Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@12:53:34 GMT

لالیگا| جدال پایین‌نشینان برنده نداشت

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۰۰۰۶

لالیگا| جدال پایین‌نشینان برنده نداشت

گل لحظات پایانی سلتاویگو در خانه لوانته توسط VAR رد شد تا دو تیم در رده‌های انتهایی جدول مسابقات فوتبال لالیگا باقی بمانند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال لوانته و سلتاویگو دوشنبه شب در آخرین بازی هفته هفتم مسابقات لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) به مصاف هم رفتند که این بازی به تساوی یک - یک انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوانته ابتدا در دقیقه 48 با گل راجر از روی نقطه پنالتی از حریفش پیش افتاد، اما سلتاویگو در دقیقه 53 توسط سرخیو کاریرا به گل تساوی دست یافت. سلتا در دقیقه 2+90 به گل رسید، اما پس از بازبینی صحنه گل توسط کمک‌داور ویدیویی، این گل مردود اعلام شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

این تساوی باعث شد لوانته در جایگاه نوزدهم جدول باقی بماند و سلتاویگو با یک رده صعود، به جایگاه هفدهم جدول رسید.

جدول رده‌بندی لالیگا

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۰۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال مجازی تراکتور و سپاهان!

دو باشگاه تراکتور و سپاهان ۵ روز مانده به بازی معوقه هفته شانزدهم، جدالی مجازی به راه انداخته‌اند.

به گزارش ایسنا، تراکتور و سپاهان در جریان دیدار معوقه هفته شانزدهم لیگ‌برتر، چهارشنبه هفته پیش‌رو به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) به مصاف هم خواهند رفت.

مدیران ۲ تیم درحالی که ۵ روز به این تقابل حساس مانده واکنش‌های تندی‌وتیزی علیه هم داشته‌اند. از تهدید سپاهانی‌ها برای عدم حضور در زمین تا پاسخ سریع‌السیر تبریزی‌ها.

همه چیز از مصاحبه مدیر سپاهان شروع شد؛ جایی که رضا فتاحی درباره این بازی گفت: " در صورت تکرار اتفاقات فصل گذشته در ورزشگاه یادگار امام سپاهانی‌ها وارد زمین نخواهند شد."

رضا کرمانشاهی، مدیر اجرایی تراکتور با به اشتراک گذاری یک متن در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی به صحبت‌های مدیر سپاهان واکنش نشان داد و در ادامه جدال مجازی تراکتور و سپاهان، مدیران روابط‌عمومی سپاهان و تراکتور به هم توپیدند و حسابی از خجالت هم درآمدند.

این اتفاقات درحالی رخ داد که پیش از این فدراسیون فوتبال خواستار عدم صدور هرگونه بیانیه، اظهار نظر، جوی سازی و... پیش از مسابقات شده بود.

در حساسیت بی‌بدیل تقابل تراکتور و سپاهان شکی‌ نیست، اما به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و متولیان برگزاری مسابقات ضمن اجرای قانون، باید به شدت با چنین جوسازی‌ها برخورد کنند.

جدال‌های لفظی تا بدین لحظه جز ضرر، آورده‌ای برای فوتبال نداشته‌اند؛ اتفاقاتی که کم‌کم اکثر باشگاه‌ها را در بر گرفته و باید دید تا چه زمانی قرار است قبل از بازی‌های حساس باشگاه‌ها، علیه هم موضع بگیرند و جدال مجازی داشته باشند.

درحالی که شاهد افزایش کیفیت فوتبال چه از لحاظ فنی و چه زیرساختی، در قاره آسیا از شرق تا غرب هستیم؛ حدوداً نیم‌قرن از آخرین قهرمانی‌مان در قاره کهن می‌گذرد و ما در حسرت قهرمانی، اندر خم کوچه‌های تنگ فوتبال داخلی‌مان هستیم که همواره حواشی‌اش به متن می‌چربد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جدال مجازی تراکتور و سپاهان!
  • 8 دقیقه جذاب از حرکات تکنیکی و دریبل‌های زیبای بازیکنان در رقابت‌های لالیگا / فیلم
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم‌آباد در لیگ یک/ لیگ برتر دست یافتنی‌تر شد
  • شب داغ بازی‌های دوستانه؛ تساوی برزیل و اسپانیا و ادامه اوج‌گیری آلمان
  • تساوی تیم‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • تساوی تیم‌‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • تاجیک‌ها عربستان را هم متوقف کردند!
  • تاجیکها عربستان را هم متوقف کردند!
  • پایان نوروز فوتبالی تیم ملی با برد در زمین سفت عشق‌آباد+جدول
  • تیم برانکو سنگاپور را در هم کوبید