Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال میلان با وجود دو گلی که مهاجم ۳۹ ساله‌اش به ثمر رساند، نتوانست از سد رُم بگذرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال میلان دوشنبه شب در چارچوب هفته پنجم مسابقات فوتبال سری A ایتالیا، در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزای شهر میلان مقابل رُم صف‌آرایی کرد و به تساوی 3 - 3 رسید.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(کلیک کنید)

زلاتان ابراهیموویچ در دقیقه 2 دروازه رُم را گشود، اما ادین ژکو در دقیقه 14 گل تساوی جالوروسی را به ثمر رساند. الکسیس سالمارکز در دقیقه 47 گل دوم میلان را به ثمر رساند، اما جردن ورتو در دقیقه 71 با گلزنی از روی نقطه پنالتی، مجدداً بازی را برای رُم به تساوی کشاند. ابراهیموویچ در دقیقه 79 از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و میلان دوباره پیش افتاد، اما ماراش کومبولا در دقیقه 84 برای رُم گلزنی کرد تا این بازی مهیج با نتیجه تساوی خاتمه یابد.

با این نتیجه، نوار پیروزی‌های متوالی میلان در سری A به عدد 5 نرسید و شاگردان استفانو پیولی پس از چهار پیروزی متوقف شدند. میلان با وجود این تساوی، با 13 امتیاز در صدر جدول مسابقات جای دارد و رُم در رده نهم جدول باقی ماند.

جدول سری A ایتالیا

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سری A میلان رم سری A میلان رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم

العین در مجموع دو بازی رفت و برگشت با پیروزی در مقابل الهلال راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ تیم فوتبال الهلال عربستان در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم فوتبال العین امارات رفت.

دو تیم در شرایطی برابر یکدیگر به میدان رفتند که دیدار رفت دو تیم با پیروزی ۴ بر ۲ العین در ورزشگاه بن زاید همراه بود تا یک شگفتی بزرگ رقم بخورد. آبی‌پوشان ریاض پس از ۳۷ برد متوالی و ۴۳ بازی بدون شکست در رقابت‌های مختلف، طعم شکست را چشیدند و حالا برای صعود به فینال نیاز به برد پرگل در خانه خود دارند.

الهلال خیلی زود و در دقیقه ٣ بازی صاحب ضربه پنالتی شد و روبن نوس موفق شد تیم میزبان را از حریف پیش بیاندازد.

این برتری تنها ٨ دقیقه دوام داشت منزس گل مساوی العین را وارد دروازه میزبان کرد. این نتیجه تا پایان نیمه نخست باقی ماند تا دو تیم با نتیجه مساوی راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۵١ سالم الدوساری گل الهلال را به ثمر رساند تا امیدهای این تیم برای صعود زنده شود.

الهلالی‌ها برای زدن گل سوم هر چه زدند به در بسته خوردند تا علی رغم پیروزی دو بر یک در خانه، در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل العین شکست خورده، تا این تیم اماراتی با خلق شگفتی برای چهارمین بار جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • جشن شبانه بازیکنان اینتر پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • جشن و پایکوبی بازیکنان اینتر در رختکن پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا