲.۶ تن طلا در نوزده مرحله/ کدام بانک خریدار طلای حراجی است؟
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+ جزییات
  • سکه های حراجی با دلار چند هزار تومان فروخته شدند/ عمیدی: پیام دولت با فروش سکه ها با دلار افزایشی چیست! انتظار سه ماه پر بازده در بازار سرمایه وجود دارد/ دولت مشوق سرمایه گذاری در بازار بورس نیست؟