Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@06:42:03 GMT

چهارمین دوره هفته فیلم اروپایی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۰۸۵۸

چهارمین دوره هفته فیلم اروپایی برگزار می‌شود

چهارمین دوره هفته فیلم اروپایی از ۱۷ تا ۲۶ آبان ۱۳۹۹ با نمایش ۱۶ فیلم به صورت آنلاین برگزار می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی هنر و تجربه، چهارمین دوره هفته فیلم اروپایی به همت مؤسسه هنر و تجربه سینمای ایرانیان، اوینیک (موسسات ملی فرهنگی اتحادیه اروپا) و پلتفرم هاشور و برای اولین بار به شکل آنلاین برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هفته‌های فیلم اروپایی که پیش از این سه دوره آن به شکل فیزیکی در ایران برگزار شده است، امسال (1399 شمسی مصادف با 2020 میلادی) به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان و موانع پیش‌آمده برای برگزاری رویدادهای فیزیکی، به شکل آنلاین برگزار می‌شود و به همین منظور پلتفرم هاشور نمایش آنلاین فیلم‌ها را برعهده گرفته است. 

چهارمین دوره هفته فیلم اروپایی از 17 تا 26 آبان 1399 مصادف با 7 تا 16 نوامبر 2020 برگزار می‌شود که در این برنامه ضمن نمایش آنلاین 16 فیلم‌ مطرح اروپایی، نشست‌های نقد و تحلیل به شکل زنده تدارک دیده شده‌اند.

در این هفته فیلم، 14 کشور شامل ایتالیا، آلمان، مجارستان، اسلوونی، سوئد، سوئیس، اسپانیا، بلغارستان، دانمارک، یونان، هلند، اتریش، پرتغال و فرانسه حضور دارند.

طراحی و اجرای پوستر چهارمین هفته فیلم اروپایی را بهزاد خورشیدی با الهام از نقاشی «شب پرستاره» اثر مشهور ونسان ون‌گوگ انجام داده است.

اسامی فیلم‌ها و دیگر جزئیات چهارمین دوره هفته فیلم اروپایی متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

یادآوری می‌شود، پیش از این سه دوره هفته فیلم اروپایی به همت موسسه هنروتجربه سینمای ایرانیان و اوینیک در ایران برگزار شده که سومین دوره آن  از 18 تا 27 خرداد 1398 در چندین شهر ایران بود که با استقبال نیز مواجه شد. 

اعلام اسامی آثار راه یافته به مسابقه سینمای ایران جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهرانتشدید مجازات برای مبارزه باسرقت فیلم‌های سینمایی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سینمای ایران سینما فیلم سینمای ایران سینما فیلم چهارمین دوره هفته فیلم اروپایی برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۰۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد نودهی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم اختتامیه دوره آموزشی متنا یا معماران تمدن نوین اسلامی در شهرستان علی آباد با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی در روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوره آموزشی متنا را با رویکرد تربیتی فرهنگی برگزار می‌شود، افزود: این دوره در سال گذشته در قالب ۸۰ ساعت طی ۶ ماه در مدرسه علمیه بیت الهدی شهرستان علی آباد برگزار شد.

مسؤول مرکز راهبردی تعالی خانواده تبلیغات اسلامی گلستان گفت: طی برنامه ریزی های انجام شده در اختتامیه این مراسم به افرادی که این دوره را گذراندند گواهینامه آموزشی داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال در دوره آموزشی متنا ۶۰ نفر آموزش دیدند.

کد خبر 6085469

دیگر خبرها

  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • نوزدهمین دوره آزمون ملی حفظ قرآن برگزار می‌شود
  • یادمان و جایزه معماری میرمیران برگزار می‌شود
  • طنز رسمی از طنز غیر رسمی عقب افتاده است
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود