Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@16:05:47 GMT

توضیحات کریم باقری درباره یک مصاحبه

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۰۳۰۲

توضیحات کریم باقری درباره یک مصاحبه

به گزارش افکارنیوز،

کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس  با اشاره به برداشت اشتباه از بخشی از مصاحبه اخیرش اظهار کرد: در آخرین مصاحبه‌ای که داشتم از من درباره  شجاع خلیل‌زاده  پرسیده شد که من گفتم قرار بود قبل از رفتن تیم به قطر برای تمدید قراردادش به باشگاه برویم که این اتفاق به دلایلی میسر نشد. بعد از بازگشت از قطر هم دوباره این موضوع پیش آمد، اما شجاع به من گفت شما لطف دارید، ولی از باشگاه کسی با من تماس نگرفته و من هم دارم روی پیشنهادی که از قطر دارم فکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری ادامه داد:، اما در مصاحبه‌ای که با من شده اینطور درج شده که شجاع به من گفته قبل از رفتن تیم به قطر قراردادش را فسخ کرده که اصلا درست نیست و من چنین حرفی نزده بودم. ضمن اینکه این موضوع هم غیرممکن بوده که شجاع قراردادش را فسخ کرده و با تیم به قطر آمده باشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس شجاع خلیل زاده باقری پرسپولیس کریم باقری مربی پرسپولیس شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۰۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه فصل سوم جشنواره سرود ایران در آباده برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مربی گروه سرود کریم اهل بیت (ع) آباده گفت: در پایان فصل سوم لیگ سراسری سرود ایران، گروه سرود کریم اهل بیت (ع) آباده به عنوان اول، گروه رایة الهدی قم، مقام دوم و گروه صاحب الزمانی‌ها از کرج مقام سوم را کسب کرده اند.

محمدمهدی یزدانبخش با بیان این که اختتامیه این فصل، در اردیبهشت و همزمان با دهه کرامت در آباده برگزار خواهد شد، افزود: مراسم اختتامیه قرار است به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش شود.

دیگر خبرها

  • زوج دفاعی جدید شجاع: حضور کمرنگ اما موثر!
  • اختتامیه فصل سوم جشنواره سرود ایران در آباده برگزار می‌شود
  • ۱۰۸ نفر جذب تامین اجتماعی می‌شوند
  • نانوای حافظ قرآن کریم مورد تقدیر قرار گرفت
  • تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین
  • شوخی کریم باقری با هاشم بیک زاده / فیلم
  • خوش و بش خاکپور و سایر بازیکنان قدیمی فوتبال با کریم باقری / فیلم
  • سرمربی سردار آزمون قراردادش را تمدید کرد
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • شکوه و عظمت ایران از وجود رهبری دینی و سربازان شجاع نشات می‌گیرد