Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه "خوشبختانه در روز دوشنبه فوتی کرونایی در استان بوشهر ثبت نشد" گفت: هیچکدام از شهرهای استان بوشهر جزو ۴۳ شهر کرونازده و بحرانی نیست. - اخبار استانها -

سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر از پرداخت معوقات پرستاران خبر داد و اظهار داشت: برای پرداخت معوقات پرستاران استان بوشهر تأمین اعتبار شده که 3 ماه  فصل بهار به‌زودی پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهربا بیان اینکه "این معوقات شامل کارانه و اضافه کار پرستاران است" گفت: با پرداختی که چند روز آینده وزارت بهداشت خواهد داشت سعی می‌شود معوقات پرستاران مربوط به فصل تابستان پرداخت شود.

وی،  با بیان اینکه "خوشبختانه در روز دوشنبه فوتی کرونایی در استان بوشهر ثبت نشد" افزود: پس از چند ماه فوتی کرونایی خوشبختانه امروز ثبت نشد که خبر امیدبخش محسوب می‌شود، هرچند ممکن است فردا اتفاقات دیگری رخ دهد.

کشمیری، با تاکید بر رعایت مردم برای مصون ماندن از بیماری کرونا تصریح کرد: اکنون تعدادی از بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) بستری و تعدادی از آنها بد حال هستند که ممکن است بیماران بد حال در روزهای آینده بدحال‌تر شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، با اشاره به بستری 300 بیمارکرونایی در بیمارستان‌های استان بوشهر خاطرنشان کرد: 50 درصد این بیماران در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر در مرکز استان بستری هستند.

وی، با بیان اینکه "روزانه بین 40 تا 50 نفر بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری می‌شوند" افزود: این مهم نشان می‌دهد که ابتلا به کرونا در سطح استان بوشهر وجود دارد.

420میلیارد ریال تسهیلات کرونایی به مشاغل آسیب‌دیده استان بوشهر پرداخت شد ضعف سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه سلامت استان بوشهر باید برطرف شود 782 واحد صنفی متخلف کرونایی در استان بوشهر پلمب شد

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر از وضعیت قرمز کرونایی 50 درصد شهرستان‌های 10 گانه استان خبر داد و بیان کرد: هر هفته این مهم با توجه به آمارهای ثبت شده در حال تغییر است.

کشمیری با اشاره به بحرانی بودن وضعیت 43 شهر کرونازده  و اعمال محدودیت‌ها تصریح کرد: هیچکدام از شهرهای استان بوشهر جز این 43 شهر بحرانی و کرونازده نیستند؛ در این شهرها محدودیت‌های ویژه‌ای اعمال شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، از تعطیلی برخی مشاغل در شهرهای بحرانی کشور خبر داد و گفت: در استان بوشهر در این هفته مدارس به جز 2 شهرستان به صورت غیرحضوری است، و رستوران‌ها، چایخانه‌ها و برخی مشاغل در استان بوشهر محدودیت‌هایی اعمال می‌شود.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر کرونایی در استان استان بوشهر فوتی کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۰۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از دو هزار نفر از خدمات بیمارستان دیر در ایام نوروز بهره‌مند شده‌ اند

ایسنا/بوشهر رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: دو هزار و ۳۰۰ نفر از خدمات بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر در ایام نوروز بهره‌مند شده‌اند.

دکتر حسن ملکی زاده در حاشیه بازدید از بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر اظهار داشت: در این ایام مراجعین اورژانس هزار و ۷۱۹ نفر بوده‌اند.
وی بابیان اینکه تعداد آزمایش‌های انجام شده در این بیمارستان در ایام نوروز، هزارو ۷۵۳ مورد بوده است گفت: هزار و ۷ بازرسی‌ در طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳ در شهرستان دیر انجام شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در ایام تعطیلات نورزی تاکنون، اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر ۴۰ مأموریت شامل ۲۲ مورد شهری و ۱۸ مورد جاده‌ای انجام داده است.
دکتر نادر شکیب آزاد معاون درمان، دکتر سید حسین موسوی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عبدالرسول عباسی مدیر دفتر پرستاری، سید مجید حسینی مدیر روابط عمومی و بین‌الملل، ناصری مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی عباس آدمیت نسب رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر، سید محمّد امین گلستانه بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر نیز در این بازدید حضور داشتند.
در این بازدید دکتر حسن ملکی زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان و تبریک سال نو به کادر بیمارستان در جریان وضعیت رسیدگی به بیماران و مسائل بیمارستان قرار گرفت.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارائه ۱۰ هزار خدمت به مردم در بیمارستان خورموج
  • بیش از دو هزار نفر از خدمات بیمارستان دیر در ایام نوروز بهره‌مند شده‌ اند
  • ۱۰ هزار خدمت در بیمارستان خورموج به مردم ارائه شد
  • مدافعان سلامت استان بوشهر تعطیلات خود را وقف خدمت کرده‌اند
  • جوان عشایر دشتستانی ناجی چهار بیمار نیازمند به عضو شد
  • جوان ۲۳ ساله دشتستانی ناجی جان چهار بیمار نیازمند به عضو شد
  • کاهش ۴۸ درصدی موارد فوتی حوادث ترافیکی در سیستان و بلوچستان
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران: استاد اخراجی نداشتیم
  • کاهش ۴۸ درصدی فوتی در حوادث ترافیکی شهری و جاده‌ای در سیستان و بلوچستان
  • ۲۲ هزار بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در مازندران