Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت:باتوجه به شرایط اقتصادی خیلی از دختران خرج خود و خانواده را می‌دهند که اگر لیگ برگزار نمی‌شد دچار مشکل اقتصادی می‌شدند، همچنین به خاطر نبود مکانی برای تمرین دچار افت در بازی می‌شدند. بازیکنانی که قرار داد دارند فقط باید سر تمرین حاضر شوندو به محیط‌های دیگر نروند.

فاطمه محمدخانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با دور رفت لیگ برتر هندبال بانوان اظهار کرد: تهران میزبانی خوبی داشت، تمام پروتکل‌ها را رعایت کرد، بازیکنان امنیت داشتند و نظارت بود همچنین هتل‌هایی که فدراسیون پیشنهاد داده خوب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دور رفت تیم‌ها جوان بودند که این جوانان آینده خوبی برای تیم ملی هستند.

وی ادامه داد: متأسفانه زمانی که بازی‌ها شروع شد سه نفر از اعضای کادر و چهار نفر از بازیکنان ما کرونا داشتند که دو روز بعد یکی دیگر از بازیکنان اصلی به این ویروس مبتلا شد و با تعداد کمی مسابقات را آغاز کردیم. در دور رفت مقام دوم را به دست آوردیم که باید ببینیم دور برگشت از چه زمانی است و کدام شهر میزبانی را قبول می‌کند، به نظر من اگر دور برگشت هم در تهران باشد خوب است زیرا این شهر شرایط خوبی برای بازیکنان فراهم کرده بود.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان با بیان اینکه در دو بازی آخر بازیکنانم خوب کار کردند، تصریح کرد: نقاط ضعفی که داریم را یادداشت کردیم تا برای دور برگشت آن‌ها را برطرف کنیم. به ما اعلام کردند مرحله بعد از ۲۷ آبان ماه شروع می‌شود، اما قطعی نیست و باید دید با توجه به شرایط فدراسیون چه تصمیم خواهد گرفت.

محمدخانی در خصوص تمرینات تیم، خاطر نشان کرد: تمرینات از سه شنبه_ ۶ آبان ماه_ آغاز خواهد شد که قبل از آن تست کرونا از بازیکنان می‌گیرند و افرادی که به کرونا مبتلا هستند دوره درمانی خود را می‌گذرانند.

وی با اشاره به اینکه در آمد یکسری از بازیکنان از مسابقات لیگ برتر است، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی خیلی از دختران خرج خود و خانواده را می‌دهند که اگر لیگ برگزار نمی‌شد دچار مشکل اقتصادی می‌شدند، همچنین به خاطر نبود مکانی برای تمرین دچار افت در بازی می‌شدند. تنها فدراسیون هندبال مسابقات خود را به صورت منظم برگزار کرده است و امیدوارم بازیکنان سلامتی خود را داشته باشند، بازیکنانی که قرار داد دارند فقط باید سر تمرین حاضر شوند و به محیط‌های دیگر نروند تا آلوده نشوند و سر تمرین به دیگران انتقال ندهند.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان در رابطه با مبلغ قرار داد بازیکنان، اظهار کرد: شرایط سپاهان هر ساله خوب بوده زیرا قرار دادهای خود را با بازیکنان تسویه می‌کند، مبلغ قرار دادها امسال نسبت به سال‌های قبل بالاتر رفته است.

محمدخانی افزود: باشگاه سپاهان همانطور که تیم پسران را حمایت می‌کند ما را هم حمایت کرده است، توجه مدیرعامل به ورزش بانوان باعث شده بازیکنان انگیزه خوب داشته باشند. ساکت از همه لحاظ حمایت کرده، جویای حال بازیکنان است و خود را جز خانواده تیم می‌داند. با توجه به اینکه این مدیر عامل به ورزش قهرمانی توجه داشته و دارد امسال هم با ورودش تغییر و تحول خوبی در سپاهان صورت گرفت که آینده روشنی خواهد داشت.

کد خبر 451789

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم هندبال سپاهان لیگ برتر هندبال هندبال لیگ برتر هندبال بانوان فدراسیون هندبال تیم هندبال بانوان سپاهان تیم ملی هندبال سرمربی تیم هندبال سپاهان تیم ملی هندبال ایران محمدرضا ساکت سپاهان مدیرعامل باشگاه سپاهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هندبال بانوان دور برگشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۱۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛ سومین نشست مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی در سال جدید به منظور هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت در سازمان بهزیستی با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد.

در این نشست که با حضور رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت جناب حجه‌الاسلام والمسلمین «خداداده» و جناب حجه‌الاسلام و المسلمین «مشرف» معاون فرهنگی آستان مبارک حضرت معصومه (س) برگزار شد، برنامه‌های ستاد مرکزی دهه کرامت اعلام و مقرر شد برنامه‌های با برش زنانه و با تنظیم برنامه‌ها با محوریت بانوان تصمیم سازی‌هایی انجام شود.

در این نشست ضمن ارائه برنامه‌های پیشنهادی مصوب شورای سیاستگذاری روز دختر با هدف ایجاد هماهنگی و انسجام اجرای برنامه‌ها در سراسر کشور از دستگاه‌های اجرایی خواسته شود برنامه‌های پیشنهادی خود را ارائه دهند.

از جمله برنامه‌های پیشنهادی این شورا می‌توان به دختران مشاور دستگاه‌های اجرایی، برگزاری پویش‌ها، دریافت نقطه نظرات و دیدگاه‌های دختران خطاب به رئیس جمهور، نمایشگاه روایت پیشرفت دختران، در حریم آستان، مراسم پدر دختری و چند ویژه برنامه دیگر که قرار است در ایام ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار شود.

انسیه خزعلی، از مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی خواستند برنامه‌هایی نظیر تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم و تقدیر از نویسندگان کتاب‌هایی که با موضوع دختران و هویت دختران نگارش شده است، نیز مورد توجه قرار گیرد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، از کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده خبر داد و گفت: بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد
  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس