Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، بیتا مهروی دبیر اجرایی جشنواره اتا، گفت: دانشگاه به عنوان مرجع تربیت و تعلیم دانشجویان که سرمایه های گرانبها و آینده ساز کشور هستند، در کنار وظایف گوناگونی از جمله آموزش، پژوهش، فناوری و درمان، تلاش می کنند دغدغه مندی، پاسخگویی و مسئولیت پذیری اجتماعی را در اهداف خود بگنجانند. 

وی تأکید کرد: ما در زمینه پاسخگویی و مسئولیت پذیری اجتماعی، دانشجویان بسیاری با تجربیات ارزشمند داریم که می توانند آن را در اختیار دیگران قرار بدهند و حس نشاط و لذتی را که از انجام این کار دارند، با دیگران به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهروی افزود: طبیعتا از این دست افراد در جامعه کم نیستند و به طور مشخص هم اکنون کسانی مثل مدافعان سلامت افرادی هستند که هر کدام مسئولیت پذیری و پاسخگویی اجتماعی را به نحو احسن انجام می دهند و در این مسیر تا اهدای جان عزیز خود این را به اثبات رسانده اند. این افراد می توانند الگوهای خیلی خوبی برای دانشجویان باشند. بنا براین نگاه ویژه به دانشگاه و رویکرد و کارکرد اجتماعی آن وزارت بهداشت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران جشنواره اتا را هفتم آبان در سالن همایش های رازی برگزار می کنند.

وی گفت: امیدواریم این جشنواره بتواند این دو قشر را به هم نزدیکتر کرده و بتوانیم در آینده ای نزدیک تأثیرات آن را در رفع مشکلات مردم و بیماران به روشنی ببینیم و نسلی پیروی افرادی مانند دکتر وثوق، دکتر قریب، شهیدان راه سلامت و عزیزان و اساتید گمنامی که با عشق به مردم، مشغول فعالیت هستند داشته باشیم. همچنین امیدواریم این جشنواره پایه گذار این باشد تا بتوانیم هر ساله با برپایی آن، دانشجویان تجربیات ارزشمند خود را در اختیار دیگران و همدیگر قرار بدهند.

مهروی افزود: ۸۷ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره اتا ارسال شده که بعد از داوری این آثار، ۹ اثر منتخب در جشنواره ارائه می شود و علاقه مندان می توانند برای شرکت آن لاین در جشنواره، چهارشنبه هفتم آبان ۹۹ ساعت ۸ الی ۱۳ به لینک http://tv.iums.ac.ir مراجعه کنند.

کد خبر 5057082

منبع: مهر

کلیدواژه: مدافعان سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایران جامعه پزشکی ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی آمار کرونا سیما سادات لاری کووید 19 وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سازمان غذا و دارو سلامت زنان سازمان بیمه سلامت علیرضا زالی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی محدودیت های کرونایی انسولین دانشگاه علوم پزشکی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۰۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ استان فارسی در جمع دانشجویان نمونه کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،  معاون امور دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان گفت: ۱۵ نفر از دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان ضمن کسب مقام برتر در بین پردیس‌های کشور و کسب امتیاز و شرایط مرحله اول (سطح دانشگاهی) به مرحله دوم رقابت‌ها در سطح رقابت کشوری و ملی راه یافتند.
جشنواره دانشجوی نمونه سال ۱۴۰۲ با هدف ایجاد انگیزه بین دانشجویان از دوم بهمن ۱۴۰۲ آغاز و تا پایان فروردین ۱۴۰۳ در دو مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار شده است.
مریم اکبری و علی جوکار از استان فارس در جمع نفرات برتر جشنواره ملی دانشجوی نمونه کشوری جای دارند.
به گفته وحید عالمیان اسامی نفرات برگزیده و نهایی جشنواره توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام خواهد شد.
جشنواره دانشجوی نمونه کشوری، هرساله با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت‌های دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور با هدف ترغیب و ایجاد انگیزه بین دانشجویان درخصوص فعالیت‌های علمی-پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و شناسایی استعداد‌ها و همچنین حمایت از دانشجویان فعال عرصه‌های مختلف در سطح جامعه، برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اردوی مهارتی دانش آموزان در آباده
  • ایران دارای بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • ایران دارای بیشترین کشفیات موادمخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • ایران بیشترین کشفیات موادمخدر دنیا را دارد
  • اختلال اضطراب اجتماعی چیست و چگونه درمان می‌شود؟
  • ۲ استان فارسی در جمع دانشجویان نمونه کشوری
  • استفاده از ظرفیت هنر برای ارائه مضامین پیشگیری از اعتیاد
  • ۱۰تکنیک پیشرفته برای رتبه‌بندی بهتر درسال۲۰۲۴!
  • اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت به استان
  • مسئولیت اجتماعی از نگاه نهج البلاغه