Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن حرازی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از آنجا که کانون زلزله در منطقه بیابانی بوده است، در مناطق شهری بهاباد چندان احساس نشده است.

وی افزود: این زلزله بیشتر در مناطقی از استان کرمان و شهرستان بهاباد احساس شده و تاکنون نیز خسارتی گزارش نشده است.

حرازی زاده ادامه داد: پیش بینی ما این است که این زلزله خسارت چندانی به بار نیاورده است اما با اعزام نیروهای امدادی هلال احمر، وضعیت کلی در کانون زلزله گزارش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5057064

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد هلال احمر استان یزد زلزله ویروس کرونا آمار کرونا شیراز شیوع کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی کرمانشاه گرگان شهادت امام رضا ع هفته ناجا مواد مخدر ستاد ملی مقابله با کرونا سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۰۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: این سانحه رانندگی ساعت ۱۴:۲۲ در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز گزارش که بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.
ابوالفضل محبان افزود: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه ۲ نفر از مصدومان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و چهار نفر نیز توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند.
به گفته وی در این سانحه رانندگی یک نفر نیز جان خود را از دست داد که پیکر وی به عوامل انتظامی تحویل داده شد.
شهرستان مرزی راز و جرگلان در ۱۲۰ کیلومتری بجنورد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • بارندگی های سرباز خسارت فاجعه بار نداشت
  • واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور سلماس - تسوج
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره
  • بهاباد امروز لرزید