Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه گفت: فیلم انیمیشن «کاج» ساخته هنرمند مراغه‌ای و از تولیدات انجمن سینمای جوانان این شهرستان مدال طلای چهارمین المپیاد فیلمسازی کشور را به خود اختصاص داد.

احمد دادرس فیاضی اظهار کرد: آیین اختتامیه چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان در مرکز نوآوری صبا بدلیل محدودیت‌های کرونایی به صورت آنلاین برگزار و از میان ۴۰۳ فیلم از ۲۹ استان، فیلم انیمیشن کاج ساخته معصومه توتاخانه از انجمن سینمای جوانان مراغه در بخش فیلم، موفق به دریافت مدال طلای شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: جایزه این فیلمساز مراغه‌ای به نمایندگی به سید جواد هاشمی هنرمند کشورمان اهدا شد.

وی گفت: انیمیشن «کاج» سرگذشت درخت کاجی است که در گیر و دار جفای پاییز هویت خود را حفظ کرده و در مقابل فشار پاییز برای تغییر رنگ مقاومت کرده و بدین طریق با سرافرازی به حیات خود ادامه می‌دهد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دادرس فیاضی، ضمن تبریک موفقیت هنرمندان انجمن سینمای جوانان شهرستان، برای این هنرمندان آرزوی روزهای درخشان و پربار کرد.

وی افزود: چهارمین المپیاد فیلمسازی ایران به دبیری «علیرضا تابش» همزمان با سی ‌و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۷ مهر تا دوم آبان امسال به صورت آنلاین و نمایش مجازی برگزار شد. انجمن سینمای جوانان مراغه با سه فیلم در این المپیاد شرکت کرده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری انيميشن آذربايجان شرقي مراغه انجمن سینمای جوانان المپیاد فیلمسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۰۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی ژیمناستیک هنری رده سنی جوانان کشور به منظور حضور در رقابت‌های آسیایی به میزبانی تهران آغاز و تا ۲۳ اردیبهشت ادامه دارد.

«سید امید شیخ احمدی» مربی کردستانی در کسوت مربی و آنالیزور به چهارمین مرحله از تمرینات آمادگی ملی پوشان ژیمناستیک هنری جوانان فرا خوانده شده است.

 

دیگر خبرها

  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • این دختر باز هم طلای جهانی گرفت
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • تجلیل از رئیس دادگاه خلاق بخش سراجو در مراغه