Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-23@15:18:06 GMT

اپل پشتیبانی از HDR را به iMovie اضافه کرد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۰۳۲۲

اپل پشتیبانی از HDR را به iMovie اضافه کرد

ایتنا- کمپانی اپل به منظور جذب مخاطب بیشتر، درست چند روز قبل از رونمایی از آیفون 12 پشتیبانی از حالت HDR را به نرم‌افزار iMovie خود افزوده است. کمپانی اپل به منظور جذب مخاطب بیشتر، درست چند روز قبل از رونمایی از آیفون 12 پشتیبانی از حالت HDR را به نرم‌افزار iMovie خود افزوده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌های آیفون 12 پرو امکان ضبط ویدیو در حالت Dolby Vision HDR است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما با استفاده از این حالت می‌توانید فیلم‌ها را با سایه‌ها و هایلایت های پررنگ به‌صورت 60 فریم بر ثانیه ضبط کنید.
 
هم‌اکنون اپل نرم‌افزار iMovie خود را با قابلیت‌های جدید نظیر پشتیبانی از HDR دقیقا قبل از عرضه آیفون 12 به‌روز کرده است. شما هم‌اکنون مکی توانید ویدیوهای HDR را مستقیماً از طریق لایبرری Photos مشاهده و ویرایش کنید. این قابلیت روی نسل دوم آیفون SE، آیفون 8 پلاس، آیفون X و نسخه‌های جدیدتر، آیپد مینی (نسل پنجم))، آیپد نسل 7 به بعد، آیپد ایر 3 به بعد و آیپد پرو 10.5 اینچی و نسخه‌های بعد از آن کار می‌کند.
     
علاوه بر این شما می‌توانید دکمه جدیدی را در بالای صفحه Share مشاهده کنید. این دکمه به شما اجازه می‌دهد که رزولوشن، فریم ریت و HDR یک ویدیو را در زمان به اشتراک‌گذاری فایل انتخاب کنید. اما اگر می‌خواهید ویدیوهای 4K را به‌صورت 60 فریم بر ثانیه به اشتراک بگذارید، می‌بایست از نسخه‌های جدیدتر دستگاه‌های اپل استفاده کنید.
 
سایر قابلیت‌هایی که همراه با این به‌روزرسانی برای نرم‌افزار iMovie عرضه شده‌اند شامل عناوین انیمیشنی جدید، امکان افزودن پس‌زمینه‌های ساده یا طرح دار به ویدیوها و افزودن اسلایدی به منظور تنظیم شدت فیلترهای مورداستفاده روی ویدیوها است.
 
گزارش‌های به‌دست‌آمده خبر از آن دارد که اپل نسخه‌های آیپد و آیفون نرم‌افزار GarageBand را نیز به‌روز کرده است. قابلیت‌های جدید این نرم‌افزار امکان شروع ضبط صدا با فشار دادن آیکون نرم‌افزار روی صفحه اصلی و افزودن مدت‌زمان فایل‌های موسیقی است.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اپل نرم افزار iMovie نرم افزار iMovie آیفون 12

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۰۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیفون ۱۴ رجیستر نمی‌شود، اما اجازه خرید جت شخصی داده می‌شود؟

در گزارشی از آزاد شدن واردات جت شخصی به کشور به‌شدت انتقاد شده است.

به گزارش اعتماد، در بخش‌هایی از این گزارش آمده است:

وقتی از «جت شخصی» صحبت می‌کنیم؛ مشخص است که درباره چه چیزی حرف می‌زنیم. یک هواپیما با گنجایش ۷ تا ۱۰ نفر که فقط عده‌ای خاص قدرت اجاره یا خرید آن را دارند؛ بنابراین کسی مخالف دسته‌بندی این کالا در رده لاکچری‌ها نیست. اما کاربران شبکه‌های اجتماعی سؤال می‌کنند که چرا در شرایط تنگنای ارزی موجود که بسیاری از کالا‌ها در رده «لوکس» دسته‌بندی شده و واردات آن ممنوع است؛ برای قشر خاصی که قدرت خرید همه‌چیز را دارند، خرید و فروش جت شخصی آزاد شده تا به زندگی لوکس خود چهره تازه‌ای بدهند و از یکنواختی در بیایند؟ این دسته از کاربران، به شرایط واردات آیفون ۱۴ که سال‌هاست واردات آن ممنوع است اشاره می‌کنند.

یا به واردات گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار که به عنوان کالای لوکس، انجام این کار منوط به صادرات کالای دیگری شده. یا واردات خودرو که دو سال است به دلایل مختلف انجام نمی‌شود یا فرایند کندی دارد. یا واردات لوازم خانگی که به بهانه حمایت از تولید داخلی ممنوع شده است. این دسته‌بندی تا چندین مورد دیگر ادامه دارد و افکار عمومی می‌پرسد چرا این دوگانگی رفتاری در واردات و خرید و فروش کالا دیده می‌شود؟ و چرا رانت خاصی برای قشر پولدار جامعه فراهم شده است؟

مثلا چطور می‌شود که آیفون ۱۴ به دلیل لوکس بودن رجیستر نمی‌شود، اما به از «ما بهتران» اجازه رجیستر جت شخصی می‌دهند؟ چرا مردم اجازه رانندگی با خودرو با حجم موتور ۲۰۰۰ سی‌سی به بالا را ندارند (چون اصولا آنقدر گران و نایاب است که دسترسی عموم به آن راحت نیست)، اما ثروتمندان مجوز خرید جت شخصی را پیدا می‌کنند؟

دیگر خبرها

  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • مقایسه کیفیت عکس پرتره آیفون 15 پرو مکس با سامسونگ اس 24 اولترا (عکس)
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • آیفون ۱۴ رجیستر نمی‌شود، اما اجازه خرید جت شخصی داده می‌شود؟
  • ۱۰ دلیل برای اینکه جدیدترین مدل آیفون را نخریم!
  • (تصاویر) ازدواج مرد ژاپنی با عروسک مشهور دیجیتالی
  • نرم افزار لرستان سفر مترجم چند زبانه در سفر
  • فروش بلیت قطار‌های حومه‌ای قم فقط از نرم افزار سبرا
  • عمر کروکی های کاغذی به پایان رسید
  • مشکل دوربین آیفون با صد میلیون حل می‌شود!