Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@17:15:47 GMT

۸۲ هزار سرویس ADSL در قزوین به مردم واگذار شده است

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۰۹۶۶

۸۲ هزار سرویس ADSL در قزوین به مردم واگذار شده است

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی شرکت مخابرات استان قزوین، محمدرضا نصرآبادی در دیدار با مدیرکل حراست استانداری قزوین با تاکید بر ارایه خدمات آموزشی به شهروندان، تصریح کرد: عدالت اجتماعی در گرو عدالت ارتباطی بوده و باید زمینه را برای ایجاد امکانات ارتباطی جهت استفاده آحاد جامعه فراهم کنیم. 

وی با اشاره به اتصال ۷۹۰ مدرسه در استان به اینترنت رایگان، تاکید کرد: با همکاری استانداری و شهرداری‌ها تلاش داریم تا تمامی مدارس سطح استان را به شبکه فیبر نوری متصل کنیم تا جایی که این کار هم اکنون در ۱۴ مدرسه به مورد اجرا گذاشته شده و سایر مدارس را نیز به این شبکه متصل خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر مخابرات منطقه قزوین با تاکید بر مدیریت مشارکتی در این شرکت جهت تصمیم گیری و تصمیم سازی‌ها، خاطر نشان کرد: مسیر کانال‌های ارتباطی را توسعه داده‌ایم و پیگیری مشکلات با سرعت و دقت برای کارکنان و مشتریان در سطح استان نیز در حال انجام است.

مدیرکل حراست استانداری نیز در این نشست گفت: گسترش دولت الکترونیک و مجموعه خدمات غیر حضوری در دوران شیوع بیماری کرونا بیانگر ماموریت خطیر شرکت مخابرات بود تا جایی که امروزه بدون استفاده از خدمات مخابراتی ادامه زندگی را غیر ممکن ساخته است.

مرتضی سمیعی تصریح کرد: امروزه با پیش آمدن کوچکترین مشکل و حل آن، همه نگاه‌ها به تلاش‌ حوزه مخابراتی کشور بوده تا جایی که خدمات ارایه شده از سوی این شرکت در همه بخش‌های زندگی مردم حضور همه جانبه داشته و این موضوع نشان دهنده حساسیت جایگاه این حوزه است.

مدیرکل حراست استانداری ضمن تاکید بر حفظ حریم شخصی افراد، یادآور شد: حفاظت از داده‌ها و حفظ حریم شهروندان مساله‌ای مهم و حیاتی به شمار می‌رود.

برچسب‌ها اینترنت استان قزوین شرکت مخابرات استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اینترنت استان قزوین شرکت مخابرات استان قزوین اینترنت استان قزوین شرکت مخابرات استان قزوین اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۰۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان

ایسنا/خوزستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با تاکید بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه فیبر نوری در خوزستان، گفت: به دلیل حجم بالای پروژه‌های عمرانی و طرح فاضلاب در خوزستان به ویژه در اهواز و کارون، تاب آوری مردم کاهش یافته است.

محمد خانچی در نشست ابرپروژه ملی توسعه شبکه فیبر نوری منازل و کسب و کارها که امروز (5 اردیبهشت) در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: به دلیل حجم بالای پروژه‌های عمرانی و طرح فاضلاب در خوزستان به ویژه در اهواز و کارون، تاب‌آوری مردم کاهش یافته است. بنابراین برای اجرای طرح فیبر نوری، با هماهنگی بین دستگاهی جلساتی با اداره فاضلاب برگزار شود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد:  جهش خوبی در آسفالت و تزریق نقدینگی به شهرداری و دهیاری‌ها داشته‌ایم و شاهد نهضت عظیم آسفالت در استان بودیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: پروژه فیبر نوری باید با زمانبندی خوب اجرا شود تا در ذهن مردم خاطره بدی ایجاد نکند. از شرکت‌های زیرساختی تشکر می‌کنیم و امیدواریم با کمک اپراتورها، فرمانداران و شهرداران در بازه زمانی کوتاه خدمات لازم ارایه شود. این پروژه یکی از خدمات زیربنایی دولت است که در ایجاد فرصت‌های اشتغال و خدمات‌رسانی حائز اهمیت است.

خانچی با اشاره به لزوم حل مشکل آنتن‌دهی در شهرهای کوهستانی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به اهمیت راهیان نور و اربعین همیشه مورد سوال قرار می‌گیریم که مسیرها در آنتن‌دهی مشکل دارند که انتظار داریم رسیدگی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • اعلام جرم علیه مدیرعامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان