Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوکوموتیو مسکو پذیرای قهرمان اروپا خواهد بود

در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های لوکوموتیو مسکو و بایرن مونیخ مقابل یکدیگر قرار می گیرند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی لوکوموتیو مسکو و بایرن مونیخ:

اطلاعات بازی لوکوموتیو مسکو و بایرن مونیخ تاریخ برگزاری: سه شنبه، 6 آبان 1399 (27 اکتبر 2020) ساعت برگزاری: 21:25 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم لوکوموتیو، مسکو بررسی وضعیت تیم های لوکوموتیو مسکو و بایرن مونیخ

بایرن مونیخ این روزها در اوج اقتدار است؛ پیروزی ها در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا ادامه دارد و شاگردان هانسی فلیک با هدف پیروز شدن مقابل لوکوموتیو مسکو و زودتر تمام کردن کار صعود و صدرنشینی، به روسیه سفر می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها نکته منفی این روزهای بایرن مونیخ، مصدومیت نسبتا بلند مدت آلفونسو دیویس است. از سوی دیگر لوکوموتیو مسکو هم اکنون در رده چهارم لیگ برتر روسیه است و آن ها برابر بایرن مونیخ کار بسیار سختی خواهند داشت. کسب امتیاز از بایرن مونیخ می تواند برای تیم روس بسیار حیاتی باشد.

کنفرانس خبری سرمربی بایرن مونیخ

هانسی فلیک: گنابری می تواند در بازی مقابل لوکوموتیو مسکو ما را همراهی کند

ترکیب لوکوموتیو مسکو و بایرن مونیخ

لوکوموتیو مسکو (2-2-4): گیرمه | ژیووگلیادوف، چورلوکا، موریلو، ریبوس | جمالدینوف، کولیکوف، کریچوویاک، آنتون میرانچوک | لیساکوویچ، ادر

بایرن مونیخ (1-3-2-4): نویر | پاوار، زوله، آلابا، لوکاس هرناندز | کیمیش، گورتسکا | سانه، مولر، کومان | لواندوفسکی

غایبان لوکوموتیو مسکو و بایرن مونیخ

لوکوموتیو مسکو: ولادیسلاو ایگناتیف (مصدوم)

بایرن مونیخ: تانگی نیانزو کواسی، آلفونسو دیویس (مصدوم)

جایگاه لوکوموتیو مسکو و بایرن مونیخ در جدول رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز 1 بایرن مونیخ 1 0 0 4 0 4 3 2 لوکوموتیو مسکو 0 1 0 2 2 0 1 بهترین بازیکنان لوکوموتیو مسکو و بایرن مونیخ از نگاه آمار تیم بهترین بازیکن بهترین گلزن بهترین گل ساز لوکوموتیو مسکو دیمیتری ژیووگلیادوف (7.4) ادر، لیساکوویچ (1) ژیووگلیادوف، جمالدینوف (1) بایرن مونیخ کینگزلی کومان (9.6) کینگزلی کومان (2) کیمیش، مولر، کومان (1) نکات آماری بازی لوکوموتیو مسکو و بایرن مونیخ بایرن مونیخ 12 بازی اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا را برده است بایرن مونیخ در 7 بازی از 8 بازی اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا حداقل 3 گل زده است لوکوموتیو مسکو در 6 بازی اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا حداقل 2 گل خورده است لوکوموتیو مسکو در 6 بازی اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا پیروز نشده است بایرن مونیخ در 3 بازی اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا کلین شیت کرده است پیش بینی هواسکورد

لوکوموتیو مسکو 0-3 بایرن مونیخ

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم

ستاره جوان باواریایی‌ها برای بازی مقابل رئال مادرید لحظه‌شماری می‌کند.

طرفداری | جمال موسیالا به تمجید از عملکرد درخشان جود بلینگام در رئال مادرید پرداخت.

کم‌تر از یک هفته دیگر تا تقابل حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده‌است. دو تیم پرافتخار قاره سبز پس از 6 سال با هم جدال می‌کنند و چشم خیلی از هواداران بایرن به درخشش جمال موسیالا دوخته‌ شده‌است.

جمال موسیالا، ستاره خط هافبک بایرن مونیخ در مصاحبه با بیلد اشتیاق و هیجان خود را برای تقابل با رئال مادرید نشان داد و به تمجید از جود بلینگام پرداخت. موسیالا در این‌باره گفت:

من بی‌صبرانه منتظر بازی با رئال مادرید و حضور در برنابئوی افسانه‌ای هستم. دو تا از بهترین تیم‌های اروپا قرار است به مصاف هم بروند. این‌ها بازی‌های بزرگی هستند.

موسیالا در ستایش جود بلینگام، هم‌تیمی سابق خود در تیم‌های پایه انگلستان گفت:

جود و من سال‌ها هم‌اتاقی بودیم و چند بار کنار هم در تیم جوانان انگلیس بازی کردیم. از آن موقع به بعد، دوستان خوبی برای هم شدیم. خوشحالم همه چیز برای او به خوبی پیش می‌رود. او اعتماد به نفس بالایی دارد و از چالش‌های بزرگ هراسی ندارد. شروع او در رئال مادرید یک شروع عادی نبود. معمولاً وقتی بازیکنی به تیم جدیدی می‌رود، باید خودش را با شرایط وفق دهد، اما این موضوع که اوضاع برای جود متفاوت است، من را خیلی متعجب نکرد، چون ذهنیت او را به خوبی می‌شناسم.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم