Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز سه شنبه، ششم آبان، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/8/6؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

برتری سه گله پرسپولیس مقابل ملوان در دیداری دوستانه

پرسپولیس از ساعت 15:35 امروز در ورزشگاه کاظمی به مصاف ملوان انزلی رفت و با 3 گل پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، نیمه اول این بازی با تک گل امید عالیشاه از روی ضربه ایستگاهی در دقیقه 33 به سود پرسپولیس تمام شد.

در دقایق 82 و 2+90 امیر روستایی و بشار رسن که در نیمه دوم به زمین آمده بودند، دو گل دیگر به ثمر رساندند تا فینالیست لیگ قهرمانان آسیا حریف دسته یکی خود را با نتیجه سه بر صفر شکست بدهد.

شکایت رشید مظاهری از تراکتور به مراجع قضایی و AFC

پس از بیانیه ای که صبح امروز مسئولان تیم تراکتور درباره رشید مظاهری و نتیجه شکایت از او منتشر کردند باعث شد تا وکیل رشید مظاهری نیز به واکنش در این باره بپردازد.

شیخ دیاباته به ایران آمد

شیخ دیاباته، مهاجم تیم فوتبال استقلال، دقایقی پیش وارد ایران شد.

به گزراش طرفداری، این بازیکن دقایقی پیش از طریق سی ای پی فرودگاه حضرت امام (ره) وارد تهران شد و به زودی در تمرینات تیمش حضور پیدا می کند.

باشگاه پرسپولیس در پرونده آل‌ کثیر خواهان برگزاری جلسه شد

باشگاه پرسپولیس در پرونده عیسی آل‌ کثیر از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهان برگزاری جلسه استماع شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از رسمی باشگاه پرسپولیس، برای احقاق حق باشگاه و رفع سوءتعبیر پیش آمده از حرکت شادی گل عیسی آل‌ کثیر که منجر به محرومیت این بازیکن شد، باشگاه پرسپولیس در لایحه ارسالی خود برای رسیدگی به این پرونده، خواهان برگزاری جلسه استماع شد.

بنابر اعلام امیرعلی حسینی پس از آن که لایحه پرسپولیس، مشتمل بر دفاعیه و مستندات در موعد مقرر با همکاری بخش‌های حقوقی، بین‌الملل، ورزشی و وکیل پرونده در موعد مقرر ارسال شد، کنفدراسیون فوتبال آسیا، امروز (دوشنبه) در نامه‌ای دریافت و ثبت لایحه را تأیید و اعلام کرد.

همچنین باشگاه پرسپولیس، خواهان برگزاری جلسه استماع برای رسیدگی به این پرونده شد که در نامه ارسالی، اعلام شد. کمیته استیناف در این باره تصمیم‌گیری می‌کند که نتیجه آن، به باشگاه اعلام خواهد شد. گفتنی است، باشگاه پرسپولیس، همچنین اعتراض خود به فسخ قرارداد شجاع خلیل‌زاده را نیز در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال دنبال خواهد کرد.

پل پوگبا شایعه خداحافظی اش از تیم ملی فرانسه را تکذیب کرد!

پل پوگبا هافبک 27 ساله منچستریونایتد همچنان به بازی برای تیم ملی فرانسه ادامه خواهد داد.

به گزارش طرفداری، ساعاتی پیش نشریه سان به نقل از منابعی از خاورمیانه که صحت آن ها مشخص نبود، مدعی شد پل پوگبا در واکنش به اظهارات اسلام ستیزانه امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه، تصمیم به خداحافظی از تیم ملی فرانسه گرفته است. مطابق انتظار، فدراسیون فوتبال فرانسه واکنشی به این شایعات نشان نداد و حالا خود پل پوگبا با انتشار یک استوری اینستاگرامی، خبر سان را جعلی و غیرقابل قبول خواند. به این ترتیب شایعات خداحافظی پل پوگبا از تیم ملی فرانسه خیلی زود به پایان رسید.

میلان 3-3 آاس رم؛ جالوروسی، ترمز تیم پیولی را کشید برنلی 0-1 تاتنهام؛ سون چون کین، کین چون سون! برایتون 1-1 وست برومویچ؛ نتیجه ای نامطلوب برای هر دو تیم پیش بازی مونشن گلادباخ - رئال مادرید؛ زیدان به دنبال برقراری آرامش در اروپا پیش بازی اتلتیکو مادرید - سالزبورگ؛ دو تیم جایی برای اشتباه ندارند پیش بازی لیورپول-میتیولن؛ چالشی که چندان سخت به نظر نمی رسد پیش بازی شاختار دونتسک-اینتر؛ اوکراینی ها حریفان مورد علاقه نراتزوری پیش بازی لوکوموتیو مسکو - بایرن مونیخ؛ ارتش سرخ به دنبال فتح مسکو برنامه بازی های مهم امروز (6 آبان) / صبحانه ورزشی طرفداری

 لیگ قهرمانان اروپا:

لوکوموتیو مسکو - بایرن مونیخ / ساعت 21:25
اتلتیکومادرید - سالزبورگ / ساعت 23:30

شاختار - اینتر / ساعت 25:25
مونشن گلادباخ - رئال‌مادرید / ساعت 23:30

پورتو - المپیاکوس / ساعت 23:30
مارسی - منچسترسیتی  / ساعت 23:30

لیورپول - میتیلند / ساعت 23:30
آتالانتا - آژاکس / ساعت 23:30

صبحانه ورزشی 1399/8/6؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی/ 5 آبان 1399 علی کریمی سامان قدوس و هم تیمی هایش ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 26 اکتبر 2020 توماس مولر:
حال و هوای لیگ قهرمانان مورینیو:
بعد از یک پیروزی بزرگ در یک بازی واقعا سخت...وقت دریافت موبایل ها رسیده است! آفرین بچه ها! صبحانه ورزشی 99/8/6؛ بسته ویدیویی صبح سه شنبه


منبع: طرفداری

کلیدواژه: خواهان برگزاری جلسه باشگاه پرسپولیس تیم ملی فرانسه لیگ قهرمانان صبحانه ورزشی پل پوگبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۱۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع قوی رم: میلان آچمز شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رم و میلان در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا در ورزشگاه المپیکو مقابل یکدیگر صف‌آرایی کرده‌اند. شاگردان دنیله ده‌روسی بازی رفت را با گل جانلوکا مانچینی در سن‌سیرو با پیروزی پشت سر گذاشتند و با دستی پر راهی بازی برگشت شدند.

با اینکه استفانو پیولی در نشست خبری خاطرنشان کرده بود که کلید کامبک خط دفاعی قوی است، اما بازی امشب هم با برتری رم آغاز شد.

در دقیقه ۱۲ لورنزو پلگرینی در پشت محوطه جریمه شوتی فنی و زیبا را راهی دروازه کرد اما توپ به تیر عمودی سمت راست برخورد کرد و برگشت. در همین حین مانچینی از غفلت مدافعان استفاده کرد و توپ را به راحتی به تور دروازه چسباند.

ویدئو: 330371

در حالی‌که میلان در شوک گل مانچینی فرو رفته بود، میزبان از این فرصت استفاده کرد و ۱۰ دقیقه بعد از گل اول، اختلاف را بیشتر کرد.

روی ضدحمله‌ای، لوکاکو توپ را به روی دروازه ارسال کرد اما مدافع میلان آن را برگشت زد، توپ برگشتی اما در سمت راست محوطه جریمه به دیبالا رسید و او با ضربه‌ای زیبا و فوق‌العاده گل دوم را به ثمر رساند.

ویدئو: 330372

حالا شاگردان ده‌روسی با برتری ۳-۰ در مجموع در موقعیتی فوق‌العاده برای صعود به نیمه‌نهایی قرار گرفته‌اند و در سمت دیگر میلان کار بسیار سختی برای جبران نتیجه دارد.

دیگر خبرها

  • کورس داغ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی آرسنال برای جدال با وولورهمپتون
  • بالاتر از کاسیاس: نویر، آقای گل‌نخور چمپیونزلیگ!
  • شروع قوی رم: میلان آچمز شد! (عکس)
  • ساعت پخش زنده بازی رم و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • عملکرد بی نظیر رونالدینیو مقابل میلان (لیگ قهرمانان اروپا - 18 آوریل، 2006) / فیلم
  • شانس لیگ برتر انگلیس کاهش یافت؛ دیگر سهمیه اضافه لیگ قهرمانان اروپا به بوندسلیگا می‌رسد؟
  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت دقیق بازی منچسترسیتی و رئال مادرید امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳