Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@23:16:55 GMT

برگزاری پویش «آمریکا باید از منطقه برود» در زنجان

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۰۳۸۲

برگزاری پویش «آمریکا باید از منطقه برود» در زنجان

هادی توفیقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: هفتم تا 13 آبان‌ماه به عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی نام‌گذاری شده است.

مسؤول بسیج دانش‌آموزی استان زنجان با بیان اینکه هشتم آبان‌ماه یادآور رشاد‌ت‌های بیش از ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز است، افزود: استان زنجان نیز 407 شهید دانش‌آموز را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امسال همزمان با چهلمین سال آغاز جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ملت ایران از سوم تا 9 آبان ماه به عنوان هفته گرامیداشت دفاع مقدس در قشر دانش‌آموز تعیین شده است، عنوان کرد: برنامه‌های این هفته در راستای تعیین نقش دانش‌آموزان در پیروزی‌های هشت سال دفاع مقدس و ترویج دستاوردهای ارزشمند و سرنوشت‌ساز دفاع مقدس در راستای تقویت روحیه خودباوری و امید نسبت به آینده انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

توفیقی با اشاره به اینکه «دانش‌آموز انقلاب، ایستادگی و مقاومت، استکبار ستیزی» شعار هفته بسیج دانش‌آموزی است، ادامه داد: هدف از نام‌گذاری هفته بسیج دانش‌آموزی توسعه و تعمیق فرهنگ و تفکر بسیجی و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سازمان در انجام فعالیت‌های گسترده کمی و کیفی است.

وی از برگزاری برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی به صورت مجازی به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور خبر داد و گفت: نخستین برنامه این هفته برگزاری پویش «آمریکا باید از منطقه برود» است.

توفیقی با بیان اینکه دانش‌آموزان می‌توانند در بخش‌های مختلف این پویش شرکت کنند، گفت: متن‌نویسی با موضوع چرا مرگ بر آمریکا؟ با هدف استکبارستیزی، پیام به سربازان آمریکایی با موضوع خروج سربازان از منطقه و انتقام سخت خون شهید سلیمانی، نقاشی با موضوع ترسیم جنایات آمریکا، نماهنگ، اینفوگرافی و تولید پادکست صوتی با موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت کنند.

مسؤول بسیج دانش‌آموزی استان زنجان از اجرای پویش «همه باهم مرگ بر آمریکا» خبر داد و افزود: در صورت عدم برگزاری تجمع 13 آبان، در همان روز راس ساعت 9 صبح هر دانش‌آموز می‌تواند با تهیه فیلم از خود در فضای عمومی مانند پشت‌بام منزل، حیاط، محله و ... با صدای رسا مرگ بر آمریکا بگوید.

وی با اشاره به امضای طومار مجازی دانش‌آموزی با شعار«آمریکای جنایتکار باید از منطقه برود» بیان کرد: دانش‌آموزان می‌توانند در بستر فضای مجازی با ثبت‌نام و نام خانوادگی خود این طومار را امضا کنند.

توفیقی گفت: ایجاد کانال استانی راهیان نور مجازی شامل معرفی مناطق، خاطرات شهدای بومی و روایتگری‌های دفاع مقدس، افتتاحیه و معرفی مسابقات سرود نغمه عشق با موضوعاتی پیرامون دانش‌آموز انقلابی، نسل سلیمانی و استکبارستیزی، تولید و انتشار محتوا در کانال سازمان بسیج دانش‌‌آموزی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته بسیج دانش‌آموزی طی سال‌جاری است.

انتهای پیام/73009/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا زنجان دفاع مقدس شهید هفته بسیج دانش آموز هفته بسیج دانش آموزی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال کشور در هرمزگان

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: طبق هماهنگی‌های انجام شده، زمین‌های والیبال ساحلی دانش‌آموزی طرح شهید سلیمانی میناب که به نام «شهید مدافع سلامت شهید ایرج رحیمی» نامگذاری شده است، از دهم تا دوازدهم فروردین جاری میزبان شاگردان عبدالرئوف بستگانی سرمربی فرهنگی و با تجربه هرمزگانی تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

وی گفت: علاقه‌مندان به این رشته ورزشی و همچنین دانش‌آموزان و دوستداران تیم ملی والیبال می‌توانند شاهد این تمرینات در روزهای جمعه (عصر) و شنبه و یکشنبه (در نوبت صبح و عصر) در بازه زمانی ۱۰ تا ۱۲ فروردین باشند.

این مقام مسئول اذعان کرد: چنین اقدامات فرهنگی ورزشی باعث ایجاد انگیزه و پیشرفت رشته ورزشی والیبال ساحلی دانش آموزی در نقاط مختلف استان هرمزگان خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اردوی تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال کشور در هرمزگان
  • دانش آموز قمی برگزیده جشنواره جوان خوارزمی شد
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود/ ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود / ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • پیکر مطهر یک شهید در منطقه مرزی سومار کشف شد
  • پیکر شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی سومار تفحص شد
  • شعر یک معلم برای دانش‌آموز بیمارش در حضور رهبر انقلاب + فیلم
  • افتتاح مرکز «پویش‌شهر» یاورشهر ۹ برای ۱۴۰۳
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی