Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی اورژانس گفت: همکاران ما در اورژانس مطایق پروتکل و دستورالعمل‌های ابلاغی به آن‌ها از لباس‌های ضدکرونایی استفاده و تمام مسایل فردی را رعایت می‌کنند و اینکه مردم بر اثر ترس یا پنهان کاری می‌گویند از این لباس‌ها استفاده نکنید اشتباه است.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، درباره افزایش تماس با اورژانس کشور گفت: با شروع فصل پاییز و زیاد شدن تعداد مبتلایان به کرونا تماس های اورژانس نیز افزوده شده است و همکاران ما مانند گذشته در کنار مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص لباس های ضدکرونایی اورژانس بیان کرد: همکاران ما در اورژانس مطایق پروتکل و دستورالعمل های ابلاغی به آن ها از لباس های ضدکرونایی استفاده می کنند و تمام مسایل فردی را رعایت می کنند و اینکه مردم بر اثر ترس یا پنهان کاری  می گویند از این لباس ها استفاده نکنید اشتباه است.

خالدی با بیان اینکه به اینکه هموطنان از لباس های به اصطلاح فضایی نترسند و این لباس ها برای ایمنی خودشان است اضافه کرد: همکاران اورژانس لباس ها را بر اساس نوع ماموریت خود استفاده می کند و همانطور که همه می دانند هر ماموریت متفاوت و دسته بندی شده است ؛ افراد اورژانس برای بیماران معمولی فقط از دستکش و ماسک استفاده می کنند و برای بیماران کرونا مثبت ما موظف هستیم از این لباس کامل حفاظت فردی را بپوشیم و نکته دوم و قابل اهمیت درباره استفاده از لباس ضدکرونایی این است در ماموریت بعدی خانواده دیگر را آلوده نکنند.

سخنگوی اورژانس درباره رسیدگی به سالمندان در منزل گفت: متاسفانه اورژانس تنها داروهایی که همراه خودمان است می تواند تزریق کند و مجوز تزریق دارو در منزل را نداریم زیرا برخی از داروها عوارض جانبی دارند و ما بعد از تزریق در کنار بیمار نیستیم که کمک کنیم سالمندان ما باید از درمانگاه ها نزدیک محل زندگی استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونا ویروس ویروس کرونا سخنگوی اورژانس پروتکل بهداشتی لباس های ضدکرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۰۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری ۱۷ هزار و ۹۲۷ تماس در طرح سلامت نوروزی

مسعود قلعه‌سفیدی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان کرمانشاه در خصوص فعالیت‌های اوژانسی در ایام نوروز، گفت : تعداد ۷۶ پایگاه ثابت، یک پایگاه بالگرد هوایی در هوانیروز، سه دستگاه اتوبوس آمبولانس در غرب، شرق و مرکز استان و ۶ دستگاه موتورلانس در این ایام کار مأموریت‌ها را انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: آمار مأموریت‌ها از ۲۴ اسفندماه با آغاز طرح خدمات نوروزی تا ۸ صبح دهم فروردین‌ماه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، کاهشی بوده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان کرمانشاه ادامه داد: از آغاز طرح تا به امروز ۳ هزار و ۶۰۶ مأموریت اورژانسی در استان ثبت شده که در این مأموریت‌ها، ۳ هزار و ۱۳۲ نفر به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند.

وی اضافه کرد: از مجموع ماموریت‌ها ۸۵۱ مورد حوادث ترافیکی (تصادفات جاده‌ای و شهری)، و ۲ هزار و ۷۵۵ مورد غیرترافیکی (بیماری‌ها و سایر حوادث) بوده است.

به گفته قلعه‌سفیدی، تعداد مصدومین ترافیکی ۸۶۱ و تعداد مصدومین غیرترافیکی ۲ هزار و ۲۷۱ مورد بوده است.

وی، تعداد کل تماس‌های برقرار شده با اورژانس ۱۱۵ در طرح سلامت نوروزی که منجر به مأموریت، راهنمایی و یا مشاوره با پزشک اورژانس شده را ۱۷ هزار و ۹۲۷ تماس اعلام کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۳۶۸۱ ماموریت نوروزی در اورژانس کرمانشاه به ثبت رسیده است
  • برقراری ۱۷ هزار و ۹۲۷ تماس در طرح سلامت نوروزی
  • برقراری ۱۷ هزار و ۹۲۷ تماس با اورژانس کرمانشاه در طرح نوروزی
  • ثبت بیش از ۳ هزار مأموریت اورژانسی در استان کرمانشاه
  • افزایش ۸/۸ درصدی ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ استان اردبیل در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۸/۸ درصدی مأموریتهای اورژانس ۱۱۵ استان اردبیل در سال ۱۴۰۲
  • ۸۰ هزار ماموریت اورژانسی انجام دادیم
  • افتتاح مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان
  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار ماموریت توسط اورژانس لرستان
  • چهار هزار و ۹۷۱ تماس با اورژانس ایلام