Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@23:14:43 GMT

خبر خوش برای استقلالی‌ها

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۹۸۹۹

خبر خوش برای استقلالی‌ها

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «شیخ دیاباته» مهاجم اهل مالی استقلال که در این چند روز پس از دریافت مطالبات خود در انتظار تایید آزمایش کرونای خود بود، امروز (سه شنبه) از طریق CIP فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) وارد تهران شد.

دیاباته یکی از مهره‌های کلیدی استقلال در فصل گذشته بود و مقامات این باشگاه برای پرداخت مطالبات وی تلاش فراوانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس این بازیکن پس از انجام تست کرونا به تمرینات آبی‌های پایتخت اضافه خواهد شد.

پربیننده ترین پرسپولیس برای عرضه در بورس پیش‌قدم می‌شود مدیرعامل پرسپولیس تا چهارشنبه مشخص می‌شود اعلام زمان و مکان رسمی فینال لیگ قهرمانان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استقلال فرودگاه امام فوتبال تیم استقلال شیخ دیاباته تیم استقلال تهران قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره شمس‌آذر: استقلالی هستم و به دنبال پیشرفت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ما خیلی دیر به آن خودباوری رسید و اگر می‌توانستیم از ابتدا بازی خودمان را ارائه بدهیم، شاید حتی با تعداد گل زیاد می‌توانستیم بازی را برنده شویم. ولی استقلال تیم بزرگی است و مقابل آنها اگر غفلت کنید دروازه شما باز می شود. دیدید که روی سه مورد بی‌تجربگی، سه گل خوردیم که متاسفانه بازی را واگذار کردیم.

او در خصوص جو ورزشگاه و اثر آن روی بازیکنان شمس آذر نیز پاسخ داد: این مسئله درست است. تمام بازیکنان ما با انگیزه و جوان هستند و خیلی کم در این استادیوم بازی کرده‌اند که همین باعث شد تا جو استادیوم روی کیفیت ما تاثیر بگذارد. به نظر من این اتفاق طبیعی است. به تیم خوب استقلال تبریک می‌گویم. ما نیز تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا فصل را با رتبه خوبی در جدول به پایان برسانیم.

ستاره شمس آذر در مورد اینکه در نیم فصل از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشت، اظهار داشت: من از پرسپولیس پیشنهادی نداشتم ولی از استقلال داشتم.

وی در مورد اینکه آیا در شمس آذر می ماند یا خیر، گفت: به شرایط بستگی دارد. هر بازیکنی به دنبال پیشرفت است و برای سال آینده بهترین تصمیم را خواهم گرفت.

گودرزی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا خودش طرفدار استقلال است یا نه، گفت: بله همینطور است.

دیگر خبرها

  • ستاره شمس‌آذر: استقلالی هستم و به دنبال پیشرفت
  • گودرزی: استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم
  • صحنه‌ای نادر در بازی استقلال با شمس‌آذر | تماشاگران استقلالی چرا این کار را کردند؟
  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • (عکس‌) درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • عکس‌| درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • باشگاه استقلال به دنبال دستگیری مدیرعامل اسپانسر جنجالی
  • امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی + عکس
  • حکم جلب اسپانسر استقلال صادر شد!
  • شافعی: ترفند استقلالی ها به حاشیه بردن سرخپوشان است/ پروژه واگذاری سرخابی ها شکست می خورد