Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلطان قلی, فرمانده سپاه ناحیه پاوه با بیان اینکه دشمنان همیشه درصدد ضربه زدن به مسلمانان بوده اند گفت: اهانت به پیامبر ما یک طراحی از پیش تعیین‌شده برای مقابله با اسلام‌گرایی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سلطان قلی  در گفتگو با خبرنگار  هزارماسوله با اشاره به اهانت رئیس جمهوری فرانسه به مقدسات مسلمانان اظهار داشت: مکرون با وقاحتی بیش از قبل و با رفتاری نابخردانه و با ژست آزادی بیان و اندیشه به مسلمانان توهین و از اقدامات موهن علیه پیامبر اسلام(ص)در کشورش حمایت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه پاوه افزود: اهانت رئیس جمهور فرانسه به پیامبر انسانیت، عدالت و رحمت پیامی منفی را برای ملت های مسلمان به دنبال داشت، چرا که، احساسات بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان را جریحه دار کرد.

وی گفت: پیامبر ما در اوج قدرت، مرتبه ای بالا از رحمت و گذشت و عطوفت و مهربانی را برای مردم به نمایش گذاشت اما امروز فاسدانی در اروپا با همان اذهان فاسد خود به اعتقادات ما توهین می کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان همیشه درصدد ضربه زدن به مسلمانان بوده اند گفت: اهانت به پیامبر ما یک طراحی از پیش تعیین‌شده برای مقابله با اسلام‌گرایی و رواج دین مبین اسلام در قلب اروپا است.

وی در پایان ضمن محکوم کردن مجدد این اقدام گفت: در برابر چنین تحرکات اهانت آمیز به مقدسات دین مسلمانان، همواره ایستادگی خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پیامبر ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۱۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات شاهزاده سرین چیست؟

به گزارش تابناک، بر اساس آنچه درباره‌ی در ویکی پدیا منتشر شده سرین بدیعی یا همان شاهزاده سرین در ۲۰ سپتامبر ۱۹۷۱ در اکباتان تهران به دنیا آمده است.

بنا بر این اطلاعات، او بازیگر فیلم‌های اصطلاحاً غیراخلاقی بوده و فعالیت خود را از سال ۲۰۱۰ آغاز کرده است.

بر اساس اعلام قوه قضاییه، شاهزاده سرین به دلیل هتاکی به مقدسات در ششم فروردین ۱۴۰۳ در استان البرز بازداشت شده است.

او در ماه های اخیر اقدامات هتاکانه گسترده فراوانی علیه ارزش های ملی مذهبی ایرانیان داشته است و تصاویر و ویدئوهایی از او حاوی اهانت به پرچم مقدس کشورمان و نیز اهانت به قرآن مجید به عنوان کتاب مقدس مسلمانان در فضای محازی توسط او منتشر شده است.

بر اساس این رزومه برخی در فضای مجازی عنوان می کنند که مجازات سنگینی در انتظار سرین بدیعی خواهد بود. 

او فرزند یکی از نیروهای ساواک در حکومت پهلوی است و بسیاری از کاربران در فضای مجازی پیش بینی می کنند به دلیل اقدامات مجرمانه فوق او اعدام می شود.

باید منتظر ماند و دید فرایند محاکمه او در دادگاه به چه صورت پیش خواهد رفت؟

دیگر خبرها

  • شفاف‌سازی رودیگر درخصوص پست اینستاگرامی‌اش درباره ماه رمضان
  • صلح پایدار در پرتو آموزهای متعالی اسلام ایجاد می‌شود/ حال "پاره تن اسلام" خوب نیست
  • هم افزایی و تحکیم وحدت مسلمانان در ماه مبارک رمضان، دشمنان اسلام را تضعیف می کند
  • منبع ایمان همه مسلمانان قرآن است
  • اسلام مکتبی است که عقاید و سیاستش بهم آمیخته است
  • مجازات شاهزاده سرین چیست؟
  • افزایش حجاب در فرانسه با وجود سخت‌گیری‌های دولتی
  • کشتار مردم بی دفاع هیچ ارتباطی با اسلام و مسلمانان ندارد
  • پیام آیت‌الله اعرافی به رئیس کلیسای ارتدوکس
  • امام حسن مجتبی(ع) با اقتدار در برابر معاویه ایستاد و مقابله کرد