Web Analytics Made Easy - Statcounter

با شیوع ویروس کرونا در کشور، شرکت‌های بیمه حامی مردم در شرایط سخت بودند و با ارائه محصولات و پوشش‌های جدید بیمه ای، خسارت‌های وارد شده را جبران کردند. به گزارش پول نیوز، از آنجایی که محیط زندگی ما سرشار از ریسک است، شرکت‌های بیمه کاری که می‌کنند این است که در صورت وقوع رویداد زیانبار ناشی از ریسک، زیان مالی وارده را جبران می‌کنند، لذا بیمه ابزاری برای جبران مالی زیان یا خسارت وارده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیمه به عنوان یکی از ابزار‌های مالی مدیریت ریسک و تامین امنیت و آرامش خاطر از یک سو سبب گسترش رفاه اجتماعی و از سوی دیگر باعث رونق اقتصادی در کشور می‌شود. صنعت بیمه به عنوان یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی از یک سو به عنوان یکی از عمده‌ترین نهاد‌های اقتصادی مطرح بوده و از سوی دیگر فعالیت سایر نهاد‌ها را پشتیبانی می‌کند.   با شیوع ویروس کرونا در کشور، شرکت‌های بیمه حامی مردم در شرایط سخت بودند و با ارائه محصولات و پوشش‌های جدید بیمه ای، خسارت‌های وارد شده را جبران کردند.
در همین رابطه علی اکبر اکرامی مدیرعامل بیمه امید در خصوص عملکرد صنعت بیمه در دوران کرونا اظهار کرد: عملکرد این صنعت در دوران کرونا بسیار مثبت بوده و به نحوی این ویروس، به سود صنعت بیمه در کشور بوده است.
وی افزود: شیوع این ویروس در کشور، وظایف ذاتی صنعت بیمه ایران را با مشکل روبه رو نکرد. در شرکت‌های بیمه، بیمه نامه کرونا طراحی نشده بود، اما با شیوع این ویروس در کشور، شرکت‌های بیمه توانستند با طراحی و ارائه محصولات جدید و بیمه نامه کرونا، بازار را دست بگیرند و خسارت‌های مالی آن‌ها را جبران کنند.
در ادامه حسین کریمخان زند، مدیرعامل بیمه نوین در گفتگو با خبرنگار پول نیوز عنوان کرد: درخصوص شیوع ویروس کرونا و پاندمی بیماری کووید-۱۹ نیز بیمه نوین علاوه بر پرداخت خسارت‌های بیمار‌های مبتلا به عنوان وظیفه ذاتی خودبه عنوان یک شرکت بیمه، اقدامات دیگری را نیز ترتیب داده است.

زند ابراز کرد: در همان ابتدای شیوع ویروس کرونا با توجه به وضعیت خاصی که این بیماری در جامعه به وجود آورده بود، همکاران ما در بخش طراحی محصول وارد عمل شدند و این بیماری در "طرح دُرّین" و نیز در پوشش امراض خاص تکمیلی بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری بیمه نوین، تحت پوشش قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: "طرح دُرّین" یک بیمه نامه حوادث انفرادی است که در آن پوشش‌های بیمه‌ای مختلفی همچون جبران هزینه‌های درمانی ناشی از بیماری کرونا، پرداخت مستمری ماهانه به مدت ۱۰ سال در صورت فوت ناشی از حادثه بیمه شده، از کارافتادگی، نقص عضو و نیز هزینه‌های پزشکی ناشی از حادثه، ارائه می‌شوند. از سوی دیگر با توجه به ریسک حضور فیزیکی افراد در جامعه، تمهیدات فروش این محصول صورت الکترونیکی نیز به صورت کامل انجام شده است.

همچنین مهدی مهدوی مدیرعامل بیمه سرمد در خصوص عملکرد این شرکت در دوران کرونا گفت: در شرایط شیوع ویروس کرونا، حق بیمه عمر و زندگی ۲۸ درصد رشد را تجربه کرده است همچنین در مجموع بالغ بر ۸۲ درصد، افزایش حق بیمه در این شرکت صورت گرفته است.

وی افزود: ویروس کرونا تاثیری در فروش بیمه نامه نداشته است و در شرایط فعلی اقتصاد کشور برخی از بیمه گذاران، مطالبات خود را به فاصله زمانی پرداخت می‌کنند.
مدیرعامل بیمه سرمد بیان کرد: در رشته‌های بیمه حوادث، ۲۵۰ درصد رشد داشتیم که عمدتا ناشی از فروش بیمه‌های کرونا بوده است همچنین بیمه نامه‌های مسئولیت ۱۰۶ درصد و بیمه نامه آتش سوزی ۹۸ درصد رشد را تجربه کردند.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: صنعت بیمه بیمه مرکزی بیمه شخص ثالث ضریب نفوذ بیمه در ایران استارت آپ های بیمه ای شرکت های بیمه ویروس کرونا در ایران شیوع ویروس کرونا دوران کرونا مدیرعامل بیمه شرکت های بیمه صنعت بیمه بیمه نامه عنوان یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۰۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود آموزش‌های شهروندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی/ فعالیت‌های پردوام و فاخر محدود است

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی گفت: درست است که بخش‌های مختلفی برای ایجاد شهری در شأن مردم و متناسب با فرهنگ ملی تلاش می‌کنند، اما در حوزه فرهنگی نیز باید اقداماتی انجام شود برای مثال ما همچنان شاهد برخی بی‌انضباطی‌ها در آمد و شد‌ها و ارتباطات با یکدیگر هستیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی امین جلسه شورای شهر تهران و پس از ارائه گزارش معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: ما در شهری زندگی می‌کنیم که برای شاد بودن و انضباط عمومی نیازمند اقدامات گسترده فرهنگی هستیم، هرچند اقداماتی توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران انجام گرفته، اما برخی از فعالیت‌های مرتبط با نظم، مشارکت، ابمنی و حقوق شهروندی خیلی کم کار شده است.

وی با بیان اینکه شهروندان از شهرداری تهران انتظار دارند تا شهری پاک، آراسته و با کیفیت برای زندگی آن‌ها ایجاد کند گفت: درست است که بخش‌های مختلفی برای ایجاد شهری در شأن مردم و متناسب با فرهنگ ملی تلاش می‌کنند، اما در حوزه فرهنگی نیز باید اقداماتی انجام شود برای مثال ما همچنان شاهد برخی بی‌انضباطی‌ها در آمد و شد‌ها و ارتباطات با یکدیگر هستیم، سوال من این است که چه میزان در حوزه فرهنگ شهروندی، ایجاد رفتار در تراز یک شهر متمدن و شهری در کلاس جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده‌ایم؟

تشکری هاشمی تصریح کرد: سازه‌های زیباسازی، فعالیت‌های با دوام فرهنگی و آن دسته از اقداماتی که شهروندان می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند بسیار کم هستند، جشن‌هایی که به مناسبت‌ها در تهران برگزار می‌شوند تمام رسالت حوزه فرهنگی نیستند؛ و باید برای کار‌های فاخر و پر دوام و در راستای رسالت و ماموریت شهرداری و برنامه‌های مصوب شورا که نیاز شهر هستند چه اقداماتی انجام شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه مردم ما شهر را دوست دارند، اظهار کرد: باید مسئولیت اجتماعی در بزنامه‌های شهرداری خیلی پر رنگ شود.

تشکری هاشمی افزود: متاسفانه در شهر ما آموزش‌های شهروندی به درستی انجام نشده است، در بحث حمل و نقل می‌بینیم که هنگام سوار و پیاده شدن به مترو بی انضباطی‌هایی وجود دارند که تمام این‌ها حاکی از نبود آموزش‌های لازم شهروندی است.

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • نبود آموزش‌های شهروندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی/ فعالیت‌های پردوام و فاخر محدود است
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور
  • خطر نادیده انگاری پاندمی‌های جدید
  • خطر نادیده انگاری پاندمی های جدید