Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@02:30:04 GMT

پاسخ تند دروازه بان استقلال به اطلاعیه تراکتور + عکس

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۰۲۵۲

پاسخ تند دروازه بان استقلال به اطلاعیه تراکتور + عکس

رشید مظاهری دروازه‌بان سابق تراکتور پاسخ تندی به اطلاعیه صادر شده از سوی این باشگاه داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، ماجراهای رشید مظاهری و باشگاه تراکتور تبریز وارد فاز تازه‌ای شده است. دروازه‌بان پیشین سرخ‌های تبریزی که در نقل وانتقالات تابستانی به استقلال پیوست با شکایت باشگاه تراکتور مواجه شد و البته این پرونده به اتفاقات عجیبی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتوری‌ها معتقد هستند که مظاهری دو سال دیگر با آنها قرارداد دارد و باید به کارش ادامه دهد اما این دروازه بان ملی‌پوش مسئله دستکاری و جعل در قرارداد را مطرح کرده تا پرونده پیچیده شود.

در این خصوص گفته می‌شود حکم کمیته انضباطی هم به سود مظاهری صادر شده اما مسئولان تراکتور آن را برنمی‌تابند و به همین خاطر صبح امروز یک بیانیه عجیب علیه مظاهری دادند و این بازیکن را به تبانی با استقلال متهم کردند!

حالا اما مظاهری در یک استوری اینستاگرامی پاسخ تندی به مسئولان تراکتور داده است:

با سلام خدمت همه هواداران باشگاه بزرگ  استقلال ، امروز مطالبی علیه بنده در فضای مجازی منتشر شد که برخود لازم می‌دانم توضیحاتی را ارائه کنم. من طی چند چند وقت اخیر برای اینکه استقلال به حاشیه نرود و مثل همیشه با قدرت فقط روی فوتبالم تمرکز کنم، ترجیح دادم سکوت کنم و هیچ مصاحبه‌ای هم انجام ندادم. ولی متاسفانه بعضی ها از سکوت من سوءاستفاده کردند و حرف‌هایی زدند که سراسر کذب است. در ابتدا باید بگویم حساب مردم شریف و خونگرم تبریز با مدیرانی که به بازیکنی که یک فصل برایشان زحمت کشیده اتهام تبانی می زنند کاملا جداست. به موقع و با تمام جزئیات بعد از صدور قطعی رای توسط کمیته محترم تعیین وضعیت جواب قاطعی به اتهام این اقایان خواهم داد و امیدوارم آن ها در مراجع قضایی دلایل محکمه پسندی برای متهم کردن اینجانب داشته باشند. از طرفی فردی که اصلاً او را نمی شناسم تعهد کاری مرا زیر سوال برد. فقط در جواب او می توانم بگویم می تواند تعهد کاری مرا از مدیر بزرگی مثل سعید آذری و یا مربیان سرشناسی مانند کی‌روش، اسکوچیچ، امیر قلعه‌نویی، علیرضا منصوریان و یا محمود فکری بپرسد تا متوجه شود همیشه و هرجا که بودم با تمام وجود و صداقت کامل کار کردم. در پایان از هواداران بزرگ استقلال می خواهم به هوچی‌گری عده‌ای معلوم‌الحال که خودشان می دانند چه تخلفی مرتکب شدند توجه نکنند و فقط به حمایت از استقلال بزرگ بپردازند که موفقیتش ارزوی همه ما است.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال تهران باشگاه تراکتورسازی تبریز رشید مظاهری دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران

به گزارش همشهری آنلاین تراکتور خیلی امیدوار بوده و هست که بتواند در این فصل سهمیه حضور در رقابت‌های آسیایی را به هر شکلی بگیرد تا برای فصل آینده بتواند پای چند بازیکن پرسپولیس را به تیمش باز کند. در این میان یکی از بازیکنان شاخص تراکتور و دلال نزدیک به این باشگاه تلاش می‌کنند تا نقش پررنگی را در این انتقال‌ها داشته باشند. تراکتوری‌ها برای پست دروازه روی علیرضا بیرانوند نظر مثبت دارند. در واقع مالک این باشگاه خیلی علاقه‌مند است تا با جذب این دروازه‌بان رضایت هوادارانش را جلب کند. اما مشکل اینجاست که بیرانوند تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس است و نمی‌تواند به‌راحتی جدا شود. مگر اینکه او تا پایان فصل همچنان طلب سنگینی از پرسپولیس داشته باشد و بتواند راهی برای فسخ یکطرفه پیدا کند. اما بازیکنان دیگری که مدنظر تراکتور قرار دارند همگی قراردادشان به‌زودی با پرسپولیس به اتمام می‌رسد. مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فرد که در بین آنها پورعلی‌گنجی هم‌اکنون بازیکن آزاد به حساب می‌آید چون از لیست پرسپولیس خارج شده است. در حال حاضر همه‌چیز در حد پیشنهاد بوده و توافقی بین طرفین حاصل نشده است. ضمن اینکه آسیایی شدن تراکتور هم در نهایی شدن هر یک از این انتقال‌ها دخیل است.

کد خبر 846204 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • خطیر:واگذاری استقلال بزرگ‌ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • اطلاعیه مهم تراکتور در مورد سرمربی بعدی
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران