Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-24@09:11:56 GMT

سیستم ایمنی بدنتان را قوی کنید!

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۰۲۳۶

سیستم ایمنی بدنتان را قوی کنید!

به گزارش جام جم آنلاین، سوپ هویج و زنجبیل یک پیشنهاد برای افرادی است که دچار سرماخوردگی در فصل پاییز شده‌اند و به دنبال یک غذای گرم و سوپی هستند.

مواد لازم برای درست کردن سوپ هویج و زنجبیل:

هویج : ۴ عدد
پودرزنجبیل : ۱ قاشق چایخوری
جعفری و پیازچه ساتوری شده به همراه ساقه : ۲ فنجان
پیاز خرد شده : ۱ عدد
روغن زیتون یا روغن کنجد : ۲ قاشق غذاخوری
آب مرغ و یا عصاره مرغ : به میزان لازم
سیب زمینی خرد شده : ۱ عدد
نمک و فلفل : به میزان لازم

طرز تهیه و دستور پخت سوپ هویج و زنجبیل:

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا پیاز، سیب زمینی و هویج‌های خرد شده را داخل ظرفی که روغن زیتون را در کمی حرارت داده‌ایم می‌ریزیم و کمی تفت می‌دهیم. سبزی‌های ساتوری شده‌ای را که در مواد لازم داشتیم را اضافه می‌کنیم و بعد از کمی تفت دادن پودر زنجبیل را به مواد اضافه می‌کنیم.

۲. آب مرغ و یا عصاره مرغ حل شده در آب را به مواد اضافه می‌کنیم و در ظرف را می‌گذاریم تا کمی با بخار آب مواد سوپ نرم شوند. بعد از اینکه مواد کمی نرم‌تر شدند به وسیله یک مخلوط کن سوپ را به صورت پوره در می‌آوریم و داخل ظرف مورد نظر سرو می‌کنیم.

منبع: ایرنا

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سوپ هویج زنجبیل سرماخوردگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۰۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواص آب هویج بستنی

آب هویج یک نوشیدنی انرژی بخش است و از خستگی و سستی جلوگیری می‌کند. همچنین برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است و از ابتلا به انواع سرطان پیشگیری می‌کند. خاصیت شادی آوری دارد و برای ساختن استخوان‌های جنین در دوران بارداری مفید است.

به گزارش ایسنا، مصرف چغندر قند یک رژیم غذایی محبوب و صد البته بسیار مفید برای افزایش پلاکت خون است. چغندرقند سرشار از خاصیت آنتی اکسیدانی و هموستاتیک طبیعی (انعقاد کننده خون) است که باعث افزایش تعداد

پلاکت‌ها در طی چند روز مصرف می‌شود. اگر دو یا سه قاشق چای خوری آب چغندر با یک لیوان آب هویج مخلوط شود، پلاکت‌های خون به سرعت رشد می‌کنند. علاوه بر این، به دلیل وجود آنتی اکسیدان‌ها در این مخلوط مقاومت بدن نیز افزایش می‌یابد.

خواص آب هویج بستنی

یکی از مهمترین خواص آب هویج بستنی این است که برای کسانی که طعم آب هویج را دوست ندارند به راحتی می‌توانند آن را بخورند و از فواید بن نظیر آب هویج بهره ببرند. مصرف آب هویج با بستنی باعث می‌شود که ویتامین‌های محلول در چربی مانند ویتامین A بهتر جذب شوند.

برای تقویت استخوان‌ها و تقویت مغز مفید است. یک نوشیدنی اترژی بخش است و از خستگی و سستی جلوگیری می‌کند. برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است و از ابتلا به انواع سرطان پیشگیری می‌کند. خاصیت شادی آوری دارد و برای ساختن استخوان‌های جنین در دوران بارداری مفید است.

دیگر خبرها

  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • خواص آب هویج بستنی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته 
  • شناسایی ۸۳۱ مکان پرخطر در قم
  • چغاله بادام پلو با مرغ یک غذای متفاوت برای فصل بهار
  • ویژگی‌های یک بشقاب غذای سالم
  • تاثیر بی‌نظیر ماسک آب برنج در جوانی و شادابی پوست
  • خودرو‌های داخلی واقعا چقدر ایمن هستند؟
  • خودروهای داخلی واقعا چقدر ایمن هستند؟