Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@05:52:14 GMT

فیلم/آیا ارز ۴۲۰۰ تومانی هم نوعی حیف‌ومیل بیت المال بوده است؟

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۰۲۰۵

‍‍‍‍‍‍

سخنگوی قوه قضاییه با حضور در بخش گفت‌وگوی ویژه خبری در خصوص این که پرونده ارز ۴۲۰۰ تومانی نوعی حیف و میل کردن بیت المال بوده است، صحبت کرد.

دریافت 3 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ سخنگوی قوه قضاییه قوه قضاییه ارز ۴۲۰۰ تومانی مشرق نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۰۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حیوان عجیبی که تنها چهار دقیقه خارج از آب زنده می‌ماند

موجودات دریایی عجیبی در زیر آب‌ها و به ویژه اقیانوس‌ها وجود دارد که ماهی پهن برقی نیز نوعی از این موجودات است. این حیوان دارای یک ویژگی منحصربه فرد است و آن هم اینکه تنها چهار دقیقه خارج از آب زنده می‌ماند. 

به گرازش رازبقا؛ نوعی ماهی پهن برقی در دنیای حیوانات وجود دارد که به Stingray معروف است. این حیوان داری بدنی پهن و صاف است که به دلیل خارهای بلند و تیز روی دمش مشخص می‌شود. این حیونات اغلب به دو دسته Dasyatidae و Urolophidae تقسیم می شوند. این ماهی‌ها به شکل دیسک هستند و دارای دم های منعطف و مخروطی هستند که در اکثر گونه ها دم مسلح به یک یا چند خار سمی است. نکته جالب این حیوان این است که در خارج از آب تنها چهار دقیقه می‌تواند زنده بماند. ویدئویی از این حیوان را می‌توانید ببیند که نفس‌های آخر زندگی خود را می‌کشد ... 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • جنجال خبرنگار زن آدربایجانی در سفارت ایران + عکس
  • اطاعت بی‌قید و شرط از غیر خدا، نوعی عبادت غیر خداست
  • (ویدئو) حیوان عجیبی که تنها چهار دقیقه خارج از آب زنده می‌ماند
  • استرداد بیش از ۵۳۸ هزار میلیارد ریال درحق مالباختگان و بیت‌المال 
  • استرداد بیش از ۵۳۸ هزار میلیارد ریال درحق مالباختگان و بیت‌المال
  • فیلسوف چگونه موجودی است؟
  • وسایل نقلیه توقیفی در سمنان به ارزش ۵۰‌ میلیارد ریال فروخته شد
  • نزدیک به 576 هکتار اراضی ملی به بیت المال بازگشت
  • بازگشت ۵۷۶ هکتار اراضی ملی گلستان به بیت‌المال
  • نزدیک به ۵۷۶ هکتار اراضی ملی به بیت المال در گلستان بازگردانده شد