Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید شیرانی شامگاه دوشنبه در بیست و هفتمین ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اعمال ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های جدید در استان به‌ خصوص در شهرستان‌های شهرکرد و بروجن ضرورت دارد.
وی با اشاره به انجام ۴۰ هزار نمونه‌گیری در چهارمحال و بختیاری افزود: از این تعداد تاکنون ۱۳ هزار و ۲۴۶ مورد قطعی مثبت بوده است که یک‌هزار و ۸۰۰ نفر به‌ صورت سرپایی و ۲ هزار و ۴۰۰ نفر به‌ طور بستری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شیرانی تصریح کرد: همچنین تاکنون ۳۹۳ نفر در چهارمحال و بختیاری به‌ علت ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.
وی یادآور شد: در هفته چهارم مهرماه تعداد فوتی‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت اما  در هفته گذشته دوباره افزایش پیدا کرد به‌ طوری که نسبت به ۲ هفته گذشته تعداد فوتی‌های استان ۲برابر شده است.
رییس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد اظهار داشت: متاسفانه شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید ۱۹ در جهان و ایران با شدت زیاد در حال افزایش است.
وی با اشاره به ممکن نبودن ارتفاع و طول موج منحنی در بروز بیماری کووید ۱۹ گفت: موارد سرپایی این بیماری در ایران صعودی و در هفته‌های آینده آمار فوتی‌ها و بستری‌ها در این حوزه با افزایش همراه است.
شیرانی تاکید کرد: اجرای تصمیم‌های سخت‌گیرانه برای مقابله با ویروس کرونا و افزایش درک مردم به‌ منظور تلاش در راستای ریشه‌کنی این ویروس ضرورت دارد.
به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که منجر به بیماری نوپدید کووید ۱۹ شده است، بسیاری از کشورهای جهان درگیر کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.
استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله ۲ متری از یکدیگر، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا شهرکرد چهارمحال وبختیاری پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شهرکرد چهارمحال وبختیاری ویروس کرونا شهرکرد چهارمحال وبختیاری اخبار کنکور چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۰۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۲۸ فروردین چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:

- بازدید مربیان بوکس تیم ملی از امکانات شهرستان کوهرنگ

- دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل
  • برگزاری جشن گلریزان در بروجن
  • افزایش قبولی دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری با تاثیر سوابق
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • گشایش نخستین آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در گهرو
  • آخرین جزئیات پیش بینی بارش‌ها و وضعیت دمای هوا در کشور / افزایش ۵ درجه‌ای دما در شمال غرب
  • خبر‌های ورزشی ۲۸ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت هوای مازندران در هفته جاری