Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید در کنفرانس خبری پیش از بازی با سالزبورگ حاضر شد.

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با سالزبورگ در دومین هفته لیگ قهرمانان اروپا، به سوالات خبرنگاران در مورد این دیدار پاسخ داد. به گزارش طرفداری، دیگو سیمئونه در این کنفرانس مطبوعاتی گفت:

در فوتبال همیشه رقبایی وجود دارند که کار را برایت سخت می کنند و می خواهند که کمترین ضرر ممکن را به آن ها بزنی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقریباً در تمام بازی ها ما موقعیت های خطرناکی داشته ایم یا ساخته ایم. حتی مقابل بایرن که 4-0 باختیم نیز موقعیت های سوارز، کاراسکو، گل مردود، مجدداً کاراسکو در نیمه دوم و... را داشتیم. من به بازیکنانم اعتماد دارم و می بینم که اشتیاق و جنگندگی و تمایل برای پیشرفت را در بازی خود دارند.

سوارز تمرین نکرده است، مشکلی وجود دارد؟

او در لیست ما حضور خواهد داشت . در صحبت با پزشک های تیم متوجه شدیم که بهتر است انفرادی تمرین کند و در نتیجه چیزی که خواهیم دید، تصمیم می گیریم که بازی را از روی نیمکت شروع کند یا فیکس باشد.

سالزبورگ به خوبی فضاها را می بندد، نگران هستی؟ و آیا انتظار بیشتری از مدافعین کناری خود داری؟

فکر می کنم هم تریپیر و هم لودی، عالی کار می کنند. فکر می کنم به اندازه کافی فرصت های ایجاد شده ای که تبدیل به گل نشده اند، از سوی این بازیکنان داشته ایم. شنبه لودی به سوارز پاس گل داد. می دانم که تیمی که مقابلش قرار می گیریم آمار خوبی دارد و بازی های آن ها در لیگ قهرمانان را دیده ام، آن ها به خوبی مقابل لیورپول و ناپولی جنگیدند. در لیگ آن ها رقبای کوچک تری دارند اما چیزی که من از آن ها دیده ام یک تیم سریع با تفکری مشخص است. آن ها مهاجمین سریعی دارند، در دفاع به خوبی جایگیری و از فضاها استفاده می کنند و بازیکنان مهمی در میانه میدان دارند.

ژائو فلیکس؟

همیشه این حرف ها هست که آیا او خوب بازی می کند یا خیر... او در پیش فصل، مقابل گرانادا، هوئسکا و ویارئال علی رغم خستگی بازی های بسیار خوبی انجام داده است، او در مونیخ 90 دقیقه بازی کرد و فرصت هایی داشت، در روز شنبه او 25 دقیقه بازی کرد و وقتی وارد زمین شد تیم سریع تر و روان تر بازی کرد. من از عملکرد او خوشحالم. امیدواریم او به پیشرفت ادامه دهد چون جوان است.

با توجه به فشردگی بازی ها نگران مشکلات فیزیکی بازیکنان هستی؟

اگر به حرف سرمربی ها در کنفرانس هایشان گوش دهید، همه یک عقیده دارند و آن این است که فشردگی بازی ها با آماده سازی کم و وجود بازی های ملی و نیاز به اتمام رساندن هر چه سریع تر جام های اروپایی، سختی هایی برای همه ایجاد کرده است. این شرایط موجود است و یک بهانه نیست و باید برای پیش بردن تیم و بازیکنان آماده باشی.

چه چیزی در مورد سوارز در رختکن، تو را سورپرایز کرد؟

سورپرایز نشدم. من همان فردی را دیدم که با او برای اولین بار تلفنی صحبت کردم تا ببینم که امکان انتقالش به اتلتیکو مادرید وجود دارد یا خیر. او می خواست این جا باشد و می خواهد این جا باشد و این موضوع را نشان می دهد. امیدواریم بتوانیم به او کمک کنیم تا در مسیر معمول خود پیش برود و با کاری که در آن بهترین است یعنی گلرنی، به ما کمک کند.

کلید بازی مقابل سالزبورگ؟

مراقبت از خط حمله آن ها بسیار مهم خواهد بود چون مهاجمین سریعی دارند. آن ها همیشه با سیستم 2-4-4 بازی می کنند و دو مهاجم به مدافعین حریف نزدیکند تا در باز پس گیری توپ کمک کنند. مهم است که فضاهایی که به دنبالشان هستیم را پیدا کنیم تا بازی را به سمتی ببریم که فکر می کنیم از آن طریق می توانیم به سالزبورگ ضربه بزنیم و بازی ای را انجام دهیم که قطعاً نیازمند تلاش بسیاری است.

 همچنین بخوانید:

پیش بازی اتلتیکو مادرید - سالزبورگ؛ دو تیم جایی برای اشتباه ندارند

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید دیگو سیمئونه بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوناروما: روزهای سختی را پشت سر گذاشتم؛ از بازی برای پاری سن ژرمن خوشحالم

دوناروما شب چندان سختی برابر بارسلونا نداشت

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، پاری سن ژرمن با نتیجه ۴-۱ بارسلونا را شکست داد و با برتری ۶-۴ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی نیمه‌نهایی شد.

بارسلونا (۴) 1-۴ (۶) پاری سن ژرمن؛ رژه اقتدار پاریسی‌ها، توهم بارسا تمام شد!

با وجود دریافت سه گل در بازی رفت، جانلوییجی دوناروما در جدال برگشت چندان به زحمت نیافتاد و به جز دقایق ابتدایی که دروازه‌اش توسط رافینیا باز شد، خطر دیگری چارچوبش را تهدید نکرد.

این سنگربان ایتالیایی پس از پایان بازی دیشب، در گفتگو با اکیپ گفت:

از اینکه برای پاری سن ژرمن بازی می‌کنم خیلی خوشحالم. چیزی که من را بیشتر خوشحال می‌کند، حضور در نیمه نهایی است. من در روزهای اخیر انتقادات زیادی را متحمل شدم، باور کنید روزهای سختی بودند. به هر حال، باید همیشه حرفه‌ای بمانیم، به تلاش کردن‌ ادامه دهیم و روی کاری که می‌کنیم، متمرکز بمانیم.

 

انتقاد رسانه‌های فرانسوی از جانلوییجی دوناروما: روی تمام گل‌های بارسلونا مقصر بودی! 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • صفر از چهار؛ پیش‌بینی‌ میکا ریچاردز و ژائو فلیکس از تیم‌های راه‌یافته به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان!
  • عجیب اما واقعی؛ خط دفاعی، پاشنه آشیل تیم دیگو سیمئونه
  • توصیه ماتیچ به ژائو نوس، هافبک مد نظر منچستریونایتد: در بنفیکا بمان و در لیگ قهرمانان بازی کن
  • بلینگام: خوشحالم که برای رئال مادرید بازی می‌کنم
  • از مطرح شدن به عنوان جانشین کلوپ خوشحالم!‏
  • دوناروما: روزهای سختی را پشت سر گذاشتم؛ از بازی برای پاری سن ژرمن خوشحالم
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • واکنش جالب دیگو سیمئونه؛ باز هم اتلتیکو مادرید از دور رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شد / فیلم
  • سیمئونه: الهه شانس با ما بود صعود می‌کردیم!
  • سوژه میم؛ کلافگی دیگو سیمئونه از فرصت‌سوزی مهاجمان تیمش / عکس