Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

امین حسین نقشینه در گفت‌وگو با میزان در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز و فردا برای سواحل دریای خزر افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود و بارش‌ها در این مناطق به صورت پراکنده رخ می‌دهد و همچنین دریای خزر طی این روز‌ها مواج و متلاطم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به اینکه برای نوار شرقی کشور وزش باد و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود، افزود: این کاهش دما در مناطق شمال شرق بین ۵ تا ۸ درجه است و شرق و جنوب شرق کشور با وزش باد شدید همراه هستند.

بیشتر بخوانید:  هشدار هواشناسی نسبت به افزایش آلودگی در چهار کلانشهر کشور

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه از روز پنجشنبه تا یکشنبه هفته آینده هوا در بیشتر مناطق کشور پایدار است، اظهار کرد: این پایداری و آرام بودن جو می‌تواند در شهر‌های صنعتی و کلان شهر‌ها که تردد در آن‌ها زیاد است، موجب ایجاد افزایش غلظت آلاینده‌های جوی شود.

نقشینه در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی پایتخت توضیح داد: برای تهران طی ۳ روز آینده آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود و این شهر امروز بعد از ظهر نیمه ابری است و همچنین بیشینه دمای امروز آن ۲۶ و فردا و پس فردا به ترتیب به ۲۳ و ۲۲ درجه سانتی‌گراد می‌رسد و کمینه دمای امروز شمیرانات ۱۰ و مهرآباد ۱۳ درجه بالای صفر است.

وی با اشاره به اینکه روز پنجشنبه احتمال خیزش غبار محلی در پایتخت وجود دارد، ادامه داد: امروز صبح شهرکرد با کمینه دمای ۴ درجه زیر صفر سردترین مرکزاستان و شهر‌های اهواز و بندرعباس دیروز با بیشینه دمای ۳۵ درجه سانتی‌گراد گرمترین مراکز استان کشور بوده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: هواشناسی هواشناسی کشور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هواشناسی هواشناسی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۱۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای استان زنجان کاهش می یابد

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان مناطق مختلف استان ابری است و بارش باران استان را فرا می گیرد.

وی از وقوع وزش باد شدید در استان طی چند روز آینده خبر داد و ابراز داشت: با توجه به وقوع وزش باد شدید به شهروندان توصیه می شود در کنارساختمانهای نیمه کاره و درختان فرسوده تردد نکنند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، به ضوعیت دمای هوای استان طی چند روز آینده اشاره کرد و بیان داشت: ذدمای هوای استان کاهش یافته و شاهد هوای سرد صبحگاهی خواهیم بود.

رحمان نیا تاکید کرد: طی شبانه روز گذشته قیدار با دمای هوای چهار درجه سانتیگراد به عنوان سردترین و گیلوان با دمای ۲۳ درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین مناطق استان ثبت شدند.

وی دمای فعلی شهر زنجان را هشت درجه سانتیگراد بیان کرد و گفت: این میزان دما نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.

کد خبر 6063416

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۹ فروردین
  • ورود موج بارشی جدید بهاری به اصفهان
  • بارش پراکنده در شرق کشور ادامه دارد/ شهر‌های شمالی گرم می‌شود
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین
  • تجربه دمای ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر در شهرکرد
  • دمای هوای استان زنجان کاهش می یابد
  • بیشترین بارش نوروزی در این شهر ایران اتفاق افتاد
  • پیش‌بینی هوای تهران در چند روز آینده
  • کرمان، سومین استان گرم کشور
  • سرمازدگی در کمین محصولات کشاورزی و باغی چهارمحال و بختیاری