Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان، تعویق لیگ را برای این تیم یک فرصت دانست.

ابوذر شجاعی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان برای حضور در لیگ بیستم، اظهار کرد: روز گذشته در یک بازی تدارکاتی برابر فولاد قرار گرفتیم که خوشبختانه شاهد عملکرد خوبی از تیم بودیم اما متاسفانه بضاعت تیم نفت از نظر تعداد بازیکن کم است و هنوز در پی جذب سه چهار بازیکن لیگ برتری برای تقویت تیم در پست‌های مدنظر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیگیر جذب بازیکن هستیم اما شرایط خوب نیست و باید بتوانیم بازیکنانی را به تیم اضافه کنیم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط قرمز مسجدسلیمان به دلیل کرونا و آماده نبودن زمین چمن ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان، اردوی دوم تیم نیز در تهران برگزار خواهد شد و به دنبال این هستیم که با انجام دو دیدار تدارکاتی، تیم با شرایط بهتری وارد لیگ بیستم شود.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه می‌توان به این نفت برای موفقیت در لیگ برتر امیدوار بود؟ عنوان کرد: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و هر چه در توان داشته‌ایم را نیز به کار گرفته‌ایم تا با تیم خوب و آبرومندی در لیگ برتر حضور پیدا کنیم. به هر حال به دلیل مشکلاتی که وجود داشت، خیلی دیر وارد بازار نقل و انتقالات شدیم و در این زمینه و همچنین آماده‌سازی تیم از سایر تیم‌ها عقب‌تر هستیم اما در تلاشیم در فرصت باقی مانده تا آغاز لیگ با جذب بازیکن و تمرینات بیشتر، آماده مسابقات شویم. ما با توجه به بازی‌ای که مقابل تیم فولاد انجام دادیم، به تیم و موفقیت آن در لیگ بیستم نیز امیدوار هستیم. اگرچه میانگین سنی تیم نفت پایین است اما جنگندگی بازیکنانم خوب است. به هر حال تلاش می‌کنیم مقابل رقبا در حد و اندازه نفت حاضر شویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی مرتفع شد؟ گفت: مشکلات مالی همچنان پابرجا است، اما به دنبال این هستیم که بودجه لازم را داشته باشیم تا با مشکل مالی کمتری در لیگ برتر شرکت کنیم.

شجاعی درباره تعویق لیگ نیز خاطرنشان‌کرد: تعویق لیگ برای نفت مسجدسلیمان یک فرصت بود و با زمانی که در اختیار داریم، می‌توانیم از نظر بدنی و انجام بازی‌های تدارکاتی تیم را با شرایط بهتری برای لیگ آماده کنیم. ضمن این‌که فرصتی هم به دست آمد تا در زمینه جذب بازیکن اقدامات بیشتری داشته باشیم. امیدوارم نفت با تدابیر اندیشیده شده، بتواند همچون لیگ نوزدهم فصل موفقی را پشت‌سر بگذارد. همچنین امیدوارم در ادامه شرایط استان‌ها به صورتی باشد که لیگ برتر در وضعیت خوبی برگزار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تيم فوتبال نفت مسجد سلیمان نفت مسجدسلیمان تعویق لیگ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۱۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ دسته اول فوتبال| شکست خیبر و توقف چادرملو و فجر سپاسی

در روز شکست شاگردان محمدرضا مهاجری در خیبر، تیم‌های رده دوم و سوم جدول برابر حریفان خود متوقف شدند و دو امتیاز حساس را از دست دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته بیست‌وهفتم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (دوشنبه) با برگزاری هفت دیدار دنبال شد که نتایج زیر رقم خورد:

داماش گیلان صفر - چادرملوی اردکان صفر

سایپای تهران یک - خیبر خرم‌آباد صفر

رجب‌زاده: ذوب‌آهن با این امکانات باید همیشه مدعی باشد

نفت و گاز گچساران صفر - شهر راز شیراز یک

مس سونگون ورزقان یک - پارس جنوبی جم یک

فجر سپاسی شیراز یک - آریو اسلامشهر یک

مس کرمان 2 - شهرداری آستارا صفر

خیبر که پس از پنج پیروزی متوالی برابر سایپا شکست خورد، با 61 امتیاز در صدر جدول باقی ماند. چادرملو نیز دو امتیاز حیاتی را مقابل داماش از دست داد اما کماکان با 56 امتیاز، در رتبه دوم ایستاد.

فجر سپاسی هم نتوانست از این فرصت استفاده کند و با توقف  برابر آریو اسلامشهر، با 55 امتیاز همچنان در جایگاه سوم به تعقیب چادرملو ادامه می‌دهد. نفت مسجدسلیمان نیز با 53 امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

قانون سازمان لیگ برای کدام تیم‌های لیگ یکی مشکل‌ساز می‌شود؟

نتایج سایر بازی‌های هفته بیست‌وهفتم لیگ یک که روز گذشته برگزار شد، به شرح زیر است:

دریا کاسپین بابل 2 - شاهین بندرعامری صفر
نفت مسجدسلیمان 2 - مس شهر بابک صفر

در آخرین بازی این هفته، تیم‌های خوشه طلایی ساوه و استقلال آبی‌پوش ملاثانی از ساعت 16:15 فردا مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجهیزات نظامی آمریکا از خاورمیانه خارج نمی‌شود
  • لیگ دسته اول فوتبال| شکست خیبر و توقف چادرملو و فجر سپاسی
  • بلاتکلیفی همچنان گریبان گیر نماینده قم در فوتسال
  • جدال اودینزه و رم به دلیل یک حادثه نیمه‌تمام ماند
  • جام آزادگان / برتری دریا بابل و نفت مسجدسلیمان
  • لیگ دسته اول فوتبال| برتری دریا بابل و نفت مسجدسلیمان
  • جهان فقط دو سال فرصت دارد؟
  • مشکلات مالی باعث شد ماشینم را بفروشم؛ برخی با اسنپ به تمرین می‌آیند!
  • چلسی با فروش دو هتل به مالکانش، قوانین مالی را دور زد؟
  • اعطای مرخصی به ۱۲۱ زندانی در مسجدسلیمان