Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@12:31:10 GMT

فیفا طلبکاری جدی‌تر از برانکو برای پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۰۴۸۶

فیفا طلبکاری جدی‌تر از برانکو برای پرسپولیس

«امیر ساعدوکیل» روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، در مورد آخرین وضعیت پرداختی مطالبات «برانکو ایوانکوویچ» گفت: باشگاه پرسپولیس چهار روز پیش مبلغ ۸۵ هزار یورو دیگر از مطالبات برانکو را پرداخت کرد. وکیل او قرار است به محض نشستن پول به حساب، باشگاه را از آخرین وضعیت باقی مانده مطالبات این مربی مطلع سازد تا پس از تامین منابع مالی در آیند‌ه‌ای زود به حساب برانکو واریز شود و پرونده این ماجرا بسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشکل اصلی آن ۶۰ هزار فرانکی است که باید به فیفا پرداخت کنیم. به خاطر شرایط تحریم‌ها این امکان وجود ندارد که به صورت مستقیم پرداخت کنیم به همین دلیل باید با فیفا وارد مذاکره شویم تا راهی را برای پرداخت پیدا کنیم. پس از آنکه مطالبات برانکو به طور کامل پرداخت شد، برای حل مشکل فیفا هم اقدام خواهیم کرد.

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا باشگاه مطالباتی در فیفا دارد که بتواند این پول از آنجا پرداخت شود، خاطرنشان کرد: پس از آنکه پول ایگور پانادیچ، مارکو استیلینوویچ، چند پرونده دیگر و بخشی از مطالبات برانکو از این پول پرداخت شد، مطالبه‌ای دیگر از فیفا نداریم که بتواند این مشکل را حل کند.

وی همچنین در مورد پرونده «شجاع خلیل‌زاده» و شکایت باشگاه پرسپولیس از این بازیکن خاطرنشان کرد: او خارج از بازه زمانی که در قرارداد وی ذکر شده است، اقدام به فسخ کرده است. ما هم شکایتمان را به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال برده‌ایم. از دید ما خلیل‌زاده تخلف کرده و اگر کمیته وضعیت هم چنین تشخیصی بدهد، آن زمان از طریق فیفا اقدام خواهیم کرد.

ساعدوکیل در رابطه با دفاعیات «عیسی آل‌کثیر» تصریح کرد: دفاعیات محکمی در این پرونده داشتیم و لایحه‌های دفاعی خود را ارسال کردیم اما کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) روی مسائل نژاد پرستانه تاکید دارد.  سوابق خوشحالی پس از گل آل‌کثیر را فرستادیم اما کنفدراسیون به ما گفت که اگر هوادارانی که این صحنه را می‌بینند برداشت نژادپرستانه کنند، بازیکن با محرومیت مواجه می‌شود و مثال بازیکن بحرین را زد که برابر هنگ کنگ یک خوشحالی پس از گل انجام داد و جریمه شد. با این حال ما دوباره دفاعیاتمان را تکمیل‌تر به AFC ارسال کردیم.

وی در خصوص آخرین پرونده درخواست باشگاه پرسپولیس برای بخشش محرومیت «وحید امیری» گفت: این پرونده نیز در دستور کار است. البته هنوز اقدامی انجام ندادیم اما در دستور کارمان است که برای این بازیکن هم اقدامات لازم را انجام دهیم.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا برانکو ایوانکوویچ وحید امیری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا برانکو ایوانکوویچ وحید امیری باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا برانکو ایوانکوویچ وحید امیری اخبار کنکور باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۰۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا

باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی‌ خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.

به گزارش مشرق، باشگاه سانتاکلارای پرتغال به دنبال عدم پرداخت حق انتقال محمد محبی به استقلال از این باشگاه به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) شکایت و این دادگاه، استقلال را به پرداخت 500 هزار یورو محکوم کرده بود.

به نقل از تسنیم با توجه به اینکه استقلال درگیر بارگذاری مدارک برای صدور مجوز حرفه‌ای و تنها پرونده شکایت بین‌المللی نیز مربوط به سانتاکلارا بود، مدیران استقلال تفاهم‌نامه‌ای با طرف پرتغالی امضا می‌کنند، مبنی بر اینکه 300 هزار یورو از مطالبات باشگاه استقلال در فیفا از سوی این نهاد پرداخت خواهد شد و مابقی نیز از طریق یک یا دو قسط پرداخت می‌شود.

باشگاه سانتاکلارا از استقلال بابت این تفاهم‌نامه ضمانت خواست که مدیران استقلال اعلام کردند برای تضمین، سانتاکلارا می‌تواند خواهان اجرای حکم تا زمان تسویه کامل مطالبات خود شود. با اجرایی شدن حکم، پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه بسته می‌ماند تا از طریق مکاتبه با فیفا بتوانند پول را جابه‌جا کنند. این تفاهم‌نامه امضا می‌شود و فیفا نیز 300 هزار یورو به حساب سانتاکلارا پول واریز می‌کند.

بابت 200 هزار یورو باقیمانده، فدراسیون فوتبال طبق درخواست استقلال نامه‌ای به فیفا ارسال می‌کند مبنی بر اینکه این باشگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا مطالباتی دارد و مبلغ 200 هزار یورو به حساب سانتاکلارای پرتغال واریز شود. فدراسیون فوتبال تضمین می‌کند که اگر این مبلغ از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا به حساب فیفا ننشست، فیفا می‌تواند 200 هزار یوروی باقی مانده را از محل مطالبات فدراسیون فوتبال ایران بردارد و هر زمان کنفدراسیون فوتبال آسیا 200 هزار یورو از مطالبات استقلال را به حساب فیفا واریز کرد، آن پول جابه‌جا شود. بدین ترتیب استقلال با این تدبیر و روش، تفاهم‌نامه معتبری تحت عنوان صلح‌نامه پرداخت مطالبات به شکل اقساطی با سانتاکلارا پرتغال امضا می‌کند.

باشگاه استقلال قصد دارد در صورت عدم پرداخت 200 هزار دلار باقیمانده باشگاه پرتغالی، تفاهم‌نامه امضا شده با سانتاکلارا که به تأیید فیفا رسیده را در سامانه صدور مجوز حرفه‌ای بارگذاری کرده و هر زمان باقیمانده پول سانتاکلارا واریز شد، تأییدیه نهایی را با صلح‌نامه جابه‌جا کند و با این راهکار مشکلی را پیش‌روی خودش نبیند. ضمن اینکه این باشگاه تا روزهای پایانی فروردین ماه فرصت تعویض مدارک در سامانه AFC را دارد.

به همین دلیل باشگاه استقلال نگرانی بابت بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی‌اش ندارد و چون زمان یارگیری در نقل‌وانتقالات زمستانی پایان یافته و ترجیح داد در این مقطع با سانتاکلارای پرتغال تفاهم‌نامه امضا کند.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • راهکار استقلال برای مجوز حرفه‌ای درماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • پرسپولیس پول اسدی را فراهم کرد
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال چیست؟
  • کمک ۳۰۰هزار دلاری فیفا به استقلال
  • دستیاران ساپینتو با چه مبلغی به استقلال رضایت دادند؟