Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانال‌ تلگرامی عصر هوشمندی درباره اقدامات فیسبوک برای انتخابات آمریکا نوشت: فیسبوک غول رسانه‌های اجتماعی اقداماتی را برای ناآرامی های احتمالی بعد از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تدارک دیده است.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، کانال‌ تلگرامی عصر هوشمندی درباره اقدامات فیسبوک برای انتخابات آمریکا نوشت: فیسبوک غول رسانه‌های اجتماعی اقداماتی را برای ناآرامی های احتمالی بعد از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تدارک دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ابزارها شامل کند کردن انتشار برخی از پست‌ها و تعدیل خبرهای کاربران است.

با استفاده از این ابزارها می‌توان آنچه را که ده‌ها میلیون آمریکایی هنگام ورود به پلتفرم می‌بینند، تغییر دهند و از این رو در معرض احساسات، تحریک به خشونت و اطلاعات غلط قرار گرفتن کاربران کاهش می‌یابد.

منبع: مشرق

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: فضای مجازی فیس بوک انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۰۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی بسته کمک تسلیحاتی جدید آمریکا به اوکراین

جنگ اوکراین گرچه در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ با پیروزی‌هایی برای کی یف همراه بود، اما از سال ۲۰۲۳ ارتش روسیه دست بالا را در جبهه‌های نبرد دست گرفت و روز به روز بیشتر در حال تسلط نظامی بر اوکراین است. با این وجود، مقامات غربی در تلاش هستند با تامین تسلیحات لازم، مانع از شکست مطلق کی یف شوند. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، ۲ مقام آگاه آمریکایی که نخواستند نامشان فاش شود امروز (سه شنبه) اعلام کردند ایالات متحده در حال آماده سازی یک بسته کمک نظامی به ارزش یک میلیارد دلار برای اوکراین است. این بسته کمک‌های نظامی نخستین بخش از لایحه کمک‌های تخصیص یافته از سوی کنگره به ارزش ۶۱ میلیارد دلار به کی یف است. 

این مقامات با اشاره به جزئیات این بسته کمک نظامی، افزودند: این کمک‌های نظامی شامل خودرو‌های نظامی، مهمات سامانه دفاع هوایی استینگر، مهمات مربوط به سیستم هیمارس، توپ‌های ۱۵۵ میلی متری، مهمات ضدتانک جاوالین و تاو و دیگر تسلیحاتی می‌شود که می‌توان به طور فوری در جبهه‌های نبرد مورد استفاده قرار داد. 

مقامات اوکراینی می‌گویند قدرت توپخانه‌ای فعلی روسیه ۱۰ برابر کی یف است و برای مقابله با پیشروی ارتش این کشور، اوکراین نیازمند سامانه‌های پدافند هوایی، موشک‌های دوربرد و نیز تقویت واحد توپخانه‌ای خود است. 

جمهوریخواهان در کنگره گرچه در مسیر تصویب کمک‌های آمریکا به اوکراین سنگ اندازی می‌کردند، اما در نهایت به دلیل آنکه کاخ سفید بسته کمک‌ها به اسراییل و اوکراین را در یک لایحه گنجانده بود، مجبور شدند برای حمایت از تل آویو هم که شده، با این لایحه موافقت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • رسانه‌های صهیونیستی: ارتش اسرائیل در حال آماده شدن برای حمله به رفح است
  • آماده‌سازی بسته کمک تسلیحاتی جدید آمریکا به اوکراین
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • آماده‌باش مدیریت بحران استان
  • سیاست بایدن در قبال فلسطین می‌تواند به شکست وی در انتخابات منجر شود
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز/ مدیرآن آماده‌باش شدند
  • رسانه‌ها آماده یک تحول عظیم و حوادث بزرگ در منطقه باشند
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • هرتزوگ: آمریکا در سیاست داخلی ما دخالت نکند
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟