Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@10:50:20 GMT

همدلی و وحدت در سایه تدبیر کلید حل مشکلات است

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۱۱۲۸

همدلی و وحدت در سایه تدبیر کلید حل مشکلات است

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، غلامرضا شریعتی با تاکید بر ضرورت تدبیر مسئولانه و حرکت همدلانه برای حل مشکلات کشور بیان کرد: اعتقاد ما این است که با همدلی، وحدت و یکرنگی بسیاری از کاستی‌های موجود کنار رفته و مشکلات برطرف می‌شود. ما هم در دوران دفاع مقدس و هم در بحران‌های طبیعی و امنیتی که در کشور پشت سر گذاشته‌ایم با یکرنگی و همدلی بین مسئولان نظام و مردم توانسته‌ایم مشکلات را شکست داده و فرصت‌های جدیدی خلق کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار کرد: در این برهه زمانی که آمریکایی‌ها همه تلاش خود را به کار گرفته و حتی از ظرفیت هم پیمانان منطقه‌ای خود نیز استفاده می‌کنند ما در داخل بیش از گذشته به هم افزایی و همدلی و حرکت پشت سر مقام معظم رهبری نیاز داریم.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای برون رفت از مشکلات، فاکتور اولیه یکدلی و یکرنگی می‌باشد. نباید این موضوع را از یاد برد که اگر مجلس از مسئولی سوال می‌پرسد یا توضیح می‌خواهد معنایش این نیست که بین قوای کشور اختلافی وجود دارد.

وی در ادامه تاکید کرد: امروز مشکلات در کشور فراوان است و هر کسی در حوزه مسئولیتی خود باید در فضای منطقی و آرام پاسخگو باشد. با توجه به تجربه‌ای که از ۴ دهه گذشته انقلاب داریم عقلانیت و تدبیر لازم در بین مسئولان قوا وجود دارد تا در فضای تعاملی و به دور از حاشیه‌ها مشکلات را حل کنند.

شریعتی در پایان افزود: تجربه به ما ثابت کرده که در هر برهه‌ای از تاریخ که مسئولان توانستند مردم را قانع کنند و پاسخگوی مردم باشند مردم نیز با آنها همراه شده و مشکلات را با یکدیگر کنار زده‌اند. امروز نیز مردم از سختی‌هایی که کشور با آن رو بروست اطلاع دارند پس اگر با مردم صادق باشیم می‌توانیم با یکدیگر از بحران‌ها عبور کنیم. همدلی و وحدت در سایه تدبیر راهگشا بوده و قطعا کلید حل مشکلات است.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/

کد خبر: 1078665 برچسب‌ها تحریم های آمریکا وحدت و همدلی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تحریم های آمریکا وحدت و همدلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۱۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به واسطه وجود بزرگانی مثل اقبال لاهوری با مردم کشور پاکستان احساس همدلی می‌کنیم

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،  آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری اسلامی ایران دوشنبه ۳ فروردین با همراه تعدادی از وزرا از جمله محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عازم پاکستان شد.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این سفر درباره مناسبات فرهنگی دو ملت ایران و پاکستان، گفت: شاید برای اثبات تقدم ارتباط و دیپلماسی فرهنگی با برخی کشورها نیاز به استدلال، بحث و گفت‌وگو داشته باشیم اما در مورد برخی از حوزه‌های فرهنگی و کشورهای حوزه تمدنی به هیچ استدلالی نیاز نداریم.

وی افزود: با پاکستان به دلیل همگرایی‌های تاریخی، فرهنگی و تمدنی گسترده‌ای که داریم چاره‌ای جز تقدم به تعامل فرهنگی نداریم؛ ما با تعامل فرهنگی با دوستان، برداران و خواهران پاکستانی در صف امت واحده قرار می‌گیریم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه توفیق داریم در شهر اقبال لاهوری قرار داریم و روح فرهنگ ایرانی حاکم است، گفت: به واسطه وجود بزرگانی مثل اقبال لاهوری با پاکستان و مردم این کشور احساس همدلی، همگرایی و وحدت می‌کنیم. اقبال لاهوری از غرب و دل مشغولی‌های تمدن مغرب زمین به ما هشدار و بیدار باش می‌دهد و ما را به بیداری از خواب و رخوت دعوت می‌کند؛ در همین راستا در شعری می‌گوید: از هند و سمرقند و عراق و همدان خیز / از خواب گران خواب گران خواب گران خیز، از خواب گران خیز

اسماعیلی در پایان گفت: با وجود بزرگان، شعرا و حکمایمان امروز بیشترین بستر همدلی و همگرایی را با مردم پاکستان داریم و انشاالله این سفر آغازی دوباره برای ارتباطات فرهنگی، هنری و رسانه‌ای میان دو کشور بزرگ و مهم در جهان اسلام خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • رویکرد اردن به مساله فلسطین/ از همدلی مردم تا هم‌سویی دولت با غرب
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • به واسطه وجود بزرگانی مثل اقبال لاهوری با مردم کشور پاکستان احساس همدلی می‌کنیم
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد